• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @gigi_frana, un Clasa V configurat ca acest Multivan costa cu cel putin 15000 de euro mai mult. Si nu mai compara asta cu preturile romanesti. Ca asa cu 25000 de euro cat este un simplu Passat poti sa-ti iei un apartament cu 2 camere intr-un oras de provincie. Sau cu 15000 o garsoniera. Un neamt da 48 000 de euro pe o garsoniera la periferia unui oras mai mare. Deci lasa-i pe romani ca nu pentru ei e asa ceva. Ei de banii astia prefera un Seria 5 Touring, un Audi A6 Avant.sau VW Sharan Eu nu inteleg de ce ca sh aceasta masina isi pastreaza pretul f sus. Pentru ca nu este neaparat cautata si asta ar insemna ca, cel putin teoretic, sa aiba o valoare la revanzare mai slaba. Da, stiu povestea, e un VW. Dar mi se pare absurd sa dai atatia bani pe masina asta cand ai alternative bune la Ford, Renault sau Fiat. Poate ca nu are aceiasi prestanta, aceiasi tinuta de drum sau confort ca acest Multivan. Dar in opinia mea chiar si asa nu se justifica pretul atat de mare.
    Agent imobiliar
  • Eu nu cred ca in cazul in care Toyota va pierde prima pozitie (si cred ca asta se va intampla sigur pana la sfarsitul anului) japonezii vor face ceva sa ajunga pe primul loc. Daca ne uitam in trecut vedem ca Toyota nu se bazeaza pe clasamente, nu isi doresc mortis sa fie pe primul loc. Isi doreste mult mai mult sa aiba un public fidel, care sa le cumpere masinile si a doua oara si a treia oara. Amintiti-va ca pe Toyota au "doborat-o" un tsunami si un recall si acum controversat. Si in nici un an au ajuns din nou pe primul loc, pentru ca masinile s-au vandut in continurae (e vorba de incredere in marca). @@LEE, eu cred ca daca VW va pune mana pe Suzuki, va face ce vor ei cu japonezii. Pentru ca nemtii sunt razbunatori si orgoliul lor le-a fost "atins" acum cativa ani cand Suzuki si-a bagat... ceva in ce au stabilit cu nemtii (stiti voi, acele motoare diesel care au fost luate defapt de la Fiat, ca nemtii nu aveau nimic interesant). Nu ar fi exclus ca in acest caz Suzuki, pentru ca este vazuta in general ca o marca mai accesibila, sa fie gandita in Europa... spre low cost? Poate fi un motiv pentru care VW tot amana lansarea unui low cost, desi spune ca cerceteaza, analizeaza, calculeaza... si se scarpina la ceafa uitandu-se peste gard, la ce a facut Renault din Dacia.
    Topul vânzărilor auto în primele şase luni ale lui 2014: Toyota, VW Group, GM
  • Nu are cum sa apara Volvo din simplul motiv ca viitorul XC90 nu este inca lansat si pana la sfarsitul anului este cam imposibil sa vanda cel putin 50 000 de masini (parca acesta era targetul minim). Si nu doar Volvo se poate confrunta cu o asemenea "problema". Oricum sunt marci care NICIODATA nu s-au bazat pe asemenea concursuri sau lipindu-si abtibilduri in geam cu cat de smecheri sunt ei. Si uite ca au rezistat si au inca publicul lor bine definit si fidel (precum Volvo, Subaru, Mitsubishi, Cadillac sau Honda). Dar trebuie sa ti se invarta niste rotite in cap ca sa intelegi lucrul acesta. Cat despre concurs chiar nu ma intereseaza cine castiga. E doar o chestie de marketing si un motiv in plus ca publicul general sa cumpere o masina. Nu inseamna neaparat ca masina castigatoare e "crema" industriei auto. Asta vor crede doar amatorii pasionati de masini.
    Car of the Year 2015: 31 de candidaţi se luptă pentru prestigiosul titlu
  • @Suleyman, stai linistit ca Dacia nu se bazeaza ca romanii sa le aduca grosul vanzarilor, asa cum nu s-au gandit niciodata. De ce? E simplu: un neamt da pe aceasta masina cam 5-6 salarii. Un roman da 20. Si cand dai 20 de salarii parca iti doresti ceva mai mult decat un low cost mai aratos si cu ceva dotari care sa-ti mai fure ochii... gen aer conditionat automat, semnalizari in oglinzi sau comenzile geamurilor pe usi. Pe cabd un neamt evident ca altfel vede lucrurile pentru ca lui i se pare o masina mult mai ieftina si accesibila si pentru banii pe care ii da merita fiecare banut. Ca sa simtim la fel si noi ar insemna ca un asemenea Logan sa coste in Romania maxim 3500-4000 de euro. Suna a sf, asa-i?
    Aniversare
  • Nu poti face nici o masina daca nu ai sistem adecvat. Si nu iti trebuie doua facultati sa-ti dai seama de lucrul asta. Ce spune Opel nu ar fi rau, dar ar fi prea multe piedici ale caror rezolvare ar insemna foarte multi bai investiti. Sa nu uitam ca pentru Renault au fost mai multe lucruri care s-au legat cand au venit in Romania. Forta de munca exista, chiar daca ai nostri aveau in minte o masina proiectata in anii '60. Iar uzina a putut fi adaptata relativ usor si evident ca si cu niste costuri, dar in acelasi timp niste costuri mai mici decat daca ar fi contruit-o de la 0. Iar 10 ani... intr-adevar ca este un avantaj pentru Renault. Insa pentru ceilalti nu poate fi un argument decisiv sa nu reuseasca daca se pun pe treaba si baga bani. Sunt multe marci care fac masini de 60-70 de ani si fac fata cu brio multor marci care fac masini de cel putin 100 de ani.
    Opel intenţionează să lanseze maşini accesibile rivale cu cele din gama Dacia
Pagina
12345...107108109...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău