• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Pai stai putin, ca tocmai in stire se spune ca una din nemultumirile celor care au o electrica este tocmai factura la curent. Deci ce imi spui tu teoretic este contrazis de niste lucruri practice, adica de ce spun proprietarii. Dar uite, ca sa-ti fac pe plac, e ieftin curentul, dar cu toate astea sunt alte costuri lunare pe care le implica neconditionat o masina electrica (repet, rata mai mare si chiria acumulatorilor care trebuies platite obligatoriu in fiecare luna). Si in plus esti prea constrans atunci cand o alegi. Numarul benzinariilor este muuuult mai mare decat al statiilor de incarcare pentru masinile electrice. Asta inseamna ca sansele sa ramai fara "vitamine" sunt mult mai mari la o electrica. Cum ar fi sa ramai fara curent in celalalt capat al orasului? Uite, am avut o nevoie urgenta, a trebuit sa plec cu masina, traficul este mult mai aglomerat decat cel pe care l-am crezut si am ramas fara curent intr-un ambuteiaj. Sansele sa fac rost de 2-3 litri de benzina/motorina sunt mult mai mari decat sa fac rost... de curent electric. Asta daca nu rog pe cineva de la un bloc sa intinda vreo 20-30 de metri de prelungitoare ca sa-mi incarc masina electrica in timp ce mai dau banii si pe taxi, ca na, am o intalnire importanta. Asadar consider in continuare ca este un lux sa ai o masina pe care dai mult mai multi bani si pe care sa fii constrans sa o folosesti numai in oras. Cumpara-ti tu ACUM, eu am spus de ce nu mi-as cumpara acum. Si sorry, tu nu ai cultura auto. Cultura auto nu inseamna sa tii predici despre o marca. Tu ai cultura auto legata doar de Renault. Despre altceva nu te-am vazut sa scrii.
    Japonia: Unul din trei posesori de maşini electrice nu ar mai cumpăra un asemenea vehicul
  • Ideea este ca, la sfarsitul lunii cand tragi linie vei vedea ca banii cheltuiti pe curentul cu care ai incarcat masina nu sunt chiar atat de putini fata de motorina pe care ai cumparat-o pentru un simplu diesel. Si asa cum am mai spus, lunar cheltuiesti mai mult, gandeste-te ca este o masina mai scumpa si asta presupune un anumit numar de km parcursi pentru amortizare (mult mai mari fata de benzina vs motorina). Diferentele pot fi atat de mari, de peste 10000 de euro chiar. Ei bine oare in cati ani, cati km si dupa cati kw consumati se amortizeaza pretul? Despre asta vorbesc. Cand un Zoe va costa cam cat un Twingo atunci lucrurile mai mult ca sigur vor sta altfel. B7
    Japonia: Unul din trei posesori de maşini electrice nu ar mai cumpăra un asemenea vehicul
  • Eu ma asteptam, indiferent de parerile unora. @Mafia, hai ca-ti dau un exemplu (oarecum in cunostinta de cauza, sti tu la ce ma refer): motorul ala de 86 CP de pe cel mai ieftin Golf are performante si consum mai bune decat 1.3 99 CP cat are Auris in versiunea de baza. Daca tinem cont ca e diferenta intre ele de 13 CP eu zic ca e ceva. Iar diferentele fata de 1.6 105 CP de pe Mazda 3 sunt foarte mici in favoarea Mazdei, in conditiile in care motorul de pe Mazda este mai puternic cu 21 CP. Cat despre motoarele aspirate si fiabilitate... sa zic ca tine, ca sa nu o luam inca o data de la capat. Pana una alta, felicitari celor de la VW pentru cele 3 premii importante pe care le-au castigat in ultimii 2 ani. VW nu este un simbol al fiabilitatii si la cate probleme au, mai mult sau mai putin suparatoare DAR si cu exceptii in care masinile se comporta bine (aici o incadrez fara retinere si pe a mea), este de remarcat faptul ca totusi se vinde. Ideea este ca intr-un Golf te simti mai bine decat in concurentii directi. Si asta atrage multi clienti. Deci faza ca se vor destepta si vor alege altceva... asa se spune de la Golf IV si uite ca nu prea e asa.
    Volkswagen Golf 7 este ”World Car of the Year 2013”
  • @Semtex, cheltuielile de care spuneam eu la masinile elctrice sunt lunare. Factura la curent + chiria bateriei + rata mai mare ca la un Clio DCI sa zicem, duc la peste 200 de euro/ luna. Asta la un calcul simplu inseamna cel putin 2400 de euro/an (ups!) E o diferenta, daca vrei sa intelegi. Asta apropo de ochelarii de cal, care se pare ca defapt au lentile de sticla si pot sa mai vad si in lateral. Si as vrea sa ma mai adaug... defapt nu, las-o asa. N-are rost sa ma intind iar la discutii contradictorii cu cei care refuza sa inteleaga sau sunt platiti sa se comporte intr-un anumit fel.
    Japonia: Unul din trei posesori de maşini electrice nu ar mai cumpăra un asemenea vehicul
  • Mihai, i-ati o pastila sau mai citeste prin arhiva site-ului. Mereu am spus ca simpatizez Volvo si ca este in alta liga fata de Renault. Cand a fost cazul sa-mi spun o parere pozitiva am spus-o, cand ceva nu mi-a convenit din nou am spus-o. Si este valabil cam despre orice companie, marca sau masina (vezi comentariile mele de saptamana trecuta despre greva de la Dacia). Deci inainte sa tragi niste concluzii, intereseaza-te. Nu am criticat masinile electrice de la Renault, am spus ca nu este inca timpul lor in general. Vom vedea asta la numarul de unitati vandute. Si sa nu uitam ca cei care au masini electrice in serie ii numeri pe degete. Motivul nu este acela ca inginerii si-au luat diplomele pe pile (total opus fata de cei de la Renault, ca acolo e crema industriei auto), ci faptul ca inca se fac cercetari amanuntite in domeniu.
    Japonia: Unul din trei posesori de maşini electrice nu ar mai cumpăra un asemenea vehicul
Pagina
12345...203204205...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău