• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu zic sa nu le plangeti de mila celor de la Honda. Faptul ca renunta la Accord fara sa se gandeasca la un inlocuitor sau sa lanseze ceva care ar putea sa mai aduca vanzari in Europa, adica pe un continent puternic unde concurenta este acerba, denota ca nici nu prea isi doresc. Pentru Honda piata europeana inseamna doar cateva tari mai dezvoltate. Honda, la fel ca si Suzuki sau Mitsubishi, este mult mai bine vazuta pe alte domenii, nu neaparat pe automobile. Pentru ca si Suzuki sau Mitsubishi au vanzari destul de slabe in Europa cand vine vorba de masini. Si totusi nu prea se plange niciuna.
    Honda va renunţa la modelul Accord în Europa
  • In primul rand VAG este una din putinele companii care a mai micsorat preturile un ultimii ani. Si cel mai bine se simte asta la Golf in opinia mea. Diferentele dintre un Golf si Focus de exemplu acum 4-5 ani erau de preste 2000 de euro. Acum diferenta este cam de 1000-1500 de euro. Este unul din argumentele pentru care VW vinde tot mai bine, ca au lasat preturile putin mai jos. Este o politica pe care VW a luat-o in serios si a spus ca va afce ceva in privinta preturilor de prin 2005-2006. Evident ca nu se putea realiza asta intr-un timp scurt, de 2-3 ani. In al doilea rand TSI-urile exista nu pentru ca sunt mai bune fata de unele motoarele aspirate, ci pentru ca sunt mai cerute de public. Dar marea problema la Honda ( off topic, si Mitsubishi) este imagine de marca mai slaba. Dpdv al fiabilitatii Accord poate fi considerata fara retinere una dintre cele mai fiabile masini din clasa ei, alaturi de Mazda 6 si Toyota Avensis. Si mai e o problema: intretinerea mai scumpa. Honda nu a facut nimic sa-si imbunatateasca imaginea in privinta acestor aspecte. Si uite ca ii costa.
    Honda va renunţa la modelul Accord în Europa
  • Pana la urma este o masina care prinde la public si asta conteaza cel mai mult pentru Peugeot. Mai ales ca nu si-au revenit complet cu banii. Daca e sau nu buna... e o chestie pur subiectiva. Mie mi se pare o masina ok.
    Oferta
  • Ce este cel mai trist este ca in Europa sunt cateva marci si modele care vand parca prea mult lasand in umbra alti constructori care pot face masini cel putin la fel de bune ( a se intelege fiabile). Cred ca principalul "vinovat" este VW Passat. Din pacate se dovedeste a fi Accord killer. Pacat. Pentru ca Accord este o masina foarte buna. Poate ca nu ar fi rau ca Honda sa invete de la Mazda cum sa reziste in Europa, pe un continent unde concurenta este probabil cea mai puternica din lume.
    Honda va renunţa la modelul Accord în Europa
  • Si eu am vazut-o ieri si mie mi se pare ca arata bine. E ceva diferit si o alta abordare fata de ce vezi zi de zi. Totusi azi am vazut si un DS care arata f bine (in sensul ca era f ingrijit) si sa spun sincer pe langa designul lui DS, C4 Cactus mi se pare o gluma.
    Ţeposul diferit
Pagina
12345...9899100...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău