...Sport cu 70 CP ?! :-)))
Sau :-((( mai degrabă, în peisajul austerității global impuse insidios odată cu limite de 30 km/h prin orașe sau 80 / 110 p-afară / autostradal.
Că-i electrificarea en-marche și altfel nu prinde, ca primă fază de aclimatizare cu lesa controlului orwellian = autonomizarea pe felia mobilității.
Involuții care văd că plac multora și p-aici, aflați sub deochiul unui straniu sindrom Stockholm.
Back ontopic: păcat oricum, fiindcă Panda Mk2 avea versiunea botezată 100 HP cu motor 1.4 care mai aducea a sportivă -- nu datorită puterii, ci a greutății ”pană”.
Totuși, 6 airbaguri de serie plus toate sistemele alea de școală ajutătoare :-) îmi par onorabile.
Și clima manuală e parcă de serie.
...Dar tot e prea umflată-n preț la 17-18.000 € -- 13-14.000 € ar fi fost după mine corect.
Sau 9-10.000 scăzând un bonus mai puțin aberant.
@Nelu.Pantofaru: câte s-ar vinde fără e-bonus? -- Nici măcar una.
Întrebare de contabil amator: dacă bacteriile îi costă pe români - pardon, pe francezi - (scuze, pe chinezi :-)) 5 mii € și e-motorul + e-cutiuțele vreo mie, rezultă preț coajă 11.000 €.
(Calculat, evident, cu TVA și profitul aferent.)
Cam mult, zic și eu să n-adorm -- cât un Sandero Stepway cu motor turbo+cutie viteze+dotări.
...Nu cumva câteva mii bune sunt cerute de francezi în contul electro-bonusului, că pomana îngrașă nu doar prin deal-valea noastră?!
Erate (am cam lipsit la orele de artimetică :-))
-- 213 kg în plus are Twingo ZE vs. Spring (și 169 kg mai mult decât versiunea ICE 0.9 TCe aut.)
-- 21.350 € e prețul de la care pornește... și nu se prea oprește.
Au apărut datele lui Twingo ZE (de la 21.250 € în Franța fără vreun bonus... care la ei e max. 6 mii € cred) și mă miră masa proprie mult mai mare comparativ cu a Daciei Spring (+203 kg, adică 1168 kg) a piticaniei comparabile ca dimensiuni.
Longueur 3615 mm
Largeur 1646 mm
Hauteur 1541 mm
Volume de coffre mini 219 L
Volume de coffre maxi 980 L
Paradoxul bateriei MAI MICI (22 kWh răcită totuși cu lichid vs. 26 kWh Spring) rămâne însă-n picioare, mai ales raportat la puterea de 60 kW (82 CP) a ZE-ului.
Care bagă 135 la oră și face 0-100 în 12,9 secunde -- nu tocmai fulminant zic eu.
P.S Dacă veți configura Twingo ZE cu de toate, vă apropiați lejer de 30.000 € -- hâc. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total