• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @tzenu, in "prostia" lor cei de la Volvo au recuperat foarte mult terent de cand nu mai au stapani de vita nobila, adica Ford. Asta ar trebui sa-ti dea putin de gandit. Gama Volvo cat timp era sub "protectia" celor de la Ford era stearsa si destul de veche pentru ca Ford controla partea de dezvolare a marcii. Si a cotrolat-o "foarte bine". Bine macar ca nu au avut voie sa se atinga de motoarele D5. Si revenind la acest XC90 mie personal mi se pare superb. Design rece si sobru, tipic scandinav combinat cu acea senzatie de liniste si siguranta si tehnologie de top pe care in principiu o emana un Volvo serios. Abea astept un drive test facut de cei de la AM si cu siguranta ca atunci cand va veni masina si in Romania o voi testa si eu. Cineva spunea ca e f surprins ca in aceasta masina s-au investit 11 miliarde de euro. Pai hai sa spunem ca este un produs in proportie de peste 90% total nou. Avem tehnologii noi, transmisii noi, motoare noi etc. Nu puteau sa se "bata" cu greii industriei auto folosindf platfoema si tehnologia din fosta generatie. Si nu cred ca e cineva de aici care ma poate contrazice. Ei bine chestiile astea, mai ales cand vorbim de premium costa enorm. Mercedes, Audi sau BMW nu prea mai au nevoie sa investeasca atat de mult pentru ca baza tehnologiilor moderne o au si practic o adapteaza, ajusteaza sau modifica pentru fiecare model. Gandeste-te ca BMW, Mercedes si Audi ajung la 200 CP din motore diesel de 2000cmc. Volvo pana nu demult ajungea la putin sub 190 CP din motor de 2400 cmc. iar nemtii din 2400 cmc erau pe la 250 CP.. Sa nu mai spunem de cutii automate in 8 trepte si sisteme 4x4 indiscutabil mai performante. Din cauza asta pentru cei de la Volvo a fost mult mai costisitor.
    Noul Volvo XC90: toate informaţiile şi galerie foto completă
  • Si uite unul din motivele pentru care de peste 15 ani apreciez aceasta marca, chit ca nu e la fel de "smechera" precum BMW, Mercedes sau Audi.
    Volvo a construit un oraş-simulacru pentru a testa sistemele de siguranţă ale viitorului
  • Designul urmeaza un trend specific Skoda care mie personal nu prea imi place. Defapt niciodata nu pot sa zic ca m-a atras designul de la Skoda. Iar in privinta motoarelor era de asteptat ca motorul de 1.0 de 60 si 75 CP de pe Up! sa ajunga si la clasa mica. Comparativ cu 1.2 cel de 1.0 pare un motor reusit. Nu am auzit de problemele care erau la 1.2. O cutie de viteze etajata bine si niste accelerari bunicele pana pe la 90 km/h, cu un consum de vreo 8.5 l/100 km in oras cred ca este ce-si doreste Skoda de la acest motoras. Pentru cei care merg aproape tot timpul in oras poate fi suficient. Defapt pentru ei e gandita masina in configuratia asta.
    Skoda Fabia ajunge la a treia generaţie: fotografii şi informaţii oficiale
  • Pentru ca e deja de vreo 6 ani pe un model (Fiesta), e mai ieftin si mai accesibil de produs? Chiar si asa bordul arata mai bine ca la Logan sau 301.
    Noua generaţie a modelului Ford Ka a fost lansată în Brazilia
  • Daca Ford stia cum sa le coordoneze inca de la inceput poate ca nu ar fi fost nevoie sa le vanda. Dar cand ne uitam in urma si vedem ce modele aveau cei 3 cand apartineau de Ford... Dumnezeu cu mila! Adica nu erau masini proaste, insa le lipsea stralucirea, acel ceva care sa te atraga (mai ales in cazul lui Volvo). Faptul ca Ford mereu i-a tinut sub papuc pe cei 3 se vede acum, De cat timp sunt mai liberi sa gandeasca proiectarea de modele fac o treaba tot mai buna. Si in continuare vor veni vesti din ce in ce mai bune de la ei, mai ales e la Volvo.
    A renunţat Ford la trei mine de aur? Volvo, Land Rover şi Jaguar contribuie la creşterea profiturilor noilor proprietari
Pagina
12345...105106107...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău