• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @vianu: "Alianta renault-daimler oare e intamplatoare?" Alianta Renault-Daimler nu are nici o treaba cu aceasta stire. Si pana la urma Renault si Ford iau exemplu gama DS de la Citroen, care nu e premium. Oricum trebuie avuta foarte mare grija pentru ca in trecut Renault a mai avut asemena tentative de a face masini diferite care sa emita niste pretentii premium si s-au cam ars Asa ceva a patit si Peugeot cu 607 care nu s-a vandut cum si-ar fi dorit Peugeot si a trebuit sa-si revizuiasca gama de modele. La Citroen in schimb a mai fost o chestie. Mereu marca asta a avut niste modele aparte in productie care i-au adus un plus de individualitate si sarm.
    Renault şi Ford vor lansa game premium: Initiale Paris şi Vignale
  • Da, exact. Si Acura este in aceiasi situatie.
    Renault şi Ford vor lansa game premium: Initiale Paris şi Vignale
  • Are divizie premium, nu te contrazic. In plus Lincoln este considerata marca premium de zeci de ani. Dar ce se intampla in America poate fi considerata o alta lume. La nivel global Lincoln nu este considerata o marca premium precum BMW, Mercedes sau Audi. Adica nu este vazuta ca fiind la acelasi nivel. Cu alte cuvinte Lincoln este vazuta o marca premium mai mult la ei acasa. Cam asta e deosebirea. Ca sa ma fac mai bine inteles intreaba-i maine pe cei din jurul tau ce ar alege, in ordine, dintre BMW, Mercedes, Audi, Lexus, Infiniti, Lincoln si Cadillac. Si cred ca acest experiment se poate face si in Germania, Franta, China si Japonia iar rezultatele ar fi cam la fel, Lincoln si Cadillac sa fie pe ultimele locuri. Repet, vorbim aici de preceptie, pentru ca nu toti cei care isi cumpara masini se pricep la acest domeniu. Recunosc ca sunt cateva modele Lincoln care imi plac foarte mult, gen Navigator sau fosta generatie MKZ (model 2006).
    Renault şi Ford vor lansa game premium: Initiale Paris şi Vignale
  • Inainte de toate as vrea sa subliniez niste pasaje din aceasta stire, veti vedea imediat de ce: 1."După cum spuneam, succesul înregistrat de Citroen cu marca DS constituite o motivaţie în plus pentru cei doi constructori." 2. "În ultimii ani, piaţa europeană a înghiţit din ce în ce mai multe maşini produse de Hyundai-Kia şi de brandul românesc Dacia." 3. „Vorbim despre ceea ce se întâmplă în jurul maşinii, nu neapărat despre ce se întâmplă în interiorul ei.” 1. Deci uite dom'ne ca si Renault are tendinta de a "fura". Asta referitor la ce-mi spuneau unii acum o luna ca toti copiaza pe Renault si Renault pe nimeni, in principiu ca nu are de ce. Si la cine se uita Renault? Tocmai la rivalii de la PSA. Interesant. 2. Este exact ce va spuneam acum o saptamana despre cat de mult au crescut companiile astea doua in ultimii ani, mai ales in Europa, un motiv in plus sa fie la vanzari globale in fata lui Renault. Deci "Nostradamus de Bucale", asa cum mi s-a spus in deradere la un moment dat pentru ca la fel, am avut tupeul sa spun ceva ce ulterior s-a confirmat printr-o stire pe Automarket, a lovit din nou. ;) Si acum astept sa ma puneti la punct si sa-mi inchideti gura, evident. :)) 3. Lucruri de genul asta mi-au placut mereu la Renault. Renault mereu a stiu sa se faca placut si mereu a avut grija la detalii. E suficient sa analizezi designul masinilor lor. Clio 4 de exemplu mi s-a parut mereu ca are un design complex si totusi foarte placut si atragator. Din lucruri de genul asta au avut mereu numai de castigat. Si revenind la stire, ce a spus Laurens van den Acker mi se pare foarte adevarat. Nu poti sa devii premium peste noapte. Inainte de toate trebuie sa obisnuiesti publicul ca fiind o marca premium sau cu valeitati premium. Exemplul cu Audi este unul foarte bun, daca ne uitam unde era Audi acum 20-25 de ani si unde e azi parca vorbim de marci diferite. Apoi, dintre constructorii de volum cred ca singurul care are cele mai mici motive de ingrijorare ar fi VW. Si spun asta pentru ca in cadrul VAG este un fel de scara pe care urci cand vrei o masina si tot la ei poti ramane. Mai scump de Octavia (adica de la aprox 13500 de euro) este Golf ( de la aprox 15000). Mai sus de Golf este A3 care poate ajunge si la 50000 de euro. Iar de acolo vorbim si de A4 dotat sau A6 entry level. Deci practic pentru fiecare clasa ai de la pret accesibil pana la pret de masina premium care se simte premium. Cat despre domnul de la Mercedes UK... sa nu uite totusi de unde vin motoarele diesel de pe Clasa A. Si poate ca Ford sau Renault nu vor face masini premium... acum, adica nu cat e el la conducere, ci peste 20 de ani cand, la cum evolueaza lucrurile, va fi un simplu vorbitor de pe tusa despre industria auto.
    Renault şi Ford vor lansa game premium: Initiale Paris şi Vignale
  • Daca tinem cont cum au evoluat cursele lui Audi cat timp a fost si Peugeot prin zona, nu prea a fost cum zici tu. Dar sti tu ceva, in sensul ca Audi s-a decis sa vina cu TDI la LeMans dupa ce a aflat ca Peugeot vrea sa vina cu HDI. Cam la fel s-a intamplat si cand Audi a aflat ca Toyota vrea sa vina cu un hibrid. Sa nu crezi tu ca daca Peugeot sau Toyota participau cu motoare normale, pe benzina, la fel ar fi facut si Audi. Nu ponegresc fiabilitatea lui Audi de la LeMans, dar trebuie recunoscut ca s-au miscat in functie de concurenta incercnd sa le demonstreze ca oricum sunt depasiti. Iar daca e sa fim sinceri, Audi a demonstrat prin clasari pe podium acest lucru. Diferenta este ca dpdv moral, ce a facut Audi nu a fost tocmai fair play.
    Peugeot 308 GTI va fi propulsat de un motor de 250 CP
Pagina
12345...152153154...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău