• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @Marian.Nedelcu: 1. Username-ul meu este LauCalin, nu LauCatalin. 2. La acel mesaj am raspuns tot eu de la un calculator la care nu eram logat si n-am avut chef sa o fac. 3. Designul unei masini il da si politica de marketing a companiei. VW se traduce prin sobrietate, Mercedes emana eleganta, confort si calitate, BMW ... si Mazda, de ce nu, se regasesc prin dinamism si sportivitate. Practic vorbim de o anumita directie spre care inclina aceste companii. 4.Arunci cu noroi intr-o masina pe care ai vazut-o tu din poze. Ce sa-ti povestesc. Poate ai uitat ca motorele diesel de la Mazda au la origine diesel-urile celor de la PSA. La fel si benzinarele de 1.6 si 1.8 care la origine sunt motoare de Ford, modificate de Mazda. VW a stabilit cu motoarele mici si supraalimentate un trend, i-a bagat pe mai toti inginerii concureneti in laboratoare sa dezvolte si ei asa ceva. Mazda e printre putinii care nu o face si ii costa vanzari semnificative. Norocul lor e ca in SUA nu se cauta motoarele mici si supraalimentate, pentru ca in Europa Mazda vinde cam slab tocmai din cauza asta. 5. Nu cred ca poate cineva sa conteste abilitatile si calitatile Mazdei 6 care probabil va fi cel mai puternic concurent al acestui Passat, mai ales dpdv tehnic. 7. Oare ce e mai bine sa ai in masina, scaune ventilate sau cea mai performanta cutie de viteze automata din lume? Sa mai adaugam la acest pachet si un 4Motion? 8. Eu am un VW de 5 ani si masina am luat-o la mana a doua cand avea 2 ani. Ce zici, daca am pastrat-o 5 ani si nu am de gand sa o vand, sunt sau nu multumit de ea? Sau doar de o Mazda poti sa fi multumit (bah!).
    Noul Volkswagen Passat e aici: primele imagini ale generaţiei B8
  • Din nou nu pot sa nu fiu de acord cu @Andy. Masina poate este de top. Si indiferent cat de multa gura ar face unii, Passat mai mereu a cam fost o referinta in clasa lui. Eu sunt curios si care vor fi preturile. Pentru ca in general Passat a fost una dintre cele mai scumpe masini din clasa ei. Justificat sau nu, depinde de cum vede fiecare lucrurile. Astept un raspuns de la Opel si de la Ford.
    Noul Volkswagen Passat e aici: primele imagini ale generaţiei B8
  • http://www.gandul.info/auto/atac-dur-la-dacia-constantin-stroe-ii-raspunde-abonatului-la-emisiuni-economice-mircea-cosea-il-invit-sa-ia-ceva-detalii-despre-ce-facem-la-mioveni-12873084 Recomand sa urmariti si video-ul pentru ca merita. Recunosc ca nu m-am omorat niciodata in mod deosebit dupa marca Renault (cu ceva exceptii), insa mereu i-am apreciat foarte mult pentru faptul ca au fost realisti, directi, au impus anumite trenduri, chit ca uneori nu le-a iesit asa cum si-au dorit (deh, in afaceri mai si pierzi, important e nu te lasi doborat) si pentru ca domeniul auto il cunosc sau mai bine spus il simt foarte, foarte bine, din generatie in generatie, de foarte multi ani. Este unul din motivele pentru care din Europa doar pe cei de la Renault si de la VW criza nu i-a afectat. Cuvantele cheie in opinia mea este: VIZIUNE SI PRIVIRE IN ANSAMBLU. Iar daca e sa-mi doresc un presedinte pentru aceasta tara bananiera, acela este Constantin Stroe. Mereu l-am apreciat si stimat pe acest om. Un om care si-a vazut de treaba lui, de uzina lui care facea in anii '90 niste masini pe care romanii le reparau cu sarma si faceau bascalie de ele, dar care care a reusit sa duca numele Dacia cu foarte mare succes in Franta, Anglia, Italia, Spania, sa se uite toti occidentalii din ale lor masini mult mai scumpe, cu admiratie la Dacia si sa o si cumpere la greu"... mie asta mi se pare extraordinar! Credea cineva acum 15 ca intr-o zi Dacia va ajunge la un asemenea nivel? Pentru mine Stroe este un om extraordinar . Daca nu era el, Dacia era o riuna demult. Aro avea nevoie de un asemena om. PS: in viata mea nu am auzit de Mircea Cosea. Cine e asta?
    OFICIAL: Dacia sărbătoreşte astăzi 15 ani de mariaj cu Renault
  • @Kap "O intrebare Calin: ce-l opreste pe roman sa ia un Logan de 2-3 ani in loc de un Golf sau Astra?" Pentru ca aceste masini acum 2-3 ani au costat cu cel putin 4000 de euro mai mult fata de un Logan nou si nu prea se simt low cost, pentru ca nici nu sunt? Pentru confort mai bun, tinuta de drum mai buna, siguranta mai buna? Pentru caroseria galvarizata? Avantajele clare ale lui Logan sunt faptul ca e nou, are garantie si in unele cazuri, este mai spatios. Si oricum la cat costa treci usor peste slabiciunile lui. Mai ales cand, asa cum am spus, pretul unui Logan dotat ca lumea inseamna 4-5 salarii medii. Si nu este nici un fel de ciuda. Ciuda ca ce? Ca pentru Romania Dacia este o masina scumpa? Pai este, daca ne gandim ca peste 60% din masinile sh vandute in Romania au pret de aprox 5000 de euro si un Logan dotat ca acel sh costa cu cel putin 3000 de euro mai mult. Uite inca un motiv pentru care nu se cumpara Dacia la noi. SI NU ESTE VINA LUI RENAULT PENTRU ASTA. De-asta am si spus ca Renault nu a venit in Romania cu gandul sa faca masini pentru romani. Din pacate Romania si Bulgaria sunt tarile bananiere ale UE. Stima!
    REPORTAJ: Enclava pariziană Dacia
  • Eu nu cred ca romanii nu si-ar cumpara Dacii daca si le-ar permite. Si parerea mea este ca Logan in Romania merita cumparat daca ai un avans de 3-4000 de euro si in Laureate il "scoti" astfel pe la 8000 de euro. Chiar este o oferta foarte buna. Pe de alta parte sa-i reprosezi unui roman simplu ca nu da 25 de salarii pe un Logan nou e ca si cum i-ai reprosa unui simplu neamt ca nu da 25 de salarii pe un Clasa C sau Seria 3. Oricum unul ar da 25 de salarii pe un low cost si celalalt pe o masina premium. Deci este (foarte) mare diferenta. Cu toate astea cand spune cineva de Dacia ca face niste jafuri, cazane sau carute de masini, imi vine sa il calc pe cap. Bine, nu prea fizic ca e mai greu. Dar oricum cu cateva vorbe "de dulce" tot se alege. :)) Nu pot sa nu apreciez ce a facut Renault din Dacia. Marcile foarte putin cunoscute care au avut parte de o asemenea ascensiune in nici 10 sunt foarte putine. Dar cu toate astea sa nu exageram cu lauda si sa nu ne imbatam cu apa rece. Este o masina buna, dar care datorita pretului are si slabiciuni. Deci nu este una "excelenta" ca sa-i citez pe unii de pe-aici. Si sunt total de acord cu tine in privinta unui picnic de genul celui din Franta. Mi-ar face placere sa particip la asa ceva, dar nu in Romania.
    REPORTAJ: Enclava pariziană Dacia
Pagina
12345...111112113...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău