• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • O alternativa interesanta la Logan si Peugeot 301. Mi-as fi dorit sa fie produs in Romania pentru piata din Europa de Est si o parte din cea de Vest (ca nu cred ca va ajunge masina asta in Marea Britanie sau Tarile Nordice de exemplu)., desi era cam greu. Poate chiar imposibil sa fie fabricat si la noi.
    Noua generaţie a modelului Ford Ka a fost lansată în Brazilia
  • Pentru ca cel din vest da mai usor banii pe un Logan decat un roman. Pe neamt nu-l intereseaza ce spui tu ca s-a scumpit cu cateva sute de euro, ca diferenta dintre sedan si break e de vreo 1000 de euro sau ca bancheta e si nu prea rabatabila 60/40. Dar ai dreptate in ce spui. De ce nu-l intereseaza? Pentru ca isi permite (mult) mai usor sa cumpere o Dacia.
    Dacia, pe locul al treilea în clasamentul creşterilor vânzărilor în Europa
  • @bbb, eu cred ca defapt fantastic esti tu.
    Toyota coboară ţinta de vânzări pe 2014. Devine VW Group numărul 1 mondial la finalul anului?
  • "Pentru a reuşi să întreacă Toyota, VW Group va trebui să readucă marca Volkswagen pe linia de plutire în SUA, acolo unde VW a scăzut cu 13.6% pe o piaţă în creştere cu 5%." Automarket, spunand lucrul asta inseamna ca totusi nu bat campii. Acum o jumatate de an scriam aici ca piata cheie pentru VW nu este China, ci SUA. Pentru VW acolo poate fi potential de crestere mai bun si mai rapid comparativ cu China la care toti se gandesc si se ingramadesc. SUA este o piata in care americanii au pierdut ceva teren in ultimii ani, Toyota este intr-o usoara scadere si ea acolo, iar VW trebuie cumva sa speculeze lucrul acesta. Poate si din cauza asta cei de la Toyota sunt realisti cand isi coboara tinta vanzarilor. Si sunt piete pe care VW castiga teren nu chiar usor, dar sigur. Oricum sa-ti atingi tinta cu 4 ani mai devreme mi se pare ceva fantastic. Daca VW va ajunge pe primul loc in lume cu siguranta ca vanzarile ar creste si mai mult. Poate si de-asta nemtii isi doresc atat de mult acest lucru.
    Toyota coboară ţinta de vânzări pe 2014. Devine VW Group numărul 1 mondial la finalul anului?
  • @Mowgli, daca s-ar pune problema sa se cumpere masini construite cu suflet si pasiune atunci am avea pe strazi numai Alfa Romeo si Lancia. Nu este vorba de asta. BMW nu face numai masini in combinatia tractiune spate + 6 cilindri in linie si totusi vinde foarte bine. Vei vedea ca si Seria 2 Active Tourer se va vinde fara probleme. Lexus IS-F avea potential sa se "bata" cu greii clasei medii. Si chiar daca parcurgea un tur de circuit cu max 3 secunde mai lent fata de BMW M3 nu era asta o problema. Pentru ca un sofer obisnuit nu va simti o diferenta notabila. Problema acestei masini a fost ca ea s-a bazat pe cateva piete mari, dintre care una a trecut printr-o criza groaznica. Plus ca Toyota a trecut prin doua perioade negre tot in aceiasi perioada si astfel si-a regandit politica. Nu a mai investit atat de mult in promovarea tuturor modelelor si si-a indreptat atentia asupra modelelor care pot avea in general vanzati mai mari. Astfel au aparut noi generatii LS, GS, ES, CT plus ca si-a pus la punct sistemele hibride pe aproape toata gama. Ce zici, o fi fost rau? Si chiar si asa mai mult ca sigur ca "grosul" vanzarilor lui IS-F a fost in America. Daca se baza pe Europa nu o mai lansau deloc in fabricatie. Deci nu plangeti voi pe cei de la Lexus/Toyota, pentru ca au un public fidel de ani de zile. Si pana la urma a fost oprita productia unui model mai exotic.
    Vechiul Lexus IS F se retrage după şapte ani de carieră şi doar 11.000 de unităţi vândute
Pagina
12345...106107108...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău