• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Ca sa ne intelegem totusi de la inceput, primele masini electrice de serie (din timpurile noastre) au aparut in anii '90 intr-o perioada in care Renault nici nu se gandea la asa ceva sau erau mai degraba in faza experimentala, pe principiul "cum ar fi daca...". Au fost fabricate de GM, asa ca americanii s-au gandit mai inainte la acest drum. A fost insa unul scurt, practic traiam intr-o cu totul alta perioada cand automobilul, cel putin in America, trebuia sa fie mare si impozant. Doi la mana, ce nu intelegi tu este ca VW a ales un alt drum, nu cel al masinilor electrice cum a facut Renault. in 2005 cand Renault lucra de zori la masinile electrice VW a venit cu ceva care a schimbat cerintele industriei auto, mai ales europene. Ma refer la motoarele mici si supraalimentate de la VW care, fiabile sau nu, au stabilit un nou trend si la randul lor au deschis un nou drum. VW era apreciat peste tot cu aceste motoare, au castigat si titluri la concursul Engine of the Year si i-a facut pe cei de la concurenta sa intre in laboratoare si sa proiecteze si ei asa ceva. Cea mai grea lovituria pentru VW in acest sens a venit insa de la Ford, dar asta e o alta discutie. Deci ipocrizie sau nu cum ii spui tu, multi s-au concentrat pe astfel de motoare inainte de toate. Si ghici ce, a fost ideea "ipocritului" de Winterkorn. Si cu toate aerele lui de vedeta nu s-a sfiit sa ia la puricat un Hyundai i30 chiar in fata presei si sa recunoasca un lucru bine facut (asta apropo si de coreeni). VW de-abea a inceput productia de masini electrice, dar pe de alta parte si-a pus la punct partea cea mai ceruta in acest moment mai ales in Europa, si anume motoarele mici supraalimentate. Si fie ca vrei sa recunosti sau nu alaturi de 1.0 Ecoboost de la Ford, TSI-urile si TFSI-urile sunt considerate unele dintre cele mai bune motoare supraalimentate. Nu imi place neaparat sa o spun, pentru ca recunosc ca nu prea sunt adeptul acestor motoare. Inca am ramas un veteran caruia inca ii mai plac motoarele aspirate... alea care polueaza mai mult, consuma mai mult, au taxe mai mari, dar cel putin teoretic sunt mai fiabile. Asa ca mai degraba as spune ca ceilalti au urmat trendul lui VW. Ok, Renault are masini electrice in productie. De ce nu au si Opel, Ford, VW, PSA, Fiat, Honda etc. la acelasi nivel cu Renault? Am asa o presimtire ca imi vei spune ca nu au puterea lui Renault, pentru ca Renault e cineva pe langa ei.
    Toyota a redevenit cel mai valoros brand auto din lume
  • Va rog sa ma scuzati pentru off topic, acum am aflat ca saptamana trecuta a fost inaugurata o fabrica de autobuze la Prejmer, judetul Brasov. Am vazut niste poze in care apare sigla INDCAR si cu aceasta ocazie s-au creat 60 de locuri de munca. Ma gandesc ca fiind vorba de doar 60 de locuri de munca este vorba de fabricarea unor subansamble acolo... mai multe detalii nu am reusit sa aflu. Inca o data va rog sa ma scuzati pentru off topic, insa cred ca este bine de stiut si acest lucru.
    Dodge SRT Viper nu se bucură de succes. Chrysler reduce producţia
  • Asemenea masina este ceva aparte. Nu o cumperi pentru ca o scoti in off road, foarte putine G-uri ajung acolo. Defapt foarte putine SUV-uri ajung. Masina asta e un fel de emblema a celor de la Mercedes, o legenda, ceva deosebit si exclusivist in categoria SUV-urilor. Si tocmai din cauza asta pretul este nesimtit de mare. Eu cred ca Mercedes e de apreciat pentru ca nu l-a scos demult timp din productie. Oricum un G este scump si daca are 2 ani si daca are 20. Ma uitam la un moment dat pe mobile.de la modelul asta si cele in stare buna de prin '94,'96,'96 sau undeva pe acolo sunt peste 10000 de euro. Enorm. Dar pe de alta parte, intretinut bine este o masina care imbatraneste frumos si careia ii creste valoarea in timp.
    Mercedes-Benz G-Klasse Cabriolet iese din producţie
  • Unckle, pentru o marca no name care a intrat pe o piata noua de nici un an, eu zic ca e bine. Sunt marci in Anglia mult mai cunoscute care nu au vandut cu mult mai mult. Citeam zilele trecute pe un mare site de la ei o analiza a lui Sandero si a lui Duster. Evident, si ei se plangeau de plasticul dur, de directia cam moarta sau de cutie care nu ajuta prea mult reprizele, insa incheiau cu ceva de genul "trebuie sa uiti lucrurile astea cand un Sandero costa cat 4-5 salarii medii. Dacia inainte de toate este o marca fiabila, care iti ofera dotari foarte bune pentru cat dai. In plus, in cei aproape 10 ani de existenta s-a dovedit a fi o marca fiabila. Fiabilitate, spatiu si dotari foarte bune pentru 6-7000... nu ai cum sa gresesti". Si ii cred pe cuvant, pentru ca judecand la rece cam asta inseamna Dacia. Problema la noi e insa ca un Sandero dotat binisor nu costa 4, 5 salarii medii pe economie, ci vreo 20. Na, imi amintesc o replica celebra: a facut mama prostia sa ma nasc in Romania. :))
    Dacia a livrat maşina cu numărul 10.000 în Marea Britanie
  • @cel cu nume de masini, Ce spui tu este adevarat, insa mai spune si cat a vandut Hyundai-Kia in 2012 daca vrei sa fii sincer. Pe de alta parte sunt niste constructori care acopera cel putin la fel de bine piata auto mai peste tot unde sunt prezenti. Mai spune si ca sunt prezenti si pe niste piete pe care Renault nici nu are curajul sa intre, gen SUA. Ia uita-te tu ce masini vinde acolo Hyundai-Kia si cate (ca fapt divers, coreenii vand mai bine decat Chevrolet de exemplu in America), au niste masini care nu prea iti stranesc rasul (sau ma rog, poate doar tie iti starnesc). Si oricum o dai coreenii in ultimii 10 ani au crescut foarte mult in mai toate privintele si au inceput sa fie o amenintare pentru toti constructorii. Eu zic sa nu-i mai subestimezi ca gresesti. Cu toate aliantele pe care le au ceilalti vanzarile celor de la Hyundai si Kia se mentin undeva sus. Din cauza asta Hyundai si Kia au fost de multi ani in acest clasament in care Renault (inca) nu a ajuns. Nu contest aliantele pe care le are Renault, faptul ca au ales un drum unic alegand sa se axeze si pe electrice in conditiile in care multi inca le considera niste masini al caror timp inca nu este, motiv pentru care s-au orientat spre altceva (de exemplu dezvoltarea motoarelor mici supraalimentate). Dar sa nu fim rautaciosi si sa ne uitam si in ograda altora. Iar faptul ca Nissan va inlocui taxiurile din Londra si New York... s-o crezi tu ca nu este vorba de o intelegre in primul rand financiara intre autoritatile acelor orase si Nissan. Sa inteleg ca ar fi cazul sa-mi cumpar Toyota Prius sau mai ales Ford Crown Victoria ca l-au folosit americanii pe post de taxi si masina de politie?
    Toyota a redevenit cel mai valoros brand auto din lume
Pagina
12345...154155156...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău