• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Aceasta masina ii saluta "calduros" pe fostii ei stapani de peste ocean care acum viseaza la Forduri care sa se apropie de premium. Viseaza. Pentru ca au avut candva o marca premium in ograda din care se puteau inspira, dar de care s-a ales usor praful, au vandut-o altora si uite domn'ne ce frumos a renascut. Felicitari Jaguar, felicitarilor celor de la Tata care au facut ca Jaguar sa renasca frumos fara sa-i fie alterate traditiile!
    Lordul
  • In primul rand nu ma refeream la electruce, care au fost pana la urma o punte de lansare spre modelele actuale de la concurenta si care sunt mukt mai bine vazute. Este o piata f restransa cu costuri inca f mari, drept dovada ca sunt modele care nu se vand prea bine. Singura exceptie fiind Tesla si Leaf. Apoi, Spacestar are avantajele lui... Pret bun, dotari bune, performante dinamice si consum printre cele mai bune din clasa. In rest e cancan. Mitsubishi nu e deloc un constructor mort si inca mai stie sa faca MASINI. Despre asta e vorba. Ps: Scuze de greseli, mesaj trimis de pe telefon.
    Porsche Performance Drive, ziua 1: Între bâlciul turcesc şi Las Vegas-ul georgian
  • Eu nu ma refeream la numarul 1 mondial. Ma refeream "la o fuziune de bun augur". Pe mine nu ma intereseaza cine cat vinde. Este ca si cum as spune ca imi place doar o marca, doar ea e cea mai buna, nimeni nu stie sa faca masini ca marca x, deci pe aia o aleg si punct. Daca VW vinde peste 9 milioane de masini nu inseamna ca este prima alternativa la Toyota, care vinde cel mai bine. Pe mine mai mult ma atrage masina in sine (obiectul, sa fiu mai clar) cu calitatile sale.
    Sergio Marchionne: "O fuziune ar putea crea un nou producător auto care să fie numărul unu mondial"
  • Poate ma credeti nebun, dar in acest moment o fuziune de bun augur eu o vad a fi intre PSA si Mitsubishi. Astfel s-ar reduce o parte destul de insemnata din cheltuielile pentru modelele facute la comun. Si din cate stiu ambii au probleme cu banii. Au avut colaborari, inca mai au si acest lucru demonstreaza ca se inteleg. De spun asta? Pentru ca PSA stie ce se cere de la o masina, mai ales in Europa, au o viziune... mai comerciala sa zic asa, stiu cum sa le plaseze pe piata, stiu cum sa le promoveze si stiu cum sa le vanda mai bine la Mitsu. In plus Mitsubishi are tehnica robusta, se pricepe f bine la SUV-uri si crossover-e. Plus ca PSA ar putea intra pe piata din SUA prin intermediul Mitsubishi care acolo e o marca bine vazuta. Mai mult, Mitsubishi ar avea acces la niste motoare diesel f bune indiferent de cilindree. Cat despre Marchonne eu cred ca se bazeaza prea mult pe piata din State. Si nu e chiar ok. Si inca ceva, cei de la Toyota au spus ca pe ei nu ii prea intereseaza daca sunt sau nu pe primul loc. Oricum vanzarile lor nu se bazeaza pe marketing, se bazeaza pe ceva ce f putini ofera: fiabilitate de top. Defapt asta i-a ridicat pe cei de la Toyota din nou pe primul loc dupa un ditamai recall-ul si un tsunami care i-a doborat.
    Sergio Marchionne: "O fuziune ar putea crea un nou producător auto care să fie numărul unu mondial"
  • Nu stiu in ce masura se poate spune de Citroen ca face masini banale. Depinde la ce te uiti, la C1 si C3 sau la C5 si DS. In alta ordine de idei Automarket scrie ca are performante slabe, dar masina primeste 4 stele si jumatate. Nu prea inteleg de ce. In plus masina asta se compara cu Sandero in privinta spatiului, pretului si dotarilor. Dar asta nu inseamna ca ii este concurent direct. Pentru ca C3 nu este un low cost, asa cum nu este nici Citroen. Sandero este intr-o alta liga si cam "joaca" singur. Si pentru banii pe care ii dai, cam joaca si bine.
    Momentul de diversitate
Pagina
12345...99100101...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău