• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @zanesteanu: Aplauze! Si nu o spun ironic. Chiar ai pus punctul pe "i".
    Măcel la EuroNCAP: 3 stele pentru Renault Megane, Citroen C-Elysee şi Peugeot 301
  • Este o dovada a faptului ca producatorii auto atunci cand proiecteaza masinile, in privinta sigurantei tin cont foarte mult de criteriile de teste folosite de EuroNCAP. Masina asta avea acum cativa ani 5 stele la cerintele de atunci. Acum are 3 pentru ca testele din prezent sunt mai dure. Si faptul ca producatorii monteza avertizoare acustice ca sa castige o stea este un fel de manarie. Da, chiar asta este. Pentru ca in privinta sigurantei nu se face nimic in plus acelei masini. Si asa cum am spus, ca sa-ti pui centura nu ai nevoie de un bipuit din bord. Trebuie sa-ti intre in reflex chestia asta cand urci intr-o masina. Dar oricum nu e prima data cand Renault se foloseste de aceste sisteme acustice ca sa mai ia o stea. Cu Laguna 2 s-a intamplat acelasi lucru in 2001. A luat 4 stele + 1 stea pentru avertizorul acustic al centurii soferului. Si asa a ajuns cea mai sigura masina din lume si prima de 5 stele testata de EuroNCAP. A fost motivul pentru care masini precum Volvo S60, BMW Seria 3 sau Peugeot 307 au luat 4 stele. Siguranta era cam la fel, doar ca nu aveau niciuna avertizor acustic. Ulterior Renault s-a miscat cel mai repede, a adaugat acel sistem pe toata gama si a devenit cel mai sigur constructor din lume.
    Măcel la EuroNCAP: 3 stele pentru Renault Megane, Citroen C-Elysee şi Peugeot 301
  • Deci Renault spune ca va monta avertizor acustic si/sau luminos pentru centuri necuplate pe locurile din spate si astfel Megane mai obtine o stea. Cel putin asa promite EuroNCAP. Chestia asta nu are nimic de-a face cu siguranta oferita de masina. E un lucru care trebuie sa intre in reflexul oricarui pasager din masina. Mi se pare absurd ca EuroNCAP sa ofere o stea (enorm in opinia mea), pentru asa ceva. Este o stea care nu este data pentru siguranta oferita de masina.
    Măcel la EuroNCAP: 3 stele pentru Renault Megane, Citroen C-Elysee şi Peugeot 301
  • Mie mi se pare extraordinar cum a reusit Peugeot sa treaca de la un 407 codas la un 508 foarte bun. In opinia mea este una din cele mai bune variante din clasa medie,mai ales la mana a doua. Un raport pret/dotari/calitate foarte bun. Cred ca in acest moment doar Insignia mai este asa, doar ca abordarea fiecareia este diferita (Insignia lasa impresia de dinamism si sportivitate in timp ce 508 este gandita mai mult pentru calatorii confortabile si linistite). Mare pacat ca vanzarile sunt slabe si sper sa nu se ajunga la soarta Renault-ului Laguna. Cat despre ce spunea acel analist... este oarecum adevarat. Pai hai sa ne uitam pe statisticile de vanzari si vedem ca VW Group este pe plus in mai toate clasele, inclusiv cea medie. Nu este nici o chestie de murit caii. Ce vanzari au Mondeo, Citroen C5, Peugeot 508, Toyota Avensis, Mazda 6, Honda Accord? Haideti sa fim realisti si sa recunoastem ca pe langa Passat sau Superb doar Opel Insignia poate spune ca are vanzari notabile. Atentie, nu am spus ca ar fi masini slabe sau proaste. Sper ca aceasta masina sa se vanda bine. Este una dintre cele mai bune masini facute de Peugeot. Am condus-o si mi-a placut, avea 75000 de km, 2.0 HDI, 4 ani, motorul mergea foarte frumos, nici un greieras, nimic ciudat sau suspect, s-a vandut cu suma modica de 8000 de euro. Daca avea pe capota un "W" argintiu proprietarul lua fara probleme cel putin 10000 de euro. Ca deh, asta-i viata.
    Peugeot 508 a primit un facelift discret şi motorizări Euro 6
  • "Pana atunci SEAT ramane o marca low cost a grupului VW.Un VW sau Audi mai ieftin si mai prost lucrat,evident la un pret mai redus !" =))) Am avut o zi grea la munca si iti multumesc pentru portia de ras. Deci in mintea ta se poate pune egal intre Dacia si Seat cand vine vorba de calitate. Bravo! :)))
    Renault Megane RS şi-a recuperat coroana la Nurburgring: compacta este din nou lider al clasamentului modelelor cu tracţiune faţă
Pagina
12345...114115116...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău