• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @C-G-C, mai gandeste-te cand spui ca gama DS nu este un succes. Pentru ca Renault si Ford vor urmari si aceasta directie pe care Citroen o urmeaza cu DS. Crezi tu ca daca nu ar fi avut succes modelele astea, s-ar fi "bagat in hora" si doua marci concurente? Si nu este vorba de nici o canibalizare. Pentru ca gama DS urmareste sa atraga clienti care vor ceva diferit, exotic, bine dotat si relativ ieftin. Si cand spun asta ma refer la faptul ca ceva asemanatir de la BMW, Audi sau Mercedes este mult mai scump. De exemplu DS3 poate fi considerat un rival pentru Mini din postura unei masini cool, chic, cu personalitate, mai bine dotata, poate si cu motor mai puternic, cu tenta premium, la un pret mai mic, desi dpdv calitativ nu este la nivelul unui Mini.
    Citroen Divine DS: curajul designerilor francezi renaşte sub forma unui nou concept
  • Deci Aygo, care ajuns la a doua generatie si este produs pe platforma primei generatii este la nivelul lui Twingo, care este o masina noua fata de fosta generatie. Concluziile le trage fiecare dupa cum il duce capul!
    EuroNCAP face din nou victime: Renault Twingo şi Toyota Aygo primesc patru stele
  • Daca tinem cont ca o marca ce acum 15 ani era inexistenta pe piata si acum se bate cu Clasa S si se vinde si destul bine pentru pozitia pe piata pe care o are, poate ca ar trebui sa va ganditi de doua ori inainte sa spuneti ca aceasta stire este o gluma si Alfa si-a stabilit tintele prea sus. Iar marca la care ma refer este tot una din ograda italienilor, pe numele ei Maserati. Nu zic ca este usor, dar cu siguranta nu este imposibil. Daca Alfa Romeo nu a fost lichidata pana acum cu siguranta este un motiv. Am avut ocazia sa conduc Mito si 159 si va rog daca si voi aveti ocazia sa o faceti, sa nu dati inapoi. Veti vedea de ce marca asta in ciuda vanzarilor slabe, inca exista. Si nu va muri prea curand. Este un diamant care trbuie slefuit. Pentru ca valorile marcii au ramans nealterate. Deci eu cred ca loc este pentru un rival precum Clasa S, dar cu siguranta ca italienii nici nu se gandesc sa vanda precum Mercedes. Ar fi absurd sa creada asta. Sa ajunga sa vanda precum Jaguar XJ si tot e bine.
    Alfa Romeo va lansa un sedan de lux, rival al lui Mercedes S-Klasse
  • Acesta masina are in principiu avantajele ei clare fata de Logan, precum caroseria galvarizara, tinut de drum mai buna, confot mai bun , senzatia de calitate mai perceptibila, ergonomia mai buna.. lumina in torpedou sau valoarea mai buna la revanzare + O PLATFOMA TEHNICA (MULT) MAI BUNA. De cred asta? Este comentariul meu despre care buhnici spune ca este excelent... ca sa mai scriu eu inca o data aici: http://www.buhnici.ro/2014/04/08/video-peugeot-301-logan/comment-page-2/#comments Comentariul user-ului Laurentiu, 11.01 pm, 9 aprilie. dezavantaje: pret mai mare si intretinere mai scumpa.
    Reţeta simplităţii
  • Mircea, nu stiu daca iti amintesti dar candva ti-am spus ca pentru mine este cel mai bun jurnalist auto din Romania. Indiscutabil. Materiale de acest fel nu ai cum sa le scrii bine daca nu o faci si cu sufletul. Si se vede ca ai inteles foarte bine ce inseamna Volvo, ce vrea Volvo si ce isi doreste. Nu toata lumea intelege asta, desi toata lumea se pricepe la masini. Volvo a avut o istorie frumoasa, cu o dependenta "nebuna" de siguranta. Sa ai cel mai mare laborator de testare a sigurantei, sa arunci masinile pe plafon, sa le arunci "in bot" de la peste 10 metri, sa le testezi si la 90-100 km/h in diferite simulari de impact si cu toate astea sa nu te lauzi prin presa cu reclame cum ca esti f sigur ... pare un paradox ,nu? Ei bine pentru Volvo nu e un paradox, pentru ca ei isi doresc in primul rand ca masinile lor sa fie foarte sigure. Este o dorinta inca din anii '50. Volvo niciodata nu si-a dorit vanzari explozive, nu si-a dorit sa vanda cele mai multe masini, nu si-a dorit sa fie o marca comuna, cu niste modele pe care le vezi la tot pasul. Asta nu pot intelege unii.
    Reportaj: Un SUV cu miros de muşchi
Pagina
12345...104105106...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău