• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @mircea, daca imi permiti: 1. poti sa imi spui putin mai pe larg despre ce a fost vorba in cazul plafonierei? ce au schimbat... cablaj, becuri, cu totul... si mai ales de ce? 2. revizia nu mi s-a parut scumpa, pana la urma vorbim de o marca premium. Ba din contra, ma asteptam sa te coste peste 1000 de lei. Dar referitor la Autozone, banuiesc ca motivul principal pentru care ai schimbat anvelopele la ei este o colaborare cu ei. Atunci evident s-ar justifica. Acum 4 ani am fost prima si ultima data le ei, la vulcanizarea de pe bd. Vacarescu. Si asta nu pentru ca au fost slabi, nici vorba. Dar nu mi s-au parut tocmai ieftini... adica am dat cam 250 lei pentru schimbarea anvelopelor de vara cu cele de iarna. In primavara am fost la un service undeva in Pantelimon la recomandarea unui prieten (nu cred ca e ok sa dau nume) si pe 4 anvelope imi iau 120-130 lei. Si mi se par buni si ei, nu am avut nici o problema. Drumuri bune iti doresc! Nu iti spun sa ai grija de ea, pentru ca sunt convins ca ai. :)
    Prima revizie
  • Este pentru prima data cand intru pe acest site si imi fac cruce de ce citesc. Unii spun ca e marketing, altii spun ca sunt vorbe, altii ca sunt minciuni. Si cu toate astea toata lumea se pricepe la masini. Nu poti sa pui in serie asemena tehnologii acum, pur si simplu este un risc prea mare. Piata nu este pregatita pentru asa ceva. Ca sunt cateva exceptii (foarte putine daca ne raportam la numarul de masini conventionale vs numarul de masini hibride si electrice vandute) e cu totul altceva. Ce vrea Volvo sa demonstreze cu chestia asta e ca au mai dezvoltat ceva si, conform unei stiri de acum cateva zile, cand lumea va fi pregatita si va cere asa ceva in serie, atunci se va lansa pe piata. Nu vad ce e rau in asta. Dar am asa o presimtire ca daca acest lucru nu se spunea despre Volvo ci despre Renault-Nissan sau Tesla, era o super stire.
    Volvo a dezvoltat o caroserie ce poate stoca energie, înlocuind astfel bateriile
  • @mip, daca toata lumea si-ar cumpara masini in functie de fiabilitatea lor am avea mai putin de jumatate din marcile actuale pe piata. Pe de alta parte eu nu cred ca e cineva de aici care poate contesta fiabilitatea masinilor japoneze. Si cred ca uneori fiabilitatea nu este totul. Uite, eu conduc zilnic un VW si poate ma crezi nebun, dar chiar daca o Toyota ar fi mai fiabila (desi pana acum nici cu masina mea nu am avut vreo problema), nu stiu daca mi-as cumpara. In primavara am facut un test drive cu Auris 2. Sa ma iertati, dar in multe privinte este la nivelul lui Golf 5. Defapt cam asta e cartea pe care mizeaza VW in America: "in masinile noastre te simti mai bine". In plus mai e o chestie, nemtii vand masini "mai frumos". Am observat o chestie general valabila, in toate showroom-urile VAG in care am intrat. Imediat cineva m-a intrebat de sanatate si am inceput sa stam de vorba. La Toyota a fost invers, a trebuit sa ma bag eu in seama. Si cand lucrurile astea se intampla de cel putin 5-6 ori nu poti spune ca e o coincidenta. Si pana la urma, sa recunoastem ca sunt multi si in Europa care sunt constienti ca VW nu e chair cel mai bun la fiabilitate, si totusi VW vinde foarte bine. Cam asta e ideea si cu America. VW acolo compenseaza cu doua lucruri: niste masini care merg mai bine si niste consultanti vanzari care speculeaza orice ca sa vanda o masina in plus. Pentru ca cei care se pricep cat de cat la capitolul masini sunt foarte putini, motiv pentru care sunt si mai usor de influentat. Eu cred ca asa poate VW sa ajunga la nivelul Toyota in America. Dar oricum va mai dura ceva timp pana atunci.
    Sărbătoare la Volkswagen: grupul german a vândut 7 milioane unităţi în nouă luni
  • Inainte de toate folosirea platformelor comune pe mai mult modele este folosita de foarte mult timp, iar cei care au folosit-o prima data pe mai multe modele au fost tocmai americanii inca din anii '50. La GM era ceva obisnuit. Nici eu nu sunt fan VW si nici Toyota (singura marca pe care doar o simpatizez, asa cum am mai spus, este Volvo), pana la urma chiar nu ma intereseaza daca ajung sau nu pe primul loc asa cum isi propun. Dar folosirea platformelor comune pe mai mult modele este si nu un handicap, mai ales de interpretare, in functie de cat de bine o folosesti si adaptezi pe fiecare model in parte. Nu este deloc o rusine si nici lipsa de respect. Desi Golf VII si Audi A3 au aceiasi platforma, diferentele se simt: sasiul, suspensia, directia, tinuta de drum, finisajele, confortul, calitatea materialelor difera etc. Amintesteti de Focus 1 care desi nu era o masina premium, un Clasa A nu misca in fata lui pe drumuri virajate. Tinuta de drum era la nivelul lui Seria 1. Si cu toate astea era o masina de volum. Sa nu crezi ca cea premium pluteste pe asfalt ca a fost cu cel putin 7-8000 de euro mai scumpa. Diferenteke la un premium nu se vad neaparat in partea mecanica. Si asa cum am mai spus, este o chestie benefica pentru toata lumea: pentru tine ca si cumparator pentru ca ai acces la o mecanica buna, care se foloseste si pe masini mai scumpe, dar si pentru tine ca producator pentru ca, in primul rand costurile de productie sunt mai mici si implicit si intretinerea masinii poate fi mai mica. Europenii cred ca sunt de acord ca un Passat e mai usor de intretinut decat un Avensis, ca sa nu mergem mai sus Audi vs Lexus. Deci folosirea platformelor tehnice pe mai multe modele nu este o rusine atata timp cat este folosita cum trebuie. "Puncte forte TDI - consum, explozie de forta bruta (depasiri), intretinere, consum, taxe si impozite mai mici. Puncte forte D4-D - silentiozitate, cuplu constant pe o plaja de turatii mai mare, si fiabilitate toyota de necontestat. " Total de acord cu tine. Dar cred ca avem o problema. Cei care pricep si inteleg lucrurile astea sunt muuuult mai putini. Pentru ei conteaza altceva. Adica pentru ei o masina e altceva decat ce conteaza pentru noi 2. Un simplu cumparator va vedea masina, o va analiza daca ii place, va da o tura cu ea, se va interesa de pret, garantie si cam atat. Nu va intra in lucruri care pe el il pot depasi, poate ca nu va simti forta bruta a unui TDI, asa cum probabil nu va simti plaja larga de turatii a unui D4D. De-asta am spus ca va fi si un razboi a celor care stiu sa vanda, adica a celor din showroom-uri. Clientii se stiu, piata se cam stie, este loc doar de furat clineti unul de la celalalt. La asta m-am referit in comentariul anterior.
    Sărbătoare la Volkswagen: grupul german a vândut 7 milioane unităţi în nouă luni
  • Inteleg foarte bine ce spui, dar aici vorbim de altceva, si anume de numarul de MASINI VANDUTE. Pe de alta parte e vorba si de niste viziuni diferite ale constructorilor., dar asta e alta poveste. Practic VW vinde bine pe mai toate pietele pe care e prezent. Mai slab merge SUA, dar si aici vanzarile sunt in crestere. In schimb Toyota eu zic ca are o problema destul de serioasa in Europa. Este greu pentru Corolla sa ii tina piept lui Golf, asa cum este si cazul lui Avensis cu Passat, ca sa nu mai amintim de Lexus vs Audi. In schimb din cate am inteles Yaris e vinde binisor. Gandeste-te deci ca VW usor, usor incepe sa castige teren acolo unde Toyota se simte foarte bine, si anume in America. Si asta ar putea fi o problema pentru japonezi. De-asta am spus in primul comentariu ca, cel putin dpmdv cheia pentru ca VW sa ajunga mai sus este SUA. Nu va fi usor, pentru ca americanii au incredere in masinile japoneze uneori mai mult decat intr-ale lor. Vorbim practic de tehnica de a "fura" clienti de la alte marci, aici va conta mult mai mult politica de marketing si tehnica de vanzare. De-asta am si spus ca este foarte greu sa detronezi din varf pe cei de la Toyota. Dar cine credea acum 10 ani ca nu va mai trece mult si GM nu va mai fi cel mai mare producator de automobile din lume? Nici nu se spunea acum 10 ani ca Toyota ar fi fost amenintare extrem de seriosa pentru GM. Si cu toate astea Toyota a detronat pe cei de la GM dupa mai bine 50 de ani de loc 1. Deci pe principiul "niciodata sa nu spui niciodata", eu zic sa nu ii subestimam nici pe cei de la Toyota si nici pe cei de la VW. Dezvoltarea si cercetarea nu are legatura cu cele 7 milioane de masini vandute de VW pana acum. Dar cu toate astea este o cifra pe care Toyota si categoric GM nu o pot ignora. Deja VW este o amenintare tot mai mare pentru ei, asa cum am spus in speta pentru GM.
    Sărbătoare la Volkswagen: grupul german a vândut 7 milioane unităţi în nouă luni
Pagina
12345...146147148...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău