• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • ...Sport cu 70 CP ?! :-))) Sau :-((( mai degrabă, în peisajul austerității global impuse insidios odată cu limite de 30 km/h prin orașe sau 80 / 110 p-afară / autostradal. Că-i electrificarea en-marche și altfel nu prinde, ca primă fază de aclimatizare cu lesa controlului orwellian = autonomizarea pe felia mobilității. Involuții care văd că plac multora și p-aici, aflați sub deochiul unui straniu sindrom Stockholm. Back ontopic: păcat oricum, fiindcă Panda Mk2 avea versiunea botezată 100 HP cu motor 1.4 care mai aducea a sportivă -- nu datorită puterii, ci a greutății ”pană”.
    Îmbunătățiri pentru Fiat Panda: versiune Sport, ecran touch de 7 inch și motorizare mild-hybrid de 70 CP pentru întreaga gamă
  • Totuși, 6 airbaguri de serie plus toate sistemele alea de școală ajutătoare :-) îmi par onorabile. Și clima manuală e parcă de serie. ...Dar tot e prea umflată-n preț la 17-18.000 € -- 13-14.000 € ar fi fost după mine corect. Sau 9-10.000 scăzând un bonus mai puțin aberant. @Nelu.Pantofaru: câte s-ar vinde fără e-bonus? -- Nici măcar una.
    Primul preț oficial pentru Dacia Spring: modelul electric costă aproximativ 17.800 de euro în Ungaria
  • Întrebare de contabil amator: dacă bacteriile îi costă pe români - pardon, pe francezi - (scuze, pe chinezi :-)) 5 mii € și e-motorul + e-cutiuțele vreo mie, rezultă preț coajă 11.000 €. (Calculat, evident, cu TVA și profitul aferent.) Cam mult, zic și eu să n-adorm -- cât un Sandero Stepway cu motor turbo+cutie viteze+dotări. ...Nu cumva câteva mii bune sunt cerute de francezi în contul electro-bonusului, că pomana îngrașă nu doar prin deal-valea noastră?!
    Primul preț oficial pentru Dacia Spring: modelul electric costă aproximativ 17.800 de euro în Ungaria
  • Erate (am cam lipsit la orele de artimetică :-)) -- 213 kg în plus are Twingo ZE vs. Spring (și 169 kg mai mult decât versiunea ICE 0.9 TCe aut.) -- 21.350 € e prețul de la care pornește... și nu se prea oprește.
    Dacia Spring: 8 lucruri neștiute despre primul model electric al mărcii de la Mioveni
  • Au apărut datele lui Twingo ZE (de la 21.250 € în Franța fără vreun bonus... care la ei e max. 6 mii € cred) și mă miră masa proprie mult mai mare comparativ cu a Daciei Spring (+203 kg, adică 1168 kg) a piticaniei comparabile ca dimensiuni. Longueur 3615 mm Largeur 1646 mm Hauteur 1541 mm Volume de coffre mini 219 L Volume de coffre maxi 980 L Paradoxul bateriei MAI MICI (22 kWh răcită totuși cu lichid vs. 26 kWh Spring) rămâne însă-n picioare, mai ales raportat la puterea de 60 kW (82 CP) a ZE-ului. Care bagă 135 la oră și face 0-100 în 12,9 secunde -- nu tocmai fulminant zic eu. P.S Dacă veți configura Twingo ZE cu de toate, vă apropiați lejer de 30.000 € -- hâc. :-)
    Dacia Spring: 8 lucruri neștiute despre primul model electric al mărcii de la Mioveni
Pagina
12345...919293...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău