• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu din cate stiu VW Golf electric va fi lansat in 2015. Luna trecuta au fost prezentate ca si concepte un Up! electric si un Golf 7 electric. Ideea este ca din cate am observat celor de la VW le e teama sa intre acum pe acest teren. Chiar azi a aparut o stire pe acest site cum ca Renault Zoe se vinde foarte prost, fiind departe de ce isi dorea defapt Renault. Asta incearca sa evite si VW, cum defapt incearca sa evite si restul constructorilor. Precautia cred ca e cuvantul care ii caracterizeaza. Si pana la urma eu ii inteleg. Mi se pare riscant ca in acest moment sa alegi o electrica. Limitele pe care ti le impune o astfel de masina sunt mari, plus reteaua de alimentare slaba, plus pretul in sine al unei astfel de masini destul de piperat... eu cred ca masina viitorului daca e sa ne uitam la urmatorii 15-20 de ani este una hibrida. Iar in aceasta perioada masinile electrice se vor dezvolta tot mai mult. Pe de alta parte cred ca un hibrid, prin faptul ca are si un motor electric poate fi o prima "intalnire" cu ce se doreste in viitor. Si e mai bine asa decat o trecere brusca de la o masina conventionala la o electrica. Cel putin eu asa cred.
    Tesla vrea să vândă 10.000 de maşini electrice pe an în Germania
  • Ce nu vor unii sa ileteleaga este ca, daca nemtii nu au in productie hibrzi sau masini electrice nu inseamna ca nu au astfel de tehnologii. Daca nu ai o electrica in serie, precum Tesla sau Renault, nu inseamna ca esti un constructor habarnist. Asta poate crede numai cine crede ca se pricepe la masini. Ganditi-va ca primul concept de masina electrica a aparut in Germania, undeva pe la inceputul lui 1900 si insemna un automobil cu 4 motoare electrice, cate unul pentru fiecare roata. Poate veti rade, ca au trecut mai bine de 100 de ani de atunci si la cum stau lucrurile azi asta era o copilarie. Dar nu uitati ca ideea de automobil a pornit dintr-un simplu garaj si multa munca si pasine a catorva ingineri care s-a deovedit ulterior ca la propriu, au revolutionat omenirea. Tesla poate ca are avantajul ca are deja un nume si un prestigiu in domeniul asta. Atata tot. Evident ca pot avea si un avantaj in ceea ce priveste modul cum folosesc tehnologia asta. Dar pe de alta parte, tot cei care se pricep la masini, stiu cum se copiaza constructorii unul pe celalalt in mai toate privintele. E o chestie care se practica din totdeauna si nu doar in industria auto.
    Tesla vrea să vândă 10.000 de maşini electrice pe an în Germania
  • "Cineva care nu are deloc, sau foarte puține, cunoștințe în domeniul auto sigur pune botul." Nu neaparat, pentru ca nu scrie nicaieri ca ar fi inventat Kia lucrurile astea. Dar pe de alta parte, asa cum bine ai spus, marea majoritate a celor care cumpara masini nu se prea pricep la acest domeniu (sau cred ca se pricep). Deci pe Kia nu prea ii intereseaza ce zic eu si tu, doi posibili clienti fata de cei cateva sute care deja au dat comanda de masini dupa ce au vazut aceasta reclama. Pana la urma, e vorba de o mare afacere cu masini. :))
    Kia rememorează cele mai importante invenţii ale automobilului
  • Ideea reclamei nu este aceea ca ar fi inventat Kia ceva, ci faptul ca mereu masinile evolueaza. Si este si cazul lor cu modelul de la sfarsit, pentru ca masina intra in cadru fix atunci cand textul este despre viitor.. Deci avem o Kia adaptata timpurilor moderne. Asta asa, in mare. Eu cred ca este o reclama interesanta si bine gandita. :)
    Kia rememorează cele mai importante invenţii ale automobilului
  • Mereu mi s-a parut ca Chevy Corvette se apropie de conditia de baza a unei sportive americane pur sange. Dupa ea eu cred ca ar fi Dodge Viper, insa parca ii lipseste notorietatea si istoria lui Corvete (chiar daca Viper a fost proiectata prin '91-'92 cu gandul la Shelby Cobra - bestia americana a anilor '60 ale carei gene se regasesc si in prima generatie Mustag). Apropo, ce facea Nissan atunci? In fine, in opinia mea Corvette are de toate: e "multa" masina, impunatoare, poate si infricosatoare (mai ales C4 si C5), are niste namile de motoare care trag demential, face mult zgomot (trebuie precizat ca un zgomot pe care cand il auzi ti se face pielea de gaina), fuge de rupe asfaltul (uneori la propriu), consuma mult, este o parte din istoria automobilului american, este o masina rebela care se poate conduce nebuneste. O clipa de neatentie si ori te face sa zambesti cu gura pana la ureci, ori te omoara. Iar acest lucru este valabil in special pentru modelele mai vechi. Asta asa, in mare. :) Mie nu prea imi place Mustang si recunosc ca mereu am avut o reticenta fata de Ford in general. Sti cum este? E ca si cum ai cunoaste o persoana care nu ti-a facut absolut nimic, din contra chiar. Si cu toate astea parca iti displace si nu ai incredere in ea. Cam asa vad eu marca asta. Nu stiu, e considerata o marca foarte buna. Insa ceva m-ar retine in alegerea ei. In schimb imi place destul de mult Lincoln (mai mult decat Cadillac, desi poate ca masina americana perfecta ar fi un Lincoln cu mecanica de la Cadillac :)
    Preţuri Nissan Note în România: start de la 13.600 euro
Pagina
12345...142143144...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău