• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Mie imi place foarte mult masina. Iar faptul ca Volvo a proiectat acele motoare cu gandul la BMW, cred ca putem trage o concluzie din chestia asta. Pe de alta parte ma bucur foarte mult ca Volvo incearca sa uite de Ford. Asa cum am mai spus-o si in trecut acea perioada consider ca a fost una nu tocmai placuta pentru Volvo care a fost nevoit sa faca multe compromisuri impuse de Ford (vezi de exemplu a doua generatie a lui S40).
    Marea provocare
  • Unckle, daca tinem cont ca in Romania s-au vandut pana acum aproximativ 15000 de Dacii (Sandero, Logan, Duster, Lodgy si Dokker), in conditiile in care Dacia nu vinde in Anglia toate modelele, eu zic ca nu e deloc rau. :)
    Dacia a livrat maşina cu numărul 10.000 în Marea Britanie
  • Oare de ce nu ma mir?!
    Autostrada A3: Finanţarea secţiunii spre Bucureşti a fost tăiată
  • Da-mi voie sa ma citez, chiar din prima propozitie a mesajului meu mai lung: "Ca sa ne intelegem totusi de la inceput, primele masini electrice de serie (DIN TIMPURILE NOASTRE) au aparut in anii '90 intr-o perioada in care Renault nici nu se gandea la asa ceva sau erau mai degraba in faza experimentala" Ce s-a intamplat acum 100 de ani e cu totul alta mancare de peste. Evident ca e bine de stiut, insa este alta discutie. Nu despre asta e vorba aici. Asa am putea spune si ca primul 4x4 a aparut in 1903 daca imi amintesc bine anul si era defapt un automobil cu un motor electric la fiecare roata. Deci vad ca ar cam fi nevoie sa-ti pun cuvintele in gura. Si cu tooate astea eu nu iti spun ca esti ametit, asta apropo de demnitate, bun simt si respect reciproc. Daca ar fi acesta viitorul, al masinilor electrice, ar fi insemnat ca pana acum Renault si Nissan sa aiba vanzari peste nivelul masinilor conventionale. Atentie, nu spun ca ar trebui sa nu existe, nici vorba de asa ceva. Spun doar ca este vorba de niste masini in care lumea si producatorii nu au deocamdata suficienta incredere. Masinile electrice inca au probleme de autonomie. De exemplu nu poti sa pleci in concediu de cateva mii de km cu o masina electrica, in conditiile in care vrei sa faci 500-600 de km/zi. Nu ai cum. Aici este problema si retinerea multora. Este in schimb o varianta pentru orase, unde in mod normal faci cel mult 100 km/zi. Asta asa, ca idee in mare. Pentru ca subiectul e mult mai complex si nu are rost sa il dezbatem aici si acum pentru ca oricum suntem off topic. PS: lasa youtube-ul, cand ma interesau masinile in general (nu doar o marca) internetul nici nu aparuse in Romania.
    Toyota a redevenit cel mai valoros brand auto din lume
  • Inca ceva. Sti care e marea diferenta a masinilor electrice facute de Renault si facute de restul? Ca toti ceilalti le au in faza de proiect de mult mai multi ani si au reticente sa le lanseze in serie. Mercedes de exemplu si-a folosit Smart-urile in electrice in Anglia si in Norvegia in faza de proiect mai bine de 5 ani. Ipocritul de Winterkorn nu da acceptul sa se fabrice Golf si Polo electrice, desi cercetarile si dezvoltarile s-au facut de prin 2003-2004.
    Toyota a redevenit cel mai valoros brand auto din lume
Pagina
12345...153154155...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău