• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Da, e greu pentru un low cost.
    Noul Dacia Duster, lansat la Frankfurt: design revizuit, interior nou și motorizări cunoscute
  • Multe chestii bune implementate la un low cost. Duster-ul actual dotat ok, cu motor diesel si tractiune integrala, nu e chiar asa ieftin. Cred ca noul model se va apropia vertiginos de pragul psihologic de 20000 de euro. Cam mult. Cred ca Dacia niciodata nu va avea caroserie galvanizata si nici airbaguri cortina.
    Interiorul noului Dacia Duster: tot ce trebuie să știi despre materiale, sisteme și ergonomia noii generații
  • Sunt un pic dezamagit de partea superioara a bordului. Mi se pare prea... sobra, prea serioasa... cred ca se potrive mai bine o culoare mai deschisa, mai calda... mai prietenoasa. E cumva in contradictie cu aspectul elegant al consolei centrale. Da, stiu. E un SUV. Masina mai impozanta. Insa in zilele noastre SUV-ul e folosit nu doar in teren accidentat. Are rol si de masina de familie. In privinta pozitiei sistemului de navigatie, cred ca era prea scump daca l-ar fi mutta mai sus. Dar mai incomoda mi se pare amplasarea butonului de avarii. Ar fi fost bine (in opinia mea) sa fie pus in partea de sus, ca sa-l ai la indemana intr-o situatie limita (nu cand opresti aiurea ca sa mergi sa-ti iei tigari :)) ) In rest, ma astept la insonorizare mai buna si la niste scaune mai confortabile.
    Noul Dacia Duster, lansat la Frankfurt: design revizuit, interior nou și motorizări cunoscute
  • Suntem atat de inapoiati, incat am ajuns sa ne bucure renasterea unui tractor vechi de acum 50 de ani. E ca si cum ne-am bucura de relansarea Daciei 1100 sau 1300. Cred ca nici aia din Congo sai Trinidad Tobago nu ar fi atat de incantati.
    După cea mai accesibilă mașină, România produce și cel mai accesibil tractor: Universal 650 revine pe piață cu un preț de 16.000 de euro
  • Francezii mereu au stiut sa vanda masini bine sau foarte bine. Cu ceva exceptii, ca peste tot, dealfel. Mereu am avut impresia ca, desi natia asta... la modul general vorbind, nu face chiar cele mai fiabile masini, stiu foarte bine sa vanda. Au acel "ceva" care te atrag. Niste produse care plac ochiului, te fac sa te simti bine in ele si cu ele, la niste preturi mai mici decat concurenta directa. Si stapanesc foarte bine niste domenii cheie,precum motoarele. Iar aliantele cu alti constructori mai puternici (gen Mercedes sau BMW), cat si cu altii care au o imagine foarte buna (precum Ford sau Toyota), maresc increderea publicului, in brandurile frantuzesti. Si sa nu uitam ca in ciuda situatiei financiare prin care trece, Opel este in general o marca bine vazuta si cu vanzari bune (din nou, per total). Desi mi se pare ca Peugeot nu mai e chiar un chilipir, asa cum era in urma cu 10-15 ani.
    Opel și Vauxhall au intrat oficial în familia Peugeot-Citroen: finalizarea tranzacției face din Grupul PSA al doilea mare constructor auto al Europei
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău