• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Pai asa e cand nu iti faci cont si nici nu scrii cum te numesti, iese o ciorba care celor de la Automarket le place din cate se pare. Si acum sa revenim. Acest design hulit sau apreciat isi are rolul lui. Este un design care fie iti place, fie nu. Pana la urma vorbim de ceva subiectiv pe care fiecare il intelege cum vrea, cum poate si cum crede. Niciodata nu m-a dat pe spate designul lui Audi si consider ca cele mai frumoase masini, dintre marcile nemtesti, sunt la Mercedes. Audi ca politica este gandit sa fie un COMPROMIS intre BMW si Mercedes, poate chiar si in privinta designului. BMW are in general un design mai masculin as spune, mai dur, uneori poate si usor vulgar. Poate veti rade, insa uneori este gandit si intentionat asa. Pai cum sa aiba si cocalarii cu bani o masina care nu impune respect... uneori fie el si fortat? In timp ce designul unui Mercedes inspira eleganta, rafinament, lux, clasa... care poate fi adaptat la vulgar pana la urma, cum e si cazul lui Audi. Si in opinia mea un Mercedes adevarat trebuie sa fie argintiu, asa cum un Jaguar trebuie sa fie verde iar un Ferrari, rosu. Stiti voi in cazul lui Mercedes cu acele "silver arrows" din istorie. Ei bine, chiar si in privinta designului, Audi incearca sa fie intre "duritatea" lui BMW cu acele linii drepte, aspectul de serios si macho si intre eleganta lui Mercedes cu acele aspecte de design mai "moi", mai "fluide", mai "linistite". Revenin la compactele premium, cine a avut de-a face cu un Seria 1 nu a putut sa nu remarce senzatia de sportivitate, suspensia rigida, tinuta de drum mai sportiva, unica in clasa compacta premium... defapt senzatia de sportivitate pe care o emana aceasta compacta. Asa cum un Clasa A este gandit mai mult spre o calatorie linistita si foarte confortabila, intr-o atmosfera mai luxoasa. Clasa A eu o vad ca se apropie mai mult de zicala "grabeste-te incet". Iar Clasei A ii lipseste acel sentiment sportiv pe care ti-l ofera Seria 1. Ei bine, Audi A3 vrea sa le impace pe amandoua: sportivitatea si dinamica Seriei 1 cu confortul si senzatia de calitate, si rafinament dat de Clasa A. Evident ca nu ai cum sa le reusesti perfect, insa ai un COMPROMIS intre acestea (aproape) perfect. Audi a reusit foarte bine sa le impace pe toate, nu perfect! Acum s-a facut lumina despre ce fel de compromis vorbesc? Defapt cam asta isi doreste Audi in general. Acum ca nu le reuseste chiat tot timpul asta e alta discutie. Sper ca s-a inteles la ce anume ma refer. Nu sunt fan Audi, nu am fost niciodata, dintre marcile premium am spus-o si o mai spun ca imi place Volvo . Am testat Audi A3, am si analizat aceasta masina cat si concurenta, va recomand si voua sa faceti la fel si am ajuns la concluzia ca Audi a muncit foarte mult la A3 si cu foarte mare atentie. La 26-27000 de euro iti iei o compacta premium buna, cu motor mai performant si dotari mai bune fata de Seria 1 si Clasa A. Iar calitativ nu se face de ras. Trebuie numai sa stii sa analizezi niste lucruri si altfel le vei vedea. Sa nu fim rautaciosi si sa recunoastem cand si altii fac si lucruri bune, nu doar macile noastre preferate.
    Audi A3 este "World Car of the Year 2014"
  • Amice, daca se pune problema asa nici tu nu ma cunosti, deci cu cine crezi ca vorbesti? In rpimul rand toate masinile au un anumit design care NU este intamplator. Faptul ca tie nu-ti place sau nu il intelegi... mare lucru! Lasa ca le place la restul care conteaza mult mai mult decat tine. Si un A3 e drept ca ajunge si la 50000 de euro, insa porneste de la vreo 20000 si este cu 2-3000 de euro mai ieftin fata de Clasa A sau Seria 1. Asta ar fi un avantaj. Plus ca toata lumea care a condus si testat aceasta masina, fie ca a fost din Romania, America sau Australia, a fost de acord ca aceasta masina se ridica la nivelul concurentei premium pe care in unele cazuri o si depaseste. Dar ca sa intelegi lucrurile astea iti recomand in primul rand un drive test si apoi sa te uiti si la ce ofera concurenta, la ce bani si sa tragi niste concluzii obiective. Uite ce spune "gasca" lui Mircea Mester: http://www.automarket.ro/test-drive/audi-a3-14-tfsi-140-cp-45162.html Uite ce spun englezii: http://www.whatcar.com/car-reviews/audi/a3-hatchback/summary/25976-5 Uite ce spun americanii: http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1403_2015_audi_a3_20t_quattro_first_test/ Dar bine, daca tu compar masina asta cu Skoda Rapid... nu cred ca te vei interesat catusi de putin care e treaba cu A3. Faptul ca a castigat acest premiu ar trebui sa te puna putin pe ganduri sa analizezi problema asta. Ca asa poate si un scolar de clasa a IV-a, "pasionat de masini" sa spuna ca A3 este o masina urata si de kkt. De ce? Nu conteaza. Nu citim, nu testam, nu ne interesam ca oricum stim noi.
    Audi A3 este "World Car of the Year 2014"
  • Te doare, asa-i? Te pricepi la masini ca Nikita la inginerie aerospatiala. Ideea este ca A3 nu poti spune ca are slabiciuni clare, iar daca este un capitol la care nu se descurca foarte bine, se descurca bine. Dar depinde si ce intelege capul tau prin compromis, una e sa faci compromisuri la o masina low cost, si alta e sa faci la o compacta premium. Stai linistit, nu ma astept sa intelegi ce vreau sa spun, asa cum nu ai inteles niciodata.
    Audi A3 este "World Car of the Year 2014"
  • Carcotasii pot spune ce vor, dar A3 este un compromis foarte reusit intre multe capitole. Iar premiul este unul meritat. Dupa un drive test este greu sa nu recunosti ca indicutabil este una dintre cele mai bune masini la categoria ei. A se remarca faptul ca toate premiile au ajuns in Germania, doua la VAG. Felicitari si celorlalti, pentru ca nu este usor sa te califici la acest concurs. Iar faptul ca reusesti acest lucru arata ca totusi masina ta poate fi considerata un exemplu.
    Audi A3 este "World Car of the Year 2014"
  • @Edi, poate si pentru ca au fost alte detalii care au facut diferenta. Poate ca performantele sunt sunt mai bune si portbagajul mai mare, insa poate ca asta nu a fost suficient. Si ca sa fiu on topic sa-i multumim primei generatii de BMW Seria 5 GT pentru existenta acestei clase si lui Mercedes CLS care a dus la aparitia acestei masini si a Seriei 6 Grand Coupe.
    Estetica urâtului
Pagina
12345...120121122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău