• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu cred ca cele turbo sunt mai laudate pentru orice, in afara de fiabilitate. :)) Si ai grija ce spui despre Renault, ca poate se gaseste cineva sa iti rupa gatul daca zici ceva de rau. Iti spun din experienta. :))
    Uitare
  • @Catalin, Oricat de bine ar fi setat motorul si oricat de bine si-ar face treaba electronica, ai consum redus doar daca esti cumparat cand conduci. Si iti spun asta din experienta. Eu am masina de 75 CP, 1100 cmc, pe caroserie de mai putin de o tona. Daca ai depasit 110-120 km/h (pe GPS, nu pe ceas), s-a zis cu economia de carburant! Se duce lejer in 6-6.5. Daca mergi constant cu 100 km/h, ai consul de 5.2-5.3. Nu zic ca trebuie sa faci raliuri pe sosele. Dar chiar si la un mers ceva mai dinamic, nu cred ca vei avea un consum extraordinar cu masinuta asta, ci mai degraba unul normal. Asa ca, cei 37 de litri ai rezervorului, in continuare mi se par cam putini.
    Uitare
  • Mi se pare o masina echilibrata si la preturi decente. Doua lucruri mi se par ciudate. 1.Sunteti siguri ca rezervorul are 37 de litri? Mi se pare foarte mic. La clasa asta e undeva pe la 45-50 de litri. Ori inca 7-8 litri in plus ar insemna (cel putin theoretici), o autonomie de peste 100 de km fara prea mare efort. 2. Si nici portbagajul nu mi se pare prea mare. 265 litri mi se pare putin cand ma gandesc ca VW Up! are 250. Si tot 250 avea Peugeot 206 in 1998. Iar prima generatie de Citroen C3 avea 300 de litri. Asta se intampla acum 15 ani. In acest caz, tare curios daca in spate se sta bine.
    Uitare
  • "Nu știu câți dintre voi și-l mai amintesc pe Toyota MR2..." Un adevarat pasionat de acest domeniu nu are cum sa uite masina asta sau sa nu fi auzit de ea. :)
    Toyota confirmă un al treilea model în gamă: un urmaș al roadsterului MR2, care să stea lângă GT86 și Supra
  • Sau Mueller.
    După mariajul PSA-Opel, Sergio Marchionne, șeful Fiat-Chrysler, curtează Grupul Volkswagen. Germanii răspund simplu: ”Avem alte probleme în acest moment”
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău