• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Nimeni, dar absolut nimeni, nu-i intrece pe ai nostri politicieni in promisiuni si minciuni. Totusi, hai sa fiu optimist. Ca in tara asta optimismul moare ultimul.
    Proiect: Primăria ar putea instala în București 30 de stații de încărcare pentru mașini electrice
  • Anul trecut mi-am dorit f mult sa castige Toyota. Anul acesta la fel. Inainte de Toyota, mi-as fi dorit ca Peugeot sa castige. Dar Le Mans este infinit mai complicat decat ce vedem la tv. Iar suspansul este la cote f mari. Pana la urma a castigat cineva care este la a 19-a victorie. Pana acum cateva zile, detinea un record vechi de peste 30 de ani. Asa ca... pur si simplu nimeni nu se poate ridica la nivelul lui Porsche. Au masini rapide, fiabile si o coordonare a echipei... poate perfecta. Restul sunt detalii. Teoretic sunt constructori care se ridica la nivelul lui Porsche. Dar cine trece primul linia de finish, este decisiv.
    Le Mans 2017: Porsche câștigă in extremis o cursă plină de probleme pentru prototipurile LMP1
  • @Tibi, sunt marci care au vanzari mai slabe si imagine de marca mai slaba, dar masinile lor sunt mai bune. A se intelege in primul rand ca sunt mai fiabile. VW vinde foarte mult in primul rand datorita renumelui pe care si l-a facut in anii 70, 80 si 90 cu Golf 1, Polo si Passat. Apoi au venit la mijlocul anilor 2000 cu motoarele TSI, care au fost ca un boom (preturi accesibile, putere foarte buna, cuplu foarte bun, dinamica pe masura, consum redus, fara fum a la 1.9 TDI si fara consum de ulei). Dintr-o data motoarele aspirate de la concurenta si de cilindree similara, au fost total depasite. Nu conteaza ca s-a dat chix cu cateva modele gen Eos sau Phaeton. Si nu conteaza nici ca problemele tehnice au aparut imediat. Presa lauda acele motoare, masele de oameni de acolo se intereseaza in primul rand cand aleg un produs, apoi cumparau. Simplu. Si iti spun la modul sincer ca am avut un VW, nu cel mai ieftin, din 2007, cu carte service... Cert e ca nu mai vreau sa aud de VW in viata mea. Coltul are 56000 de km fara nici cea mai mica problema. La km aia, Beetle-ul avea schimbate sondele Lambda, blocul de lumini facea probleme, intensitatea luminii ceasurilor de bord oscila, modulul inchiderii centralizate era schimbat (pentru ca usa de la sofer nu se mai incuia) si ma lasase si o data in drum, iarna si pe zapata,dupa ce s-a rupt cureaua de accesorii si nu mai aveam curent deloc. In schimb era o masina confortabila si cu o tinuta de drum f buna. Asa ca, daca Opel, Ford, Honda, Mazda etc. nu vand la nivelul lui VW, nu inseamna ca sunt mai slabi. Dar ca sa te convingi de asta, iesi pe strada si intreaba 20 de oameni ce ar lege intre un VW si orice concurent.
    Început lent: Alfa Romeo Giulia s-a vândut modest în primul său an de carieră. Speranțele Alfa se mută pe SUV-ul Stelvio
  • Degeaba ai un produs bun, daca imaginea lui este mediocra. Foarte multi apreciaza masina asta, insa prea putini au curaj sa o cumpere, mai ales cand concurenta ta se numeste BMW, Mercedes sau Audi. Nu cred ca daca se ofreda si varianta break vanzarile erau cu mult mai mari. VW nu face cele mai bune masini. Insa imaginea de marca este imbatabila. Iar asta vinde cel mai bine. Masele se pricep la acest domeniu superficial si aleg ce cred ei sau ce au auzit de la altii ca ar fi mai bun pentru ei. Asta e marea problema la Alfa. Pe bune. Pana si Hyundai s-a adaptat mult mai repede si mai bine in Europa, desi e pe piata la modul serios de nici 20 de ani.
    Început lent: Alfa Romeo Giulia s-a vândut modest în primul său an de carieră. Speranțele Alfa se mută pe SUV-ul Stelvio
  • Exact! Si mai e ceva. In Ro cel putin "grosul" vanzarilor il fac motoarele mai slabe. Adica pana nu demult 1.2 aspirat si se asteapta acelasi lucru de la noul motor de 1000 cmc. Altfel spus vorbim de modele care sunt pe la 10000 de euro. Ori un asemenea Sandero ar trebui sa aiba 1.2 TCe + acele dotari, s-ar duce in 15000 de euro. Enorm pentru un low cost.
    Te așteptăm pe la noi! Renault a lansat în Brazilia noul Sandero RS 2.0 Racing Spirit, o ediție limitată care oferă 150 CP
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău