• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • PS: Salutari de la "pateticul" actual CEO, Martin Winterkorn. Unii de pe-aici stiu la ce ma refer.
    Volkswagen va investi 86 de miliarde de euro în cinci ani pentru a surclasa Toyota la vânzări
  • Eu am un VW si sunt multumit de el. Deci sunt un prost. Daca aveam o Toyota eram un destept. Eu zic sa-i invatati meserie pe "parlitii" si "incompetentii" de la VW. Cat de romani sunt unii! Si cand te gandesti ca VW investeste bugetul chiar pe cativa ani al unor companii, chiar si auto... e pi--t in ploaie sa ajungi sa ai un asemenea buget vanzand "masini de unica folosinta la niste milioane de fraieri din intreaga lume", asa-i?
    Volkswagen va investi 86 de miliarde de euro în cinci ani pentru a surclasa Toyota la vânzări
  • Nu inteleg ce nu intelegeti. Este vorba de preturile (intregi, fara reduceri) pe care le ofera un importator (nu un dealer care poate avea oferte) pentru niste optionale. Din aceasta cauza preturile au fost luate de pe site-urile oficiale. Daca acolo importatorul minte, mint si cei de la Automarket. Ideea este ca daca le iei pe toate si faci masina "full option" e posibil sa ajungi cam la aceleasi preturi totale. Motivul este ca unele optionale sunt mai scumpe, in timp ce altele sunt mai ieftine si cand le aduni tot cam acolo ajungi. Exceptie fac asiaticele de obicei care le pun la pachet pentru ca este mai ieftin si pentru ei asa. Sunt unele piese sau echipamente care nu se fac in Europa si pe ei asta ii costa mai mult.
    Analiză: Războiul opţionalelor. Cât costă aceleaşi sisteme pe diferite modele de pe piaţă?
  • E bine totusi ca sunt realisti si SUV-urile se gandesc sa si le faca singuri pentru ca acolo se pricep cel mai bine. Adica nu zic ca e tocmai ok faptul ca va fi in mare parte un Latitude cu alta sigla, dar astea inseamna inainte de toate costuri reduse de productie. Mi-as dori insa si o alianta cu PSA pentru clasa mica.
    Mitsubishi Lancer va avea un urmaș construit în colaborare cu grupul Renault-Nissan
  • Astea sunt poze de pus in rama. Serios. Sunt ff tari. Nu stiu ce "scule" folositi ca nu ma pasioneaza tehnica foto, insa pozele sunt superbe si se cunoaste ca le-a facut un super "mester" fotograf. :)) :p
    În căutarea fotografiei perfecte. Pasul 1: Călătorie prin infern
Pagina
12345...959697...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău