• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @FD, preconizai acum 10 ani ce se va intampla cu PSA? Preconiza cineva o criza economica mondiala, in care GM (ca exemplu, in acele vremuri bugetul lor era de doua ori mai mare ca al Romaniei) sa ajunga sa se imprumute de bani? Se gandea cineva ca Fiat va cumpara Crysler sau ca Toyota va face un recall de peste 8 milioane de masini, ii va lovi si un tsunami si totusi vor ajunde destul de repede din nou pe primul loc? Renault, intr-adevar e ok acum. Insa... imbarligate sunt caile viitorului. Eu zic sa nu generalizam pentru ca s-a dovedit de-a lungul timpului ca orice are o perioada de apogeu, are si o perioada de decadere.
    PSA Peugeot-Citroen caută salvarea în China: Dongfeng ar putea cumpăra 30% din acţiunile francezilor
  • @Liviu, corect! Mea culpa. Ma gandeam la altceva cand am scris si am confundat. Dar chiar si asa, nu contesc performantele lui Ghosn, doar ca acest ordin trebuia dat lui Schweitzer. Bine, nu am pretentia sa stie asta si domnu' Base.
    Traian Băsescu i-a oferit ordinul „Steaua României” lui Carlos Ghosn
  • Pai ar putea sa-l intrebe pe Tariceanu, ca el sigur stie. Ah, stai ca astia cu numele "Calin" sunt cam agasanti uneori. :))
    Traian Băsescu i-a oferit ordinul „Steaua României” lui Carlos Ghosn
  • Andy, Jaguar si Land Rover inca mai tin la traditii. In cazul lui Volvo, la fel. Incet dar sigur incepe sa-si recapete identitatea. Deci faptul ca ar ajunge la chinezi si PSA... nu ar fi neaparat rau. Oricum se pare ca se pricep mai bine chinezii sa coordoneze astfel de afaceri in comparatie cu americanii. Probabil si decat francezii insisi.
    PSA Peugeot-Citroen caută salvarea în China: Dongfeng ar putea cumpăra 30% din acţiunile francezilor
  • Sa-mi fie cu iertare, dar cred ca acest premiu este defapt al lui Louis Schweitzer. El este cel care conducea Renault in anii '90, el este cel care si-a dorit un low cost si a crezut intr-o astfel de masina si tot el este cel care s-a interesat de Dacia si a luat legatura cu Constantin Stroe si autoritatile din Romania sa vada daca se poate face ceva in privinta asta la Mioveni. Va mai amintit aceasta poza? :) http://www.automania.be/en/cars/dacia-/dacia-news/renault-group-unveils-new-dacia-logan.html Pe atunci Ghosn lucra la Renault America de Sud. In prezent Ghosn si echipa lui duc mai departe ceea ce le-au lasat "mostenire" Schweitzer si apropiatii lui de la Renault. Nu e rau ce fac, insa eu cred ca greul in privinta Dacia nu a fost pe umerii lui Ghosn care a inceput sa conduca Renault din 2005, in conditiile in care Dacia Logan a aparut in 2004. Asta inseamna ca proiectarea ei a inceput undeva prin 2000-2001 cand la conducere nu era Carlos Ghosn.
    Traian Băsescu i-a oferit ordinul „Steaua României” lui Carlos Ghosn
Pagina
12345...150151152...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău