• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu cred ca aceasta este una dintre cele mai reuste colaborari din industria auto la ora actuala. De ce cred asta? Pentru ca vorbim de niste adaptari f bune ale unor motoare pentru mai multe tipuri de automobile, aflate chiar la extreme... low cost si premium. Chiar daca aprox 60 din piesele din motoarele DCI care sunt puse pe Dacia sunt schimbate de cei de la Mercedes, asta inseamna ca s-au gasit solutii care sa nu influenteze imaginea Mercedes, cum ca ar avea piese low cost si ar fi afectata imaginea marcii si implicit si vanzarile. Oricum sa spui ca nu iti iei Smart ca are manere de Dacia cred ca este cam fortat. Pana la urma masinile sunt gandite f diferit si pentru clienti f diferiti. Bravo lor! Am mai spus-o, poate ca Renault nu face cele mai bune masini, dar cu siguranta se pricep f bine la afaceri cu masini. Iar asta e f mare lucru.
    Daimler şi Renault-Nissan au anunţat continuarea proiectelor comune în următorii ani
  • "Nu NE intereseaza povestile tale"...pe noi? la care noi te referi?
    Carlos Ghosn: "Plănuim versiuni suplimentare pentru Dacia Lodgy. Nu suntem mulțumiți de vânzările acestui model"
  • Daca Renault a avut slabiciuni (mai ales in vremurile noastre) niciodata nu au fost legate de finisaje. Renault stie cum sa ofere un pachet placut la un pret accesibil. Confort bun, siguranta buna, spatiu bun, dotari bune, design bun... pana si oferte de finantare bune. Slabiciunile au fost in alte parti (ergonomie, uneori fiabilitatea, valoare de revanzare mai slaba). Daca te pricepi la masini nu ai cum sa ramai indiferent la Espace. Mie masina asta mi se pare ca arata senzational. Restul e cancan. Si pana la urma fiecare sa-si ia ce isi vrea.Daca vrea si mai ales daca poate. Nu se poate spune ca esti fraier daca alegi S-Max in loc de Espace si nici invers. Pana la urma vorbim probabil de cele mai bune monovolume din lume la ora actuala.
    Ghosn despre noua față a vârfului de gamă Renault: "Noul Espace e un crossover în care te simți ca-ntr-un monovolum. Asta vrea publicul"
  • Personal cred ca una dintre principalele probleme ale lui Lodgy este designul. Arata cam ciudat, poate si putin urat comparativ cu celelalte modele din gama Dacia. Mie mi se pare prea colturos si imi lasa impresia unul dulap pe roti. Nu zic, la acesti bani masina nu este rea. Doar ca Sandero si Duster au demonstrat ca se poate si design placut in clasa low cost.
    Carlos Ghosn: "Plănuim versiuni suplimentare pentru Dacia Lodgy. Nu suntem mulțumiți de vânzările acestui model"
  • Oare cati dintre cei care scriu pe-aici stiu ca acest concept... sau mai bine zis format de automobil (ca sa nu se inteleaga ca atunci cand am spus la concept m-am referit la un prototip) isi are originile in anii '70 si nu in ograda celor de la Renault? Renault tot ce a facut fost sa fie mai pe faza. Cineva a batut la ei la usa, le-a prezentat ideea si Renault a considerat ca este o idee buna, asta dupa ce Peugeot a spus ca asa ceva este f scump de produs si potential de cumparare este cam mic. Inca o dovada ca Renault stie sa faca afaceri cu masini de f mult timp. Cand nu faci chiar cele mai bune (a se intelege fiabile masini), cand alte marci au vanzari mai mari si vand sunt vazute mai bine iar tu totusi rezisti si faci fata cu bine, asta inseamna ca te pricepi la vinzi si ai viziuni si directii coerente in afaceri. Ori domnilor, asta cam este o ARTA. Nu neg, asta este valabil si la VW care a crescut f mult vanzarile in ultimii 10 ani La fel si Hyundai-Kia. Exemplul negativ ar fi Ford in general (care acum 10 ani era pe 2 la vanzari - desi sa recunoastem ca la nivel global are imagine mai buna ca Renault si este vazuta mai bine), GM sau PSA. Companii care cand au dat de greu au picat imediat. Dar reversul de necontestat este fara doar si poate Toyota, companie f greu pusa la incercare in ultimii 5-6 ani si increderea oamenilor in marca nu i-a zdruncinat prea tare. Sau daca au dat de greu si-au revenit aproape incredibil de repede si usor. Dar aici vorbim de altceva.
    Renault Espace: primele imagini oficiale cu a cincea generaţie a monovolumului francez
Pagina
12345...101102103...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău