• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @abs esp samd, S-a testat o masina de clasa compacta cu pretentii, care INCA ESTE in productia de serie si cu care Renault se jura atunci cand intri pe site-ul lor sau cand intri in showroom-ul lor ca se ridica fara probleme la nivelul concurentei. Daca nu se testa aceasta masina la EuroNCAP mai mult ca sigur se spunea ca, desi este de 6 ani pe piata, Megane este o masina cel putin la fel de sigura ca VW Golf 7, Ford Focus 3, Toyota Auris 2 sau Peugeot 308. Nu este vina masinii pentru acest scor. Ofera o siguranta la nivelul anului 2008 si nu poate fi condamnata pentru asta. Problemele sunt in birourile bosilor de la Renault, care au tot amanat lansarea inlocuitorului lui Megane si uite ca i-a costat. Deci nu este vorba ca Renault deranjeaza pe cineva. Cam toti concurentii ei sunt mai noi pe piata si poate ca ei ar trebui sa insemne un deranj pentru Megane, inclusiv in privinta sigurantei... nu doar a vanzarilor. Pentru ca oricum vanzarile lui Megane sunt in usoara scadere (din nou un lucru normal pana la urma). Sunt insa sigur ca daca s-ar testa acum Astra J, Fiat Bravo sau Citroen C4 rezultatul ar fi cam la fel.
    Cele trei stele ale lui Megane au pus pe jar industria auto. "EuroNCAP nu e obiectiv", acuză presa franceză
  • Dane, in acea perioada BMW vindea in medie cu aprox 5000 de modele Seria 5 si Seria 6 mai mult decat Clasa E, respectiv SL. Daca Mercedes facea public un anunt prin care anunta ca au probleme, cu siguranta vanzarile lui BMW cresteau enorm. Despre asta e vorba. Nu stiu, mie Megane 3 mi-a lasat o impresie buna. Incontestabil a fost un pas inainte fata de Megane 2. Este o masina la care Renault a muncit enorm sa repare probleme de fiabilitate ale lui Megane 2. Si in mare au reusit. Dovada ca in momentul aparitiei a fost una dintre cele mai bune compacte. Nu avea cu ce sa se faca de ras in fata nemtilor. Iar acum a aparut aceasta stire. Masina NU are nici o vina. Vina este in birourile celor de la Renault. Este la cei care au decis ca de Megane 3 se mai poate "trage" inca un an. Pacat!
    Cele trei stele ale lui Megane au pus pe jar industria auto. "EuroNCAP nu e obiectiv", acuză presa franceză
  • Nu cred ca se va testa Golf 6 pentru ca nu mai este in productie.
    Cele trei stele ale lui Megane au pus pe jar industria auto. "EuroNCAP nu e obiectiv", acuză presa franceză
  • @vianu Cu siguranta inginerii Renault nu sunt niste incapabili. Sigur vor lua ceva masuri. Iar cele mai rapide care sa-i scoata din situatia asta neplacuta sunt contestarea testelor EuroNCAP. Si cred ca oricine in situatia lor ar fi facut la fel. Bine, poate toti in afara de Toyota care ar fi facut inca un recall. :))) Si sa speram ca Renault va face ceva. Sincer sa fiu eu ma asteptam sa ia 4 stele fara probleme (inclusiv fara nici un nenorocit de avertizor acustic). Pacat, nu e deloc placut ce a patit Renault, dar se mai intampla. Stii cum se spune, numai cine nu munceste nu greseste. Cati dintre voi isi amintesc de problemele la sistemele de franare de la Clasa E si SL de la Mercedes? Se intampla acum vreo 10, Mercedes nu a recunoscut nimic, a cumparat o mare parte din presa cu zeci de milioane de euro sa taca si si-au reparat probleme din mers. Clasa A intr-o perioada se rasturna. Nu s-a mai vandut? BMW acum vreo 10 ani avea ceva probleme cu turbinele. S-a facut vreun scandal sau recall? Sa ne amintim de 2.0 TDI cu celebrul sistem de injectie Siemens si de problemele la primele 1.4 TSI? Apropo, stiti ca in acest moment Hyundai are probleme foarte serioase cu servodirectia care poate ceda din senin si aparent fara motiv? Este o problema care a fost de la ultimul Accent pana in prezent.
    Cele trei stele ale lui Megane au pus pe jar industria auto. "EuroNCAP nu e obiectiv", acuză presa franceză
  • @vianu "cred ca am sa-i rog pe cei de la AM sa scrie mare pentru toata lumea. Megan-ul testat este un facelift pe o platforma invchita. " Pai atunci sa-l scoata din productie daca are platforma invechita. Scuza-ma, dar eu cred ca este o scuza. Aceasta masina s-a testat pentru ca INCA este in productia de serie si, cel putin teoretic, inseamna ca se mai ridica la nivelul cerintelor tehnologice actuale. Daca acum aveam un Megane 4 cu siguranta nu se testa Megane 3 si mai mult ca sigur nu lua 3 stele. Ma rog, lua 4 + o stea de la avertizorul acustic. Imi pare rau, nu este o situatie placuta pentru nimeni, nu-mi place sa rad de raul altuia, dar Renault nu are nici o scuza. Banii s-au dus in Nissan Pulsar, in Twingo si probabil si in proectele legate de viitoarele modele de lux. Iar un model care aduce grosul vanzarilor celor de la Renault, adica Megane, a ramas in spatele concurentei. Si se vede.
    Cele trei stele ale lui Megane au pus pe jar industria auto. "EuroNCAP nu e obiectiv", acuză presa franceză
Pagina
12345...113114115...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău