• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Imi cer scuze: "Gandeste-te ca sunt constructori care se aliaza si fabrica modele pe platforma tehnica la fel, tocmai pentru ca este mai ieftin DECAT sa proiecteze de la 0. " Nu mai spun nimic de butonul edit.
    Mercedes introduce un diesel Renault de 1.5 litri pe actualul CLA
  • Dane, de cele mai multe ori imi place sa te citesc. Insa de data asta cred ca ai cam dat-o in bara Principalul motiv pentru care Mercedes a apelat la Renault pentru motoarele diesel este din rationamentt de costuri. Este mai ieftin sa iei un motor facut de altii, sa-l adaptezi standardelor si imaginii proprii decat sa proiectezi de la 0. Si chestii de genul asta se practica de foarte mult timp. Gandeste-te ca sunt constructori care se aliaza si fabrica modele pe platforma tehnica la fel, tocmai pentru ca este mai ieftin sa proiecteze de la 0. In plus Mercedes a mai avut un motiv pentru care a luat acest motor de la Renault, si anume TIMPUL. Mercedes era descoperit la diesel-uri de cilindree mica, iar proiectarea unui motor in general dureaza cativa ani buni. Asta inseamna ca tu pierzi pentru ca esti descoperit cu motorizarile, asta insemnand implicit si bani pierduti pentru ca multi vor cumpara de la concurenta. Deci gandeste-te putin logic: tu cheltuiesti in proiectarea unui mototr milioane si miliane de euro, in timp ce BMW si Audi vand pentru ca au ce tie iti lipseste. Iar tu ii vei prinde (daca ii mai prinzi) dupa cel putin 2-3 ani in cel mai fericit caz, cand ei deja au vandut peste 100 000 de masini cu un diesel asemanator cu ce ai proiecat tu. Inmulteste cifra asta cu un pret mediu de 30000 de euro sa zicem cat este o astfel de masina si vezi cat ai pierdut tu (Mercedes) proiectand un motor de la 0. Am spus-o si in continuare cred ca nu conteaza chiar atat de mult cu cine te aliezi sau de cine apartii, cat conteaza modul cum privesti si gandesti lucrurile in asamblu. Acesta e motivul pentru care VAG vinde foarte bine TDI si pe Skoda Fabia si pe Audi A8. @@Scorpionul.negru "Mercedes si-a facut modificarile de riguare pt a le aduce la standarde premium." Ai o bere de la mine. Asta a si vrut Mercedes de la Renault, niste motoare ok pe care sa le adapteze. Aplauze!
    Mercedes introduce un diesel Renault de 1.5 litri pe actualul CLA
  • Ce nu vreti sa intelegeti este ca aceste motoare pe care Mercedes le ia de la Renault nu sunt chiar identice, nu se da "copy" de pe Megane si "paste" pe modelele Mercedes. Aceste motoare in esenta sunt la fel, diferentele sunt in detalii. Stati voi linistiti ca cei de la Mercedes nu isi stirbesc imaginea asociind motoarele lor cu cele de la Renault. Nu zic ca Renault ar fi o oaie neagra, doar ca in cazul de fata vorbim de o marca premium care foloseste motoarele unei marci de volum. De exemplu diesel-ului de 1.5 DCI care ajunge sub caroseria Clasei A ii sunt modificate cam 50 de piese.
    Mercedes introduce un diesel Renault de 1.5 litri pe actualul CLA
  • Daca este un loc din Europa unde masinile electrice se pot impune, acela este cu siguranta reprezentat de tarile nordice. In unele situatii nici nu se merita sa ai acolo altceva in afara de o electrica. Posibilitatile de incarcare ale acumulatorilor sunt multiple iar reteaua este probabil cea mai bine pusa la punct din lume. La fel este si in cazul service-urilor. Nu stiu in schimb cam cat ar costa intretinerea comparativ cu o masina conventionala, si aici nu ma refer la revizii. Daca ar avea si Romania atatea statii electrice de reincarcare la cate benzinarii avem... sau uite, hai jumatate, si evident sa imi permit sa cumpar o masina electrica... cine stie?! Pana atunci sper sa mai fie Twizy in productie. Mi se pare cea mai cool si practica chestie pe care o poti folosit intr-un oras precum Bucurestiul.
    Tesla Model S impresionează în Norvegia: este cea mai vândută maşină în luna septembrie
  • Una e sa vinzi 30% din 100000 de masini si alta e sa vinzi 5% din 750000. Cred ca asta vrea sa spuna Dan. Se poate o sursa pentru acel clasament?
    Renault şi Ford vor lansa game premium: Initiale Paris şi Vignale
Pagina
12345...151152153...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău