• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Intr-o tara in care se construiesc 10 km de autostrada pe an la cele mai mari preturi din lume si trenurile au intarziere de zeci si sute de minute (defapt cand un tren ajunge la timp se poate deschide sampania) voi vreti infrastructura pentru masini electrice ? Si mai sunt multe, foarte multe piedici pentru ca aceste masini sa fie rentabile si la noi. Bine, si eu as vrea, dar pur si simplu Romania este o tara in care efectiv nu te lasa sa recurgi la o astfel de masina.
    Test de (in)compatibilitate: România anului 2013 vs. maşinile electrice
  • "Renault a fost unul dintre primii constructori de volum care a adoptat commonrailul acum mai bine de 10 ani" Mercedes a pus common rail inaintea lui Renault ( se intampla prin '96-'97), in conditiile in care primul sistem common rail de serie a fost lansat in '86. Ghici de cine. Oricum sunt multe variabile pentru care motorul asta e si la Mercedes. Vorbim pana la urma de un mare business.
    Mercedes introduce un diesel Renault de 1.5 litri pe actualul CLA
  • Recunosc ca niciodata nu prea mi-au placut motoarele diesel. Nu stiu, poate si pentru ca mai mereu am condus numai benzinare. Oricum din cate se pare, incet, incet motoarele pe benzina de cilindree mica si supraalimentate sunt o amenintare tot mai mare pentru dieseluri. Chestia asta am sesizat-o in urma cu vreo 3 ani. Mai ganditi-va la o chestie. Cati constructori in ultimii 6-7 ani s-au axat pe dezvoltarea tehnologiei diesel? Ultima chestie inovatoare la motoarele diesel eu imi amintesc sa fie tehnologia common rail care, vrand sau nu, pana la urma au adoptat-o toti. E drept ca unii au ales-o mult mai tarziu, dar asta e alta poveste. De vreo 10 ani se tot vorbeste de benzinarele mici supraalimentate. Cei care au facut primul pas in vremurile noastre au fost cei de la VW cu TSI pe Golf V. Au urmat apoi Fiat, Opel, Ford, Renault, PSA si ceilalti. Deci toti constructorii au luat lucrul asta in serios si s-au adaptat. Si inclin sa cred ca au stiut ei de ce. Dar pana la urma degeaba zbieram noi. Sunt niste tendinte pe care nu le impun consumatorii (adica noi), ci producatorii. Asa ca vrei sau nu, te supui si tu ca nu prea ai incotro.
    Motoarele diesel vor fi eliminate treptat din Europa de normele stringente de emisii
  • @Vlad, pentru Volvo EuroNCAP nu inseamna foarte mult. Volvo testeaza mai dur masinile in laboratoarele propriii. Ei nu tin cont de viteza de 64 km/h la impactul frontal, de impactul lateral sau cu pietonii in niste conditii standard impuse de EuroNCAP. Arunca-ti un ochi aici: http://www.automarket.ro/frankfurt-2011/designerul-sef-volvo-euroncap-e-ok-dar-volvo-ofera-o-siguranta-40629.html Apoi designul este o chestiune pur subiectiva. Deci nu as vrea sa ma contrazic cu tine. Mie mi se pare unul bun, unic si inconfundabil. In sensul ca, daca vei vedea o poza cu un prim plan a unei parti din masina, poti sa iti dai seama ca este vorba de un Volvo. Si eu zic ca asta e bine. Cat despre motoare, ai dreptate intr-un fel. Nemtii poate ca sunt cu un pas inainte si Volvo stie asta. Din aceasta cauza urmeaza sa apara noi motoare. Iar aceste motoare vor sa fie o alternativa directa la cele de pe BMW. Cel putin asta sustine Volvo.
    Crezul schimbării
  • Cred ca motorul a tras in jos la nota finala. Pana la urma este de inteles. Acest D5 isi are originile in motorul de 163 CP care a aparut undeva la sfarsitul lui 2001 pe S60. In schimb mi se pare foarte bun pretul de pornire de 26500. Recunosc ca eu credeam ca ar fi undeva in jur de 30000 de euro. Este la nivelul unei masini de clasa medie de volum dotata binisor.. Passat 1.6 TDI 105 CP DSG echipare Confortline de exemplu. Nu zic, e mai dotat si are o cutie automata foarte buna. Dar totusi, intr-un Volvo te simti altfel. Si nu exista nici un dubiu legat de evolutia lui S60 fata de generatia precedenta, din mai toate punctele de vedere (singurul minus clar eu il vad a fi volumul portbagajului). Deci eu cred ca, daca tinem cont de ce ofera si cat costa, S60 este o oferta imbatabila.
    Crezul schimbării
Pagina
12345...148149150...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău