• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Cota de 17% nu mi se pare chiar wow! Problemele de-abea acum incep. Sunt tare curios cum va reusi PSA sa-si pastreze pozitia asta macar 3-4 ani, in conditiile in care Alianta Renault-Nissan aproape ca e cel mai mare producatorauto din lume.
    Opel și Vauxhall au intrat oficial în familia Peugeot-Citroen: finalizarea tranzacției face din Grupul PSA al doilea mare constructor auto al Europei
  • Ce se intampla in primii 3 ani, nu mi se pare o mare chestie. Din simplul motiv ca masina oricum e in garantie. Ce se intampla dupa 5-6 ani si de la 100-120000 de km in sus, e cu totul alta treaba. Si acolo se vede adevarata fiabilitate a unei masini si rezistenta ei in timp, dupa ce este expusa si la factorii de mediu (de exemplu cat de usor intra rugina in ea, sau nu). De exemplu, la TSI-uri nu sareau distributiile dupa 3 ani sau la 20-30000 de km. Sareau dupa 4-5 ani si la 40-50-60000 de km. Deci conform acestui clasament, masinile care aveau motoarele alea, erau considerate fiabile. Na belea, ca nu era chiar asa!
    JD Power prezintă topul fiabilității mașinilor în Germania: Kia și Hyundai bat mărcile japoneze, Opel e cea mai fiabilă marcă germană
  • Sarbatoare in Tanger, niste unghii roase in birourile de la Mioveni. Nu-i nimic. Da-le in spanac de autostrazi!
    Sărbătoare în Tanger: uzina marocană a produs un milion de mașini Dacia
  • Nimic nou sub soare. Tehnologie folosita de PSA in urma cu 6-7 ani, abandonata pentru ca era prea scumpa. Daca mai tinem cont ca Renault incearca sa renunte la motoarele pe motorina, mai ales la clasele inferioare, poate fi vazut cumva ca un paradox aceasta miscare. Ca sa nu mai zicem de regulile tot mai stricte impuse motoarelor pe motorina, inclusiv in tara "mama". Si mai e o chestie. Din cate am citit, rularea pur electrica tinde spre 0 km. Poate ca nu ar fi fost rau sa urmeze directie celor de la Toyota.
    Renault scrie istorie pe ascuns: Scenic este primul său diesel-hibrid și poate fi deja comandat în Anglia
  • Poate sunt off topic, dar vreau sa precizez ca acolo exista priza de incarcare de aproape un an. Sunt deja locatari care au Prius plug in hybrid, mai e cineva cu un Mitsubishi I-Miev, Mercedes GLE Hybrid, o Honda Insight si un Zoe. Si chiar sunt folosite prizele din complex. In alta ordine de idei, chiar am sa incerc sistemul asta. Plus ca nu am condus niciodata o electrica. Iar daca ne gandim ca e disponibila una dintre cele mai performante electrice ale momentului, la un pret acceptabil in opinia mea, cred ca nu trebuie ratata oportunitatea asta.
    Serviciul de car sharing GetPony ajunge în București: clienții pot utiliza două unități BMW i3 cu 35 de lei pe oră
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău