• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Pe de alta parte Toyota vede altfel lucrurile. Ei nu se gandesc sa vina cu ceva fantastic, deosebit o data la cativa ani asa cum fac europenii. Prefera sa fie buni sau cei mai buni pe niste domenii care pentru unii nu este la fel de important, adica fiabilitatea. Ce poate fi mai placut decat atunci cand cumperi o masina sa nu-ti faca probleme multi ani? Ca daca iei ceva mai modern din toate punctele de vedere si in acelasi timp si cu imagine mai buna si apoi incepi sa bagi bani continuu, ti se cam taie de tehnologia aia sau designul ala ultra modern. Cam la fel procedeaza si Mazda cu motoarele aspirate. Inca. Exemplu: acum 3 ani mi-am luat o centrala termica Ariston ca deh, cica sunt f buni astia. Anul asta s-a facut praf. Ma costa schimbul ei peste 2500 de lei si chiar nu era momentul sa se strice in octombrie. M-a rupt de bani, va dati seama. Iar de Ariston nici nu vreau sa mai aud. Cam asa e si cu masinile astea cu imagine buna... si inovatoare". Dar totusi trebuie sa o schimb.
    Final de an la fotografie: Toyota şi Volkswagen se luptă pentru titlul de cel mai mare grup auto din lume
  • @Ingerulol, daca iti cumperi masina dupa ce scrie pe forumuri mai bine iti iei bicicleta. Asta nu e un criteriu. Uite, eu am si un VW si mai nou am si o japoneza. Cu toate astea sunt multumit de VW. Oare sunt nebun, prost, am avut noroc chior (desi nu sunt doar eu multumit de VW)? Nu zic ca doar ei stiu sa faca masini. dar ce nu observa multi este ca o data cu scaderea preturilor la VW si platformele tehnice de top s-a adus si o inbunatatire constanta a fiabilitatii buclucase de acum 7-8 ani (de pilda motoarele TSI, cutiile DSG sau sistemele de injectie). Inca mai sunt probleme, asa cum sunt la toate marcile. Dar parca sunt mai putine fata de acum 7-8 ani. @eu, jura-te ca Toyota nu stie ce e aia inovatie. Ei au oferit hibrizi in serie intr-o perioada in care alti constructori stiau de ele doar din concepte. Si au prins f bine, Toyota fiind expert in acest moment cand vine vorba de hibrizi + o fiabilitate de top.
    Final de an la fotografie: Toyota şi Volkswagen se luptă pentru titlul de cel mai mare grup auto din lume
  • Nu zic ca aluminiul este este mai scump ca fibra de carbon asa cum are VW 1L. Dar in nici un caz nu este un material ieftin si usor de prelucrat. Sunt segmenete superioare lui Clio care nu folosesc aluminiul din rationament de costuri. Acum 10 ani cam singurii care foloseau aluminiul erau Jaguar si Audi si o faceau doar pe XJ, respectiv A8. Nu cred ca intre timp a devenit suficient de accesibil ca si costuri si productie si intretinere ulterioara ca la clasa mica de volum.
    Oficial Renault: "Dacă am face o versiune de serie a lui Eolab, nu ar fi mai scumpă decât un Clio diesel"
  • @@LauCalin, nu-mi mai da exemplul Frantei pentru ca daca e sa judecam la obiect problema avem un constructor mare din Franta care in clasa medie a retras de pe piata un model tocmai datorita vanzarilor slabe. Adica pe a treia piata ca marime din Europa, asa cum bine ai spus. Sigur, recupereaza pe alte segmente acest handicap. Si sunt de parere ca ar trebui cumva stopata sau domolita ascensiunea VW pe anumite segmente precum cel din clasa medie. Eu am un VW si sincer sa spun chiar sunt multumit de el. Dar deja cand vad ca alte marci au probleme de parca doar VW ar sti sa faca masini... chiar imi pare rau pentru Accord. Sincer.
    Honda va renunţa la modelul Accord în Europa
  • Radeti voi si glumiti, dar in acest moment la carma" aliantei Peugeot-Citroen este un fost director Renault care a reusit la Citroen ceva ce nu s-a mai intamplat de f mult timp. Oricum ma bucur ca incet, incet PSA incepe sa-si revina cu banii. Sa speram ca voi invata ceva din situatiile nu tocmai placute prin care au trecut. Si ma bucur ca si vanzarile lui 2008 merg bine.
    Citroen creşte producţia lui C4 Cactus pentru a face faţă cererii
Pagina
12345...979899...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău