• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Daca Renault nu avea ganduri serioase cu Dacia in tarile din vest in primul rand nu le mai exporta acolo niciodata. In plus exporturile Dacia nu s-au facut incepand cu 2008. Si mai mult decat atat, eu nu cer nimanui sa fie de acord cu mine sau sa ma creada. Este treaba fiecaruia ce crede atata timp cat are argumente serioase. PS: acum Mircea Mester e bun. In urma cu 2-3 ani spuneai ca este "jurnalistul lui peste prajit" si ca site-ul lui e f slab. Bun asa!
    REPORTAJ: Enclava pariziană Dacia
  • @Jackson, te-ai intrebat macar o secunda cate salarii au dat pe Dacii astia care au fost la picnic si cate salarii da un roman? Vorbim de francezi si romani obisnuiti, nu cei cu prea multi bani. Sa dea si un roman 5-6 salarii medii pe un Logan Laureate si sa vezi cum se umple tara de ele, nu te mai uiti nici la alte marci (ca sa plangi apoi prin service) si ar merge si la picnic. Stai linistit, Renault a renascut marca Dacia in primul rand pentru oameni ca ei, nu pentru romani.
    REPORTAJ: Enclava pariziană Dacia
  • In primul rand imi cer scuze pentru ca nu m-am exprimat bine pana la capat. Ma refeream la vanzarile pe primul trimestru al lui 2014, acolo unde Fiesta s-a vandut mai bine. Deci comparam mere cu pere, vanzari pe 4 luni vs. vanzarile pe o singura luna. In primele 4 luni Ford a vandut cu aproape 11000 de masini Fiesta fata de Renault, cu Clio. Asta inseamna, cel putin teoretic peste 2500 de masini vandute mai mult de Ford/luna in clasa mica. In mai Clio s-a vandut mai bine cu mai putin de 1000 de unitati. Intelegi ce vreau sa spun? 2500 de unitati/luna vs mai putin de 1000/luna. Deci daca e sa tragem linie per total pana acum de la inceputul anului, Fiesta s-a vandut mai bine. Singura luna in care a cazut pe 2, fiind mai. Vom trai si vom vedea ce se va intampla pana la sfarsitul anului, ca oscilatii mici si clasari la diferenete mici unele fata de altele se intampla in fiecare luna. Apoi, referitor la Volvo eu am auzit un zvon despre faptul ca Renault ar fi vandut actiunile si pe internet nu am gasit mare lucru despre asta. Deci s-a intamplat. Nu stiu daca sa ma bucur sau nu. Dar important este ca Renault si-a platit datoriile, ceea ce il face mai flexibil pe piata, asa cum bine subliniai si tu.
    Cele trei stele ale lui Megane au pus pe jar industria auto. "EuroNCAP nu e obiectiv", acuză presa franceză
  • Renault Clio nu este cea mai vanduta masina din clasa ei. Este Ford Fiesta. Si vezi ca e posibil in scurt timp sa pice pe 3. Polo ii sufla in ceafa. Asa cum si 2008 ii sufla lui Captur. Ps: imi spun doar parerea si mai ales nu ma intereseaza ce crezi tu despre mine, mai Carlos. Scuze de greseli, scriu de pe telefon
    Cele trei stele ale lui Megane au pus pe jar industria auto. "EuroNCAP nu e obiectiv", acuză presa franceză
  • @Andy, esti unul din foarte putinii care a inteles de ce trecerea de la Golf VI la Golf VII s-a trecut atat de repede. Uite un exemplu de ce, uitandu-ne la ce a patit Megane 3. Si nu, nu este vorba de faptul ca cei de la Renault ar fi niste incapabili. Cu siguranta ca au vazut ca vanzarile sunt in scadere in cazul lui Megane, concurenta poate mai mult pentru ca are si modele mai noi. Dar cu siguranta EXISTA un motiv pentru care s-a amanat lansarea lui Megane 4. Sa nu uitam ca Renault a lansat intre timp Twingo, a promovat puternic Twizy, Dacia la fel, a fost promovata foarte mult mai ales in Anglia, se baga bani in viitoarele modele cu tenta premium si nu in ultimul rand tocmai a aparut Nissan Pulsar. In conditiile in care Nissan are o imagine cam stearsa in clasa compacta in acest moment. Deci din nou alti bani investiti. Deja vorbim de sute de milioane de euro. De ce am amintit de Nissan in treaba asta? Sa nu uitam ca Ghosn de la Nissan a plecat si Nissan si Renault vor folosi mai mult platforme comune. Pana la urma vorbim de bani ai Aliantei, bani care vin side la Renault si de la Nissan. Ah, si inca ceva: adaptarea mai multor modele la o singura platforma comuna inseamna din nou foooarte multi bani investiti in cercetare si adapatare a fiecarui model. Deci uitati o varianta cam unde ar fi banii pentru proiectarea lui Megane 4. Repet: Renault este foarte constient de ce s-a intamplat, nu este ceva placut pentru nimeni, sincer imi pare rau de Megane 3 pentru ca nu merita asa ceva. Masina asta cand s-a lansat chiar a fost una de top in clasa compacta. Dar ce s-a intamplat ieri a fost un risc asumat de cei de la Renault.
    Cele trei stele ale lui Megane au pus pe jar industria auto. "EuroNCAP nu e obiectiv", acuză presa franceză
Pagina
12345...112113114...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău