• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Nu ai inteles mesajul meu, nu e prima data cand nu il intelegi oricat ti-as explica, nu mai insist, asa ca isi spun bine si la revedere! Tine minte ca in cazul de fata vorbim de o masina exotica, fabricata de Laborghini in 9 (noua) exemplare. Iar faptul ca tie nu iti place sau voua de aici nu va place nu inseamna ca e porcarie. Bine ca va pricepeti voi la design mai bine ca cei de la departamentul de design care a desenat acest Lamborghini. Zau asa!
    Lamborghini Veneno Roadster - cea mai scumpă decapotabilă de serie din lume
  • Si cu toate astea va avea un pret nesimtit de mare, pentru ca va fi ceva extrem de rar, exclusivist si nu in ultimul rand, un Laborghini. Oare cat costa acum un o Miura, un Countach (in conditiile in care astea nu s-au facut in 9 exemplare) sau un Ferrari F40? Faceti o comparatie intre pretul de atunci si cu valoarea unui exemplar originial si impecabil (ca deh, asta inseamna masina de colectie), in banii de astazi si vedeti ce va da. Dar e simplu sa judeci din fata unui calculator. Dar stati voi linistiti ca vorbim de o categorie de oameni care dau din principiu, pentru care cateva milioane de euro nu inseamna ceva extraordinar.
    Lamborghini Veneno Roadster - cea mai scumpă decapotabilă de serie din lume
  • Tentativa obscura zici? Nu pot spune decat... bine.
    Lamborghini Veneno Roadster - cea mai scumpă decapotabilă de serie din lume
  • O masina foarte tare care cred eu ca merita fiecare euro. Aceste motor, desi are 2000 cmc si e diesel, are performante foarte bune. Defapt nu stiu cati dintre voi ati vazut ca un Passat de exemplu si un Seria 3 de aceiasi putere au performante simtitor diferite in favoarea BMW-ului, la un consum aproximativ la fel. Este unul din multele motive pentru care platesti mai mult la un premium. Cand nu esti familist, esti pe cont propriu si portofelul e gros, atunci vei intelege rostul acestei masini. Si atata timp cat pe strazi sunt destule masini premium de peste 40-50000 de euro si cerere exista, este si normal sa avem pe piata si asa ceva Ca fapt divers acum 4-5 zile cand am fost sa spal masina am stat langa ea la benzinarie. In aproximativ o jumatate de ora cat am stat acolo cred o treime din cele care au venit sa alimenteze erau premium de peste 30-40000 de euro. Deci masina asta e scumpa pentru noi, nu pentru toti.
    Numerologia progresului
  • De ce cer astia de la "VW" atat pe aceasta masina? Pentru ca pot. Nu conteaza ca este in serie limitata, doar 9 bucati. Oare cate vor mai fi peste 40-50 de ani? Nemtii tot fraieri, cu gandul sa ia bani de la habarnisti...
    Lamborghini Veneno Roadster - cea mai scumpă decapotabilă de serie din lume
Pagina
12345...145146147...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău