• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @MVA, arata-mi tu un comentariu in care eu am spus de un Volvo sau VW ca sunt excelentw si ca merita, iar eu promit ca vin si iti mananc "Nissan-ul" pana la ultimul surub. Tu nu pricepi diferenta dintre a fi fan si a fi fanatic, a crede doar ca ce sti tu e cel mai bine si nimic nu se compara cu ce spui tu. De vreo 2 ani tot incerc sa-ti explic insa vorbesc cu peretii, pentru ca spui chiar tu ca nu citesti toate mesajele pana la sfarsit (ce pretentie pot sa mai am de inteles?!) In plus, daca am spus ca imi place Volvo (si da, o mai spun o data), niciodata nu am spus ca sunt excelenti, cei mai buni, extraordinari si concurenta nu este si nici nu va fi prea curand la nivelul lor. Cat despre VW... nu stiu de unde ai ajuns la concluzia ca as fi fan (dar mai are rost sa te intreb?!). Ah, ca am o masina VW de care sunt multumit (ca sa vezi, nu e nici Renault si nici Nissan), ca am spus ca VAG are o gama foarte bine pusa la punct, ca are modele si motoare competitive, ca au sanse sa ajunga pe primul loc mondial nu in 2018 asa cum spera ei... eu zic ca este o perioada prea scurta pana atunci pentru un asemena tel, ca din shoroom-urile VAG nu ai cum sa nu gasesti ceva de cumparat, fie ca ai in buzunar 10000 de euro sau 200000 de euro, ca au si masini exclusiviste si isi permit luxul chiar sa nu aiba profit cu unele modele, ca nu s-au aruncat cu electrice si hibrizi pentru ca piata (inca) nu o cere (si asta se vede), NU trebuie sa fi neaparat fan. Faptul ca tu esti fan si proprietar Nissan (desi nu as baga mana in foc, oricum nu conteaza prea mult) nu te face mai destept si mai intelept. Trebuie sa nu fi limitat doar la doua marci in conditiile in care doar pe alea le sti. Este si cazul lui Ford. Pe de alta parte, daca ai avea ceva cunostinte generale despre acest domeniu ar trebui sa vorbesti despre Ford cu ceva mai mult respect. Dar respectul e ceva ce nu are loc in aceiasi ecuatie daca nu e vorba de Renault si Nissan.
    Preţuri Nissan Note în România: start de la 13.600 euro
  • PS: prin toleranta unor atacuri si jigniri ale unor "useri" in conditiile in care nu faceti nimic, fara sa va dati seama va bateti joc si de munca voastra. Acum 4 ani cand ne-am intalnit la focus group am spus ca acestui site ii lipseste un forum unde sa aiba loc discutiile astea. Acum intelegeti de ce am spus?
    Preţuri Nissan Note în România: start de la 13.600 euro
  • Voi chiar nu vedeti ca atunci cand e vorba de Renaul si Nissan nu aveti cu cine sa discutati? Nimeni nu construieste masini mai bine ca ei, nu au vanzari mai bune ca ei, nu ai ingineri si oameni din conducere mai buni ca ei... nu mai fani mai buni ca ei. Si din cate vad celor de la Automarket le place la culme acest circ pe care il incep fanii lui Renault si Nissan prin ton de dicator (gen "merita!", "nu sunt de acord" - cui ii pasa ca esti tu de acord sau nu, sau ca merita? spui asta in calitate de... ), care atunci cand ai tupeul' sa ii contrazici incep sa jigneasca si sa-si dea aere de superioritate, chiar daca se vorbeste si de lucruri foarte subiective, gen design (vedeti stirea cu Lamborghiniul de peste 3 milioane de euro). Pur si simplu acest site a ajuns un loc in care cei care se pricep la Nissan si Renault cred ca se pricep la tot si celor de la Automarket le place maxim balciul si jignirile pe care acesti, pardon, acest "user" le face. Deja cand intru aici ma simt ca la Happy Hour, Capatos si orice alt gunoi de emisiune. Evident, mi se va sterge mesajul, voi primi voturi negative de la unii care vor exploda" si asta pentru ca adevarul doare (oricum de voturi ma doare fix undeva). Bravo, automarket.ro! Ai ajuns un site auto de 2 lei ca multe altele de la noi! Dar nu conteaza atata timp cat traficul e unul dintre cele mai bune.
    Preţuri Nissan Note în România: start de la 13.600 euro
  • @vianu: Daca ne referim la ce este trecut in tabelul din stire, este mai scump. Insa Micra de exemplu, pe a carei platforma e proiectat Note-ul nu se compara ca spatiu sau modularitate, iar chestia asta creste pretul. Faptul ca din Micra a derivat aceasta masina eu zic ca nu are treaba cu clasa mica decat in privinta dimensiunilor exterioare (insa si asta e un pic discutabil pentru ca, cel putin din cate am vazut-o in realitate, la o prima privire pare sensibil mai mare fata de Micra). In rest masinile sunt destul de diferite si asta se simte si in pret. DAR daca facem comparatie si cu modelele concurentei derivate la fel din niste masini de clasa mica (asa cum am spus in comentariul anterior, gen Jazz, Meriva sau B-Max- in opinia mea sunt cei mai puternici concurenti ai lui Note), vei vedea ca pretul este tot pe-acolo la toate. Din cauza asta am si spus ca Note nu prea are nici o treaba cu masinile trecuta in tabelul din stire. Cine vrea ceva gen Note nu se va uita nici la Micra, nici la Clio si nici la Fiesta. Se va uita la ceva asemanator lui Note.
    Preţuri Nissan Note în România: start de la 13.600 euro
  • Eu cred ca nici o masina care e in tabelul de mai sus nu este concurent cu Nissan Note. Acele masini sunt concurentii lui Micra. Trebuiau trecuti Opel Meriva, Honda Jazz sau Ford B-Max. Si referitor la masina, saptamana trecuta cand am fost la SAB am urcat intr-una din asta si mi s-a parut ok. Singura chestie care nu prea mi-a placut era faptul ca torpedoul desi era destul de adanc, nu era inclinat deloc. Insa asta nu poate fi considerat un punct slab. in rest ergonomia ok, pozitia la volan buna, finisajele mi s-au parut ok, scaunele si ele au o sustinere destul de buna... iar tipul de acolo mi-a spus ca deocamdata nu se stiu preturile pentru Romania, dar el credea ca va fi undeva in jur de 10000 de euro pretul de pornire. A fost cam optimist.
    Preţuri Nissan Note în România: start de la 13.600 euro
Pagina
12345...143144145...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău