• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Daca ai fi citit cu atentie comentariul meu ai fi vazut ca m-am referit inainte de toate la dinamica si spatiul portbagajului cu bancheta nepliata. Si aici Colt chiar daca are peste 10 ani de cand a fost proiectat, se poate compara cu aceasta Fabia. Dar este cat se poate de adevarat ca nu se poate compara in privinta altor capitole precum siguranta, confort, tinuta de drum, insonorizare (mai ales), ergonomie sau finisaje. Nu stiu daca sa spun acelasi lucru si despre consum. Mie Coltul imi ia pe vremea asta in Bucuresti undeva in jur de 8 l/100. Comparativ cu Beetle-ul e parfum, pentru ca ala ajunge lejer la 10. Dar ma rog, nu despre asta e vorba ca Beetle nu a fost proiectat si ca masina economica. Oricum in general consumul de pe hartie este foarte diferit fata de ce e in viata de cu zi. Si daca eu scot un consum de 8 in Bucuresti cu Colt, oare Fabia asta va scoate 7? Ar fi consum de diesel de 1.4. M-as mira, dar m-as bucura sa ma insel. Sincer.
    Infuzie de nou
  • Foaaaarte tare :))))) Daca va mai amintiti spuneam la un moment dat ca ii apreciez pe cei de la Renault pentru ca au anumite departamente foarte bune si astfel vand multe masini tocmai datorita acestui lucru. Iata o dovada. Si sa nu credeti ca aparitia lui Koleos in unele sporturi este intamplatoare. :)
    Să râdem cu Renault: "Există puţină Formula 1 în orice Renault", una dintre campaniile anului în industria auto
  • Nu am 6 trepte, e in 5 trepte cutia. Motorul si transmisia sunt la fel ca la Golf 4 de 1.4. Este intr-adevar turat, insa oricum masina nu este gandita pentru autostrada. Deci o iert. Si poate Sebastian are dreptate. Daca platforma tehnica nu este in totalitate MQB asta nu inseamna neaparat ca masina nu este urmas al Fabiei 2. Ca fapt divers Logan 2 are f multe componente comune cu Logan 1 PH2, inclusiv platforma tehnica. Si cu toate astea este considerat un urmas. O masina ca sa fie un inlocuitor, sa fie considerata o noua generatie nu trebuie neaparat sa aiba si o noua platforma tehnica. Vom vedea cum va sta in testele comparative cu greii clasei mici, mai ales ca acum a aparut si Opel Corsa. Asteptati-va insa la o figura frumoasa din partea ei. Desi cred ca e una dintre cele mai urate masini ale momentului. Parere strict personala.
    Infuzie de nou
  • @ingerulol: "4000 rpm la 120kmh in ultima treapta este imens de turat , iar ca sa ajunga la 172kmh sper ca este o greseala " Eu la Beetle am 4000 rpm si 120 km/h in treapta a V-a. Deci ar fi posibil. La 172 km/h ar putea ajunge pentru ca e mai usoara si cutia e regalata altfel. Deosebirea majora insa consta in faptul ca la mine zona rosie incepe la 5200 rpm, nu la 6200 cum este in cazul acesti masini.
    Infuzie de nou
  • Mitsubishi Colt 2004: 1124 cmc, 75 CP, 100 Nm, 960 kg, 0-100 km/h 12,9 secunde, vit max 165 km/h... mai mica cu 7 km/h., cu bancheta spate culisata in fata ajung pe la 310 litri. Hmm, cam putina infuzie de nou, comparativ cu o masina proectata acum mai bine de 10 ani. Poate ca e mai buna ca tinuta de drum, confort sau materiale din interior. Si dpmdv... cam atat.
    Infuzie de nou
Pagina
12345...969798...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău