• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Lasand la o parte ca, asa cum ne-am obisnuit si s-au obisnuit, unii au facut praf inca un subiect, @Ivanoff, am o intrebare daca imi permiti: cum crezi ca e mai bine, sa ai o marca ce vinde foarte bine in toata lumea un singur model sau sa ai o marca ce vinde bine (nu foarte bine) mai multe modele?
    Sărbătoare la Volkswagen: grupul german a vândut 7 milioane unităţi în nouă luni
  • Eu sincer sa fiu nu cred ca VW va ajunge pe primul loc pana atunci. Nu stiu, poate ca ma insel. Insa este greu sa fi amenintat constant de GM si mai ales sa detronezi pe cei de la Toyota. Pe astia nu i-a doborat nici un recall de 8 milioane de masini si nici un tsunami. Iti dai seama ce imagine au si cata incredere au foarte multi in marca asta? Cat despre China, parerea mea este ca incet, incet cartile incep sa fie jucate. Adica stim de China ca are potential, toti s-au mutat acolo de cand cu criza, fiecare si-a facut un loc si o imagine care cum a putut... acum sa curga banii. Dar SUA in schimb este o piata care incepe sa-si revina dupa o perioda neagra si cred ca acum conteaza enorm modul cum te-ai plasat pe piata si cum ai speculat fiecare detaliu, fiecare portita sau speculatie. Exemplul negativ ar fi Fiat. Dupa cumpararea lui Crysler americanii au aflat mai multe despre Fiat si totusi asta nu aduce vanzari. Americanii nici pana acum nu au incredere in cei care le-a salvat o parte din industria auto, adica Fiat. Se vede si in vanzari.
    Sărbătoare la Volkswagen: grupul german a vândut 7 milioane unităţi în nouă luni
  • Cine e pasionat de acest domeniu (in general, nu doar de o anumita marca), analizeaza fiecare marca si gandeste obiectiv, nu cred ca este surprins de aceasta cifra. Acest lucru este intemeiat si de declaratia celor de la VAG care inca de acum 2-3 ani au declarat ca pana in 2020 isi doresc sa devina cel mai mare producator auto din lume. Ulterior au scazut cu 2 ani tinta, la anul 2018. La inceput mi s-a parut exagerat, insa uite ca totusi 7 milioane in noua luni e o cifra mare. Parerea mea este ca VW daca isi doreste mai mult ar trebui sa-si consolideze pozitia in SUA si in America de Sud. Eu cred ca potential de crestre pentru ei ar fi in America mai ales. Dar acolo problema ar putea fi in continuare reticenta populatiei fata de VAG, in detrimetul masinilor japoneze in special. Si sa nu uitam ca in ultimul an acolo inclusiv vanzarile marcilor proprii au crescut. Deci acolo nemtii au de lucru zic eu destul de mult. In plus mai este un motiv: din ograda lui VAG nu ai cum sa nu pleci fara masina, fie ca ai 10000 de euro, fie ca ai 100000 de euro, fie ca vrei masina mini, fie ca vrei un ditamai SUV sau limuzina. Ca sa nu mai spunem ca acest grup vinde si masini sport, supersport si are acces la doua dintre cele mai mari companii de camioane din lume (Scania si MAN, alaturi de Volvo, de cele mai multe ori sunt considerate niste referinte in domeniu). La toate astea se mai adauga si una dintre cele mai bune imagini de marca pe aproape toate pietele. PS: Martin Winterkorn, desi este "patetic" pentru unii si vazut cu ochi nu tocmai buni in defavoarea altuia, este mai aproape de obictivul pe care si l-a impus el si "gasca" lui. Prietenii inteleg le ce ma refer. ;)
    Sărbătoare la Volkswagen: grupul german a vândut 7 milioane unităţi în nouă luni
  • @@automarket, a nu se confunda productia de serie cu motorsportul. Vorbim de doua lucruri foarte diferite. In rest sunt total de acord cu stirea. Si sincer era de asteptat.
    TOP 10: Producătorii de motoare cu cele mai multe pole position-uri în Formula 1
  • Eu din cate stiu sunt 3 mari si tari cand vine vorba de camioane (in Europa in special): MAN, Scania si Volvo. Ordinea difera in functie de parerile fiecarui "camionagiu". Mercedes e vazut ceva mai slab (cica ar fi fiabil, insa motoarele sunt mai puturoase). Iar apoi sunt categoriile mai ieftine gen Renault, Iveco, DAF. Ideea este ca primele 3 sunt vazute ca fiind un fel de BMW, Mercedes, Audi... adica premium si celelalte precum masinile de volum gen Renault, VW, Ford... In speranta ca nu este considerata reclama, uitati aici un forum frumos si daca aveti ceva timp liber eu zic ca merita citit. Sunt niste povesti destul de interesante: http://forum.soferii.ro/viewforum.php?f=9
    Renault Trucks a lansat noua sa gamă în România
Pagina
12345...147148149...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău