• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @Flavius: Da, cu greutatea bateriilor (aia specifică, deci kg/kWh) ai dreptate -- sunt f. grele LG-urile lui Spring, mai grele chiar decât ale Mercedesului EQC (îl iau ca reper fiind o cotoarbă de BEV -- normal, doar e preferata colegului Edikkk. :-)) Mai clar: 652 kg, deci +8 kg/kWh trage la cântar bacteria de 80 kWh a EQC-ului cu celule tip NMC-622, în timp ce o Tesla Model 3 de 75 kWh are una de *numai* 478 kg. ...OK, Dacia e totuși din tagma ieftinache și nu mă așteptam să utilizeze tehnologia NMC-811 Panasonic cu doar 2,8% cobalt în structura catodului, dar +10 kg/kWh tot e cam mult... În rest, masa proprie a e-mașinuței (955 kg) nu dă cu vreo virgulă în raport cu a Kwid-ului indian benzinos dacă iei în calcul diferența de kg dintre motorul ICE + cutia de viteze și e-motor + contoller, inversor, căblăraie etc. Nu mai am însă timp și nici chef de calcule exacte, că vin iar electro-hipnotizații *specialiști* cu contraziceri aberante gen *încărcare la curent trifazic DC 30 kW*. :-)
    Dacia Spring: 8 lucruri neștiute despre primul model electric al mărcii de la Mioveni
  • Completări: motor de 33 kW înseamnă 44,85 CP, deci mai aproape de 45 CP. :-) Diametrul de bracare f. mic (9,60 m) e un alt plus, pe lângă portbagajul surprinzător de mare (300 / 600 l cu bancheta rabatată.) Minusul lipsei încărcării AC la 22 kW (de care dispune Twingo ZE) e compensat de bateria -- culmea -- mai mare ca a Reno-ului (cu doar 22 kWh capacitate pt un e-motor de 60 kW = 81 CP.) Fără să intru în electro-teorii savante, bateria LG a daco-chinezei ar fi mai durabilă-n timp ca a lui ZE-Twingo (tot LG), din simplul motiv al ratei de descărcare max. de numai cca. 1,5 C versus vreo 3C. (C-urile astea însemnând multiplii de amperaj nominal supți de motor la puterea maximă -- un Taycan/Tesla de +400 kW cu bacterie de 100 kWh depășește 4C de ex.) Și să nu uit: îmi auto-administrez în devans un ”sictir, cunoscătorule” :-) ca să nu se mai obosească știți-voi-cine.
    Dacia Spring, informații și imagini oficiale: prima Dacia electrică are autonomie urbană de aproape 300 de kilometri și se încarcă în mai puțin de o oră
  • Eu așteptam de 4 ani micro-hot-hatchul ăsta Kwid https://www.evo.co.uk/news/17326/renault-kwid-racer-concept-in-pictures ...cu 144 CP benzinoși, :-) dar nicio șansă de aprobare în vremi auster-electrice (pentru ”normalos”, normal.) Altfel, mașinuța cu baterii chinezești e reușită estetic, spațioasă și bine echipată la banii ei. Se vede însă că tabăra chitroșilor a câștigat meciul managerial la Renault, impunând și motorașul, și bateria lui K-ZE (aveam informații de la oameni din interiorul industriei cu care încă mai discut că se optase inițial pentru o putere între K-ZE și e-Twingo, adică vreo 60 CP.) OK, poate și 44 CP (cât avea răposata Dacie 1100=R8) ajung majorității ”utilitariste”, deși accelerațiile n-or să fie deloc fulminante (și viteza de 125 km/h îmi pare OK pt targetul urban-periurban, mirat fiind oricum de ce la chinezi prinde doar 105 km/h -- limitat probabil.) Nici autonomia nu e problema după mine, mai ales că bateriile de origine LG vor fi se pare de calitate net superioară celor de pe K-ZE-ul rezervat gălbiorilor. În fine, om trăi și om vedea dacă banii dați i-o merita in timp ce multe cafele om bea cât timp Spring s-o încărca... :-)
    Dacia Spring, informații și imagini oficiale: prima Dacia electrică are autonomie urbană de aproape 300 de kilometri și se încarcă în mai puțin de o oră
  • @fain-o-shaggy: Tu ești, Cheloo? Află că și pe mine însumi mă dezamăgesc de multe ori. :-) Serios acu, încearcă să nu mai fii rogu-te analfabet funcțional -- nici în vis n-am sugerat că G-hiba ar sta în calitatea mașinii, ba chiar am lăudat-o. ...Ci că doar PREȚUL ei e nejustificat de umflat (aș putea să mă lăbărțez cu o analiză minuțioasă dar e vânare de vânt, vorba răposaților poeți.) Că se cumpără-n draci totuși e cu totul altă discuție, în care s-ar potrivi și profiturile nesimțite de 67-90 mii € per cutie pe roți cu sigla Porsche sau Ferrari. Oi face-o însă-n episodul aviator poate, ca să te dezamăgesc și mai abitir.
    Mașinile din Romanian Roads Luxury Edition: Mercedes-AMG G63, performanțe de model sport într-un pachet complet de off-road
  • G-Klasse e o lecție vie de cum pot transforma iluzioniștii din marketing un produs util și accesibil (G-Wagen Steyr-Puch-ul W460 originar din 1979, de 102 CP… adică fix cât actualul ”purice” Suzuki Jimny) într-o fiță / rășină de orgoliu oportunist vândută la prețuri (și cu profituri) astronomice, dar cu maxim succes. Secretul metamorfozei rățuștii urate în obiect cubic de cult pare a fi însă priza la rapperi și alte vedete ale subkulturii, atent stimulată de nemți în ultimii 10-15 ani. Puteți s-o luați ca părere de invidios pârlit, :-) dar nici cei ”doar” 110K € pentru dieselul 3.0 nu se justifică neam, chiar dacă eficiența mastodontului în offroad rămâne indiscutabilă. De scorul AMG-urilor ce să mai zic, deși trendul lor pare și mai inexplicabil (rar văd un G-Klasse non-AMG prin deal-valea noastră.) Regret deci dispariția practică a ”regnului” tot-terenurilor non-luxuriante… dar clar că Sfântului Profit nu-i pasă de părerea unui chibiț AM.
    Mașinile din Romanian Roads Luxury Edition: Mercedes-AMG G63, performanțe de model sport într-un pachet complet de off-road
Pagina
12345...929394...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău