• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Dane, adevarul e ca Opel si-a mentinut cota de piata in Europa mai ales in vremurile tulburi de acum 2-3 ani. Problema este ca GM cere prea mult de la Opel, ca sa pompeze ceva bani si in alte marci. Faptul ca au vrut sa vanda Opel si Merkel le-a dat peste bot celor de la GM, pentru americani a trecut. Insa nu au uitat. Ei si acum cred ca le era mai bine daca atunci aveau cateva miliarde de dolari din vanzarea Opel decat sa aiba cateva sute de mii de euro/luna. Vorbesc aici nu de banii pe care ii aduce Opel lui GM, ci de banii pe care GM poate sa ii investeasca in alte marci de pe seama lui Opel.
    Opel lansează în 2014 un motor turbo de 1.0 litru şi 115 CP
  • Nu e neaparat un motor chiar atat de slab. Banuiesc ca viteza maxima e undeva in jur de 180 km/h si pana la 100 km/h ar ajunge undeva in jur de 12 secunde. Eu zic ca ar fi perfomante suficiente pentru un simplu sofer. Bine, acum vor fi unii care vor spune ca mai bine iti iei Tiguan, Antara sau Kuga (ca sa nu spun Koleos). Dar cine vrea masina asta, o vrea si punct.
    Honda CR-V primește motorul diesel de 1.6 litri pe piața din România
  • @xxx, calmeaza-te! o spun pentru binele tau. Inaintea lui Ghosn a fost Louis Schweitzer. El este reprezentatul francezilor care a schimbat fata Daciei. Si un sambure de adevar exista in ce ai spus tu: Ghosn a fost mai intai CEO Nissan.
    Renault Duster Detour - prima imagine a unui concept pentru Africa de Sud
  • Sincer nu prea sunt de acord cu ce spui tu. Pana la urma Dacia proiectata de Renault ar fi existat si fara Ghosn. Si asa cum Renault a avut grija cu evolutia si dezvoltarea fiecarui model si a companiei in sine (vezi inclusiv Centrul Renault Technologie Roumanie care nu este folosit exclusiv de cei de la Dacia) de zeci de ani, sunt convins ca nici Dacia nu ar fi facut exceptie. Sunt convins ca cel care a gandit acest low cost (si evident nu ma refer la Ghosn) ar fi inteles in continuare ca pretul trebuie sa ramana redus pentru marca Dacia, adica si pentru Logan 2. Sunt absolut convins ca Louis Schweitzer este foarte fericit de modul cum a crescut Dacia dupa ce i-a predat stafeta lui Ghosn. Poate si pentru ca, asa cum ai spus tu, cei doi erau apropiati si s-au inteles foarte bine in privinta viziunii despre Dacia. Este foarte important acest amanunt. Dar mai bine las-o ca tine. Eu ma opresc aici pentru a evita imprevizibilul. Mi-am spus o parere, nu cer sa fie nimeni de acord cu ea, insa uitandu-ma in jur... asta e concluzia mea.
    Traian Băsescu i-a oferit ordinul „Steaua României” lui Carlos Ghosn
  • Ba eu cred ca am fi avut Logan 2, pentru ca prima generatie era pe piata de vreo 5 ani si deja se... autocerea daca pot sa spun asa, o noua generatie. Iar faptul ca in cazul lui Logan 2 s-au adus imbunatatiri este un lucru firesc caruia i se intampla oricarei genaratii a unui model. Si eu cred ca potentialul marcilor de buget a fost inteles foarte bine (ca sa nu spun mult mai bine) de acelasi Louis Schweitzer, inca de cand a avut curajul sa se bage in asa ceva. Si ca sa vezi, foarte buna viziune a avut. Nici macar nu a preconizat o criza economica, criza care a ridicat foarte mult Dacia si a facut ca Renault sa nu aiba nici un fel de emotie sau sa le fie teama ca intr-o zi vor avea probleme cu banii. PS: In cazul VW si Suzuki lucrurile sunt mai complicate. Japonezii au incalcat un contract. Una au spus/scris si alta au facut. Si daca e sa mergem mai departe, e drept ca Romania a avut avantaje si are in continuare datorita Renault. Insa si Renault are avantaje oferite de statul roman.
    Traian Băsescu i-a oferit ordinul „Steaua României” lui Carlos Ghosn
Pagina
12345...149150151...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău