• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Mai Mariane, mie mi-au spus si altii pe-aici sa nu vorbesc frumos cu tine ca nu meriti. Pai e bine, eu vorbesc frumos si tu ma jignesti?! ;) Si hai acum sa te lamuresc: va avea o viata grea Mazda 2 in clasa mica asa cum are si Toyota Auris 2 in clasa compacta. Ma refeream in primul rand la Europa, un loc in care nici Toyota si nici Mazda nu prea misca. De ce, mai ales Auris 2 nu misca? Poate iti amintesti de mailul pe care ti l-am trimis anul trecut in care ti-am explicat de ce Auris nu va avea succes in Europa, mai ales dupa ce am facut si drive test cu ea. Si ca sa vezi, chiar am avut dreptate. In Europa Auris se vinde destul de slab. Si trecutul Mazdei 2 cand a fost spulberata la vanzari de concurentii ei, fac ca actualul model sa aiba o viata grea si o misiune grea: aceea de a creste cota de piata in clasa mica a celor de la Mazda. Chiar asa batut in cap esti de nu esti in stare sa intelegi niste lucruri din prima? Vad ca toata lumea reuseste, mai putin tu.
    Mazda2 ajunge la a patra generaţie: design curajos şi tehnologii de top
  • @@LauCalin, esti amuzant. Adevarul e ca daca nu ai vazut tu pe strada inseamna ca nu se vand. Asa pot spune si eu ca acum doua saptamani am fost in Milano si in Roma si nu am vazut decat doua Dacii (si stiu si eu ce vorbesc). Asta inseamna ca Dacia nu vinde in Italia? Sau tu te asteptai sa vezi cam acelasi numar de Skoda Fabia cum ai vazut Clio, Fiesta sau Corsa. :))
    Noua Skoda Fabia: prima imagine-schiţă a generaţiei 2014
  • Puteti sa criticati cat vreti. Daca sunteti realisti si va pricepeti la masini ati constientiza singuri ca Fabia este un compromis foarte bun intre calitate, fiabilitate, dotari si pret. @@facelift, fac pariu cu tine inca de acum ca masina asta se va vinde (mult) mai bine decat multe masini cu stil de clasa mica de care spui tu. Si sti de ce? Pentru ca stil au toti. Design simplu si curat au prea putini. Este "cartea" pe care VW mizeaza de zeci de ani si de zeci de ani vinde bine. Si a dat-o foarte bine si lui Skoda. Uita-te la Octavia care indiferent de generatie s-a vandut foarte bine, Fabia la fel, Superb la fel. Deci de ce sa schimbi ceva ce merge bine? Vrei ceva cu stil? Ai 208, noua Mazda 2 sau renault Clio. Doar ca sunt multi si care nu prea se impaca cu acest stil de care spui tu.
    Noua Skoda Fabia: prima imagine-schiţă a generaţiei 2014
  • Degeaba zici, pentru ca oricum o dai ca fiabilitate japonezii sunt peste nemti. Si nu sunt de ieri, de azi. Sunt de vreo 15-20 de ani. Ah, ca la alte capitole precum confort, tinuta de drum, ergonomie, retea de service sau costuri de intretinere sunt clar in urma nemtilor, e alta discutie.
    BMW anunţă un recall de 1.6 milioane de unităţi Seria 3 E46
  • Zvonuri in privinta asta am auzit si eu. Doar ac eu niciodata nu am luat in seama zvonurile... in general ma refer, nu doar la industria auto. VW nu a incetat sa-si doreasca sa puna mana pe Alfa Romeo si se pare ca daca vor sa o aiba trebuie sa apeleze la o solutie extrema: sa cumperie Fiat cu totul si implicit si Chrysler. Dar nu despre asta era vorba acum. Vroiam sa subliniez ca Takata produce pentru multi constructori si atata timp cat nu doar BMW ar avea probleme cu sistemele produse de japonezi, inseamna ca aceasta companie (Takata) are probleme destul de mari. Culmea este ca nici un constructor nu a reprosat nimic celor de la Takata, poate ca ar inseamna ca aceste costuri datorate recall-urului sa fie suportate de ambele companii. Poate.
    BMW anunţă un recall de 1.6 milioane de unităţi Seria 3 E46
Pagina
12345...108109110...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău