• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • O masina interesanta care arata... foarte interesant. Este adresata noncorformistilor si oricum astfel de masini fie iti plac, fie le urasti. In plus pretul mi se pare bun pentru o masina de genul asta. Este o masina care ma face sa zambesc si sa ma uit vreo 5-10 secunde cand trec pe langa ea. Dar nu stiu stiu daca mi-as cumpara un Juke. Pana la urma am avut masina lifestyle, mai cu mot cum le place unora sa spuna. Sunt masini gandite foarte diferit fata de cele... normale sa zic asa. Si inainte de toate trebuie INTELESE. Pentru ca de cele mai multe ori latura practica a fost compromisa de dragul designului de exemplu. Altfel vei spune ca marea majoritatea ca sunt niste porcarii inutile si f scumpe si in loc de Juke (ca sa luam cazul de fata) iti iei mai bune in Quashqai sau un Rav4. Fals! Juke nu se compara cu nici una. Defapt cred ca nici nu exista un concurent direct pentru el.
    Gândacul ferchezuit
  • Bine spus la calitatea asamblarii + tehnologie... si cam atat. In alta ordine de idei parca VW incearca pe anumite segmente sa se debaraseze usor de acel design rece si sobru. Mie aceasta masina mi se pare ca arata mult mai elegant comparativ cu fosta generatie. Da, stiu. Tot design sobru are la baza, dar parca aceasta sobrietate a fost cam... indulcita sa zic asa. Si chiar daca unii o vor uri, este posibil ca aceasta masina sa fie una din cele mai bune masini de clasa medie (fie ca unora le convine sau nu sa accepte). Cred ca cei carora le este cel mai teama in acest moment sunt cei de la Mazda si Ford. Iar Opel trebuie sa faca ceva. Pentru ca, desi Insignia in acest moment are motoare mai bune fata de acum 2-3 ani, va fi considerata o masina depasita mai ales moral. Dar pe de alta parte e posibil ca Insignia sa atraga cu oferte de preturi si dotari mult mai bune.
    Preţuri pentru noul VW Passat în România: start de la 22.400 de euro pentru 1.4 TSI de 125 CP
  • Evident ca nu e mare smecherie, ca pana acum daca aveai un credit pe maxim 5 ani si un avans de cel putin 15%, acum se prelungeste durata de pana la 7 ani si avansul logic ca mai poate scadea, in cazul de fata la minim 5%. O parte buna ar fi insa ca dealerii ar fi incurajati sa ofere discounturi ceva mai mari, pentru a intra sunb pragul de 14000 de euro, sau sa oefere "cadouri" gen cauciucuri de iarna care si alea mai sunt cel putin 200 de euro daca ne referim la unele mai de calitate. De-asta am spus si eu ca imi cam miroase a campanie electorala. Sper peste 2 luni sa nu se dovedeasca a fi un esec.
    Prima maşină, înlocuitorul programului Rabla, susţine achiziţia de maşini care costă până la 14.000 euro şi debutează la 1 noiembrie
  • Multumesc! Doamne ajuta! :)
    Prima maşină, înlocuitorul programului Rabla, susţine achiziţia de maşini care costă până la 14.000 euro şi debutează la 1 noiembrie
  • Mie imi miroase a campanie electorala. Dar vom vedea. Recunosc insa ca mi se pare tentant si daca se va dovedi a fi un program bine gandit si bine pus la punct, cred ca imi voi schimba si eu masina. Deja am pus ochii pe niste modele. Urmeaza sa merg la sfarsitul lunii la acea tentativa de salon auto, sa vorbesc cu dealerii, apoi drive teste, consultari, analize de motoare, garantii, dotari (mai ales de siguranta), oferte de finantare si multa cafea pentru multe nopti nedormite. :)))
    Prima maşină, înlocuitorul programului Rabla, susţine achiziţia de maşini care costă până la 14.000 euro şi debutează la 1 noiembrie
Pagina
12345...100101102...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău