• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Da, inteleg ce spui. Hai sa-ti spun totusi de ce nu sunt de acord cu tine. Unde erau Bugatti, Lamborghini, Skoda, Bentley, Audi si mai ales Seat cand le-a cumparat VW? Intr-o mare galeata. La Bugatti s-a respecat designul si performantele extreme care au facut remarcata marca asta inca de la aparitie. Culmea, in Bugatti VW investeste mai mult decat castiga (caz unic in industria auto). Cu Lamborghini, cam la fel. S-a pastrat aceiasi linie de design precum la Diablo sau Countach si aceleasi performante de top. La Skoda... ce facea Skoda inainte de 1991, cand a preluat-o VW? Ce modele avea, ce motoare, unde se vindea, ce imagine avea? Continuam. Bentley: s-a pastrat aceiasi nota de lux si ambianta britanica, cu motoare si performante de supersport. Ma uit la un Mulsanne sau la un Continantal GT si zau ca nu imi aminteste de nici o alta masina VAG. Ah, iar motoarele de cilindree mare in V s-au pastrat in continuare, conform traditiei. Audi. Hai sa ne intoarcem in timp si sa ne amintim ce masini aveau in gama cei de la BMW si Mercedes si ce avea Audi in anii '70 si '80. Este posibil totusi sa nu se fi ajuns la faliment in cazul lui Audi, dar cu siguranta ca pe cont propriu Audi nu era acum atat de sus cum e azi. Seat: ce facea Seat in anii '80? Porsche. Aici treaba e putin mai complicata, pentru ca relatiile dintre Porsche si VW sunt de foarte mult timp. Defapt primul Porsche a fost un VW cu "vitamine" si design caracteristic de VW care s-a pastrat in timp (apropo, asta e o un lucru foarte greu). Il sti sub denumirea de 911. Apoi, Cayenne? Ok, piata l-a vrut si il vrea, seamana cu un Porsche... sau ti se pare ca arata ca un Q7? Panamera la fel... nu seamana deloc nici cu Phaeton si nici cu A8. Si ca si in cazul lui Bentley, sportivitatea tipica Porsche s-a pastrat la toate modelele.. In acelasi timp ma uit la cum arata un Panamera si imi dau seama ca este un Porsche, la un Audi... care pastreaza designul tipic Audi, VW la fel etc. DAR pe de alta parte diferentele de care spui tu sunt unele absolut evidente. Folosirea de platforme comune nu este neaparat un handicap atata timp cat o adaptezi pentru fiecare masina in parte. Iar despre motorizari, atata timp cat se dovedesc eficiente si perfomante (evident, tu vei spune acum ca nimic nu se compara cu DCI - de-asta Mercedes schimba 60 de piese de baza cand le pune sub capota), nu vad care e problema daca sunt si la VW si la Audi. Din contra, asta poate insemna altceva. Dar tu faci o confuzie grava, compari Renault-Nissan unde e vorba de o alianta, cu niste marci care sunt toate sub o umbrela numita VAG. Colaborarea dintre NIssan si Renault (mai nou si Mercedes) se opreste la un punct tocmai din aceasta cauza. De exemplu, In Laguna, Clio, Twingo, Scenic, Nissan nu si-a bagat mainile. Sunt modele de la Nissan de care cei de la Renault nu se ating (precum GT-R) si invers. Asafad, cel putin teoretic, eu nu cred ca Alfa Romeo ar avea de suferit daca ajunge pe mainile nemtilor. Important este ca specificul si identitate marcii sa nu fie afectate.
    Audi va cumpăra marca Alfa Romeo?
  • Pai spune-mi atunci in opinia ta cu ce a gresit VW la marcile pe care le-a cumparat. Eventual ia-le pe fiecare in parte si gandeste-te unde erau inainte sa fie cumparate, ce vanzari aveau si cum le-au fost "conservate" traditiile.
    Audi va cumpăra marca Alfa Romeo?
  • :* :)) ;)
    Volkswagen Golf 7 este ”World Car of the Year 2013”
  • @mntsn: "Opinia mea este ca vor face ceea ce este logic si sanatos, adica vor desfiinta Seat." Uneori ma intreb daca nu exista vreo clona de-a mea, iar aceia sa fi cumva tu. :)) Iartama-ma daca sunt rautacios, doar ca de foarte multe ori parca gandim la fel. Da, chiar asta cred si eu, daca Alfa va ajunge pe mainile lui VAG se va alege praful de Seat. E pacat totusi, pentru ca masinile nu sunt slabe. Dar cred ca ar mai fi o varianta ca Fiat si VAG sa faca schimb, adica Fiat sa puna mana pe Seat si VAG pe Alfa. Ar fi o miscare buna si nu prea, depinde cum privesti lucrurile. Din perspectiva lui Fiat poate ca ar fi cam naspa, in primul rand pentru ca Seat nu are influente premium asa cum sustine Fiat ca are Alfa Romeo. Dar avantajul ar fi ca o pozitionare a marcii ceva mai sus de Fiat ar insemna usurinta in vanzari. La Alfa nu prea se inghesuie lumea cand are de unde alege, in plus marca nici nu este promovata prea bine. Mai mult decat atat este stiut faptul ca Fiat niciodata nu a avut vreo intentie de a intra concret cu ceva in segmentul premium, asa cum s-ar parea ca au incercat cu Alfa, dar nu prea le-a iesit. Pe de alta parte, daca VAG va pune mana pe Alfa le va fi mult mai usor sa o pozitioneze pe piata. VAG are imagine, are bani, fie ca unii vor sa recunoasca sau nu, are tehnologie, au inclusiv casa de design (si ce casa!), iar o plasare undeva intre VW si Audi eu cred ca ar fi suficient pentru ca marca asta in cativa ani sa se dezvolte si sa aduca bani. Singura conditie in opinia mea ar fi ca VAG sa nu exagereze, adica sa nu fie o alternativa... latina la Audi, pentru ca Audi va avea de suferit. Concret, daca Audi va fi egal cu Alfa... ne uitam toti la o Alfa si salivam la cum arata. Cum ar fi sa avem tehnologie de top precum la Audi, pusa pe o masina cu un design precum Alfa 159? Ar fi cam simpla alegerea, asa-i? :)
    Audi va cumpăra marca Alfa Romeo?
  • @John, nu, nu m-am referit la fani. M-am referit la ultrasi. E o diferenta. Te simti jignit? Trist ;) Apropo, eu nu te-am facut mascarici asa cum m-ai facut tu, asta ca tot zici de jigniri.
    Volkswagen Golf 7 este ”World Car of the Year 2013”
Pagina
12345...202203204...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău