• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Semtex, sti care e diferenta? Ca pretul la curent pe care l-ai scris tu, de 3 euro este valabil pentru o incarcare, hai doua. Ei, asta inseamna cel putin 45 de euro/luna factura la curent doar pentru masina. Mai tine cont ca orice acumulator din lume nu ramane incarcat daca nu il folosesti sau il folosesti mai putin. In conditiile in care repet, masina este mai scumpa decat una "clasica" (asta inseamna inclusiv o rata la banca mai mare), plus chiria pentru acumulatori. Asta inseamna ca e posibil sa fie mai mari costurile de exploatare fata de o masina conventionala. Cat despre targetul stabilit de Renault si ca ACUM e momentul masinilor electrice in general si ale celor de la Renault in special... mai vorbim peste un an, doi. Nu de alta, dar nu ar fi prima data cand fanii spun ceva, eu spun altceva, dupa care cei de la Renault spun ce am preconizat eu. Sincer sper sa ma insel, insa am argumente concrete care ma fac sa cred ca inca nu este momentul masinilor electrice. ;)
    Japonia: Unul din trei posesori de maşini electrice nu ar mai cumpăra un asemenea vehicul
  • Nu vreau sa ma implic in discutia aprinsa de mai sus, as vrea sa spun doar ca la un moment dat cei de la Renault s-au declarat nemultumiti de numarul masinilor electrice pe care le-a vandut (singurul de care imi pare sincer rau este Twizy): http://www.automarket.ro/stiri/renault-suntem-dezamagiti-de-rezultatele-de-vanzari-ale-modelelor-47718.html Pe de alta parte, parerea mea este ca, cel putin teoretic o masina electrica este o idee buna, asta daca nu ar fi atat de scumpe (totusi Renault a incercat sa gaseasca o solutie in acest sens), nu ar avea autonomia atat de mica si nu ar fi o infrastructura electrica pentru ele atat de slaba. Mai mult, ce am incercat sa spun mai demult aici au spus cei de la AM in stire. Ok, nu platesti benzina sau motorina dar vei avea o factura destul de mare la curent. Totusi poate vei cheltui mai putin pe curent, insa sa nu uitam ca vorbim de o masina pe care o incarci zilnic si in comparatie cu una conventionala, este (mult mai) scumpa. Revenind la stire. Sincer nu mi se pare tragic ca 2 din 3 japonezi sunt incantati ca si-au cumparat o electrica. Deci ar insemna ca 66% din cei care au o electrica sunt multumiti. Pentru producatori asta e bune. Deci pe principiul ca niciodata nu vei putea sa-i multumesti pe toti, electricele in Japonia se pare ca sunt un succes.
    Japonia: Unul din trei posesori de maşini electrice nu ar mai cumpăra un asemenea vehicul
  • Din cate stiu masina asta a primit multe critici in privinta plansei de bord pe care multi o considerau cam naspa. Si din contra, tocmai manerele ascunse li se parea ceva cool. Deci faptul ca avea manerele in portiere si au scazut vanzarile... poate ca au scazut, insa nu atat de mult incat sa te legi de ele. Dovada ca manerele astea pot fi o chestie misto ar fi Renault Clio, care are vanzari foarte bune.
    Manager de produs Seat Leon: "Mânerele ascunse ale portierelor din spate au afectat vânzările"
  • @@LauCalin, @:)) : ha?
    Şeful Seat: "Trebuie să dublăm vânzările ca să supravieţuim"
  • @zarnesteanu, crede-ma, recall-uri fac la greu si VW, Ford, Opel, Renault, Fiat, chiar si Dacia a facut recall-uri. De cele mai multe ori nu se anunta public lucrul asta (mai ales in perioada de criza), pentru ca vanzarile pot fi afectate serios. Asta ca sa nu mai spunem si presa poate fi cumparata. Imi amintesc ca acum vreo 10 ani Mercedes Clasa E si SL au avut probleme cu franele. S-a facut un recall la cateva zeci de mii de masini intr-o "liniste" ca de mormant (nu stiati asta, bat campii, asa-i?). Ei bine nici pana in ziua de azi Mercedes nu recunoaste acel recall. Iar in Franta au "cumparat" presa, conform gurilor barfitoare, cu vreo 5 milioane de euro. Va dati seama cum explodau vanzarile la Seria 5 si A6 daca Mercedes isi recunostea greseala? ;)
    Recall pentru mărcile VW Group în China: 385.000 de maşini cu DSG sunt afectate
Pagina
12345...204205206...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău