Am un sac de popcorn în plan pentru duelul cu Yaris GRMN, bombinetta și mai extremistă ca GR.
...Deși nu-i exclus ca și GR-ul să-i facă probleme cu ”doar” 262 CP (sau 272, versiunea non-europeană.)
@someone: Doar prin cipuială și altă tobă, deci limitat la 15-16 CP în plus (nu cred să mă bag și-n alezat galerii + schimbat axe cu came, eșapamente-n figuri etc. ca la fostul Swift Sport, anabolizat cu fix 36 CP pe dyno... la roți, nota bene.)
Ref. la motorul Kia/Hyundai 1.6 T-GDI, e într-adevăr un pic bibilit, dar mă-ndoiesc că diferă prea mult de fosta versiune.
P.S La masa proprie de 1.190 kg (cu șofer) a lui i20 N mă așteptam la un sprint poate ceva mai rapid.
Da, la banii ăștia putea să aibă și ea măcar 500 CP, dacă nu 1.000 ca e-Hummer-ul. :-)
Ceva mai serios, exact informația cea mai importantă n-o aflăm de la AM -- prețul anunțat e pentru 2WD sau 4WD ?!
...Că altfel putem deduce motorizarea exclusiv diesel, spre încântarea amicului @PMC.
@ds: Cu noutățile văz că nu prea ești la curent (ca stimabilii siamezi ACEdikkk :-)).
...Fiindcă motorașul 0,8 TwinAir în versiunea benzinar 85 CP (mai există una benzină/metan de 70 CP) NU e disponibil decât pe variantele Nuova Panda 4x4, care ajung la ”modestul” preț listă (Italia) de 19.750 € !!! (plus 900 € costuri înmatriculare.)
Versiunea Sport are deci sub capotă numai FALSUL hibrid de 70 căluți.
Concluzia: ecologia și sportivitatea nu se pupă neam, poate doar cu excepția ”verzilor” hibrizi Porsche de 700 CP. :-P
@someone: Da, îmi place -- chiar și motoru-mi place, mai ales cuplat cu c.v. manuală.
Trage f. OK (probat pe Ceed GT) deși consumă cam multișor. Nu și condus normal, dar cine nu forjează măcar când și când așa ceva?
De lăudat oricum coreenii că nu abandonează segmentul, ca alții (v. defunctele Peugeot 208 GTI sau Clio RS.)
@PMC: Era să încep cu ”păcat că nu are și versiune electrică”: :-)
Serios acu, VW Polo GTI are doar avantajul unui potențial mai ridicat de tuning cu motoroiul lui TSI 2.0.
Altfel e cam... plicticos în sens de ”anesteziat-civilizat”, crede-mă. Și cam subvirator la limită.
Iar cel mai vândut hot-hatch de segment B rămâne cred Mini Cooper S/JCW (până anul trecut cel puțin, acum posibil ca distractiva Fiesta ST să fie lider, taman fiindcă e disponibilă și cu c.v. man., și cu două uși, la prețuri abordabile.)
p.s: Motoarele turbo tot nu mă atrag, dar din păcate nexam aspirate pe tejghele de-o vreme.
Rămân deci la bătrânica mea Mazda 2 DE 1.5 -- pe care am dopat-o totuși de la 103 CP la vreo 120, suficienți pentru 930 kg.
Ultimele comentarii
2333 in total