• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Şeful Seat: "Trebuie să dublăm vânzările ca să supravieţuim" E bine ca sunt constienti. Poate fi un inceput in a lua niste masuri in acest sens. Problema acestei marci nu este la partea tehnica sau la design, problema este ca lipseste in continuare acel spirit "Auto emocion", adica ii lipseste identitatea.
    Şeful Seat: "Trebuie să dublăm vânzările ca să supravieţuim"
  • @xxx "1. Fara Dacia erau ca PSA, voi astia psedo fani Renault sunteti infatuati" Fals! Pentru ca manageamentul lui Renault (oricat de revoltati sunteti voi) este mult mai sanatos si mai realist decat al celor de la PSA. Cei de la PSA au facut greseli grave in ultimii 5-6 ani (de exemplu au in continuare masini cel putin la fel de scumpe ca si concurenta, garantie mai mica, posibilitati de finantare mai slabe, un 206 sedan facut sa se bata cu Symbol si care a fost praf si i-a tras mult in jos, un 301 care a venit tarziu si nu este promovat ca lumea, un 308 scump, la fel si 3008... mai vrei?). Daca va mai amintiti, acum 6 ani Peugeot era undeva pe locul 4-5 in Romania si cumulat cu Citroen vindeau mai bine decat Opel sau Ford. Acum Peugeot e undeva pe 10 si Citroen cam pe locul 15. Ganditi-va acum la nivel european ce s-a intamplat si ce pierderi a avut PSA. Plus ca nici aliantele nu mai sunt ca acum 10 ani, cand PSA oferea motoare pentru BMW si Ford. Din start asta a insemnat o piedere de cateva sute de milioane. Ei bine Renault a avut grija sa nu se intample asa ceva, sa nu aiba de suferit nici marca, nici compania si bineinteles nici angajatii. Renault nu are imaginea lui VW, nu are o gama la fel de dezvoltata (de exemplu nu are concurent pentru Tuareg sau Phaeton, nu are motoare V8 sau W12 nici pe benzina, nici pe motorina) si cu toate astea cei din conducere au tras cat au putut sa vina cu alte avantaje: pret mai bun, dotari mai multe, fiabilitate tot mai buna si masini pentru toate buzunare, adica au facut din Dacia o marca respectabila si placuta chiar si acasa la nemti. Dacia este o marca foarte apreciata in toata lumea, inclusiv englezii mai conservatori din fire o apreciaza. Daca aveau francezii mentalitatea romaneasca (gen facem greva, cerem marire de 25% ca sa ne dea 20%) se duceau dracu de mult. Bine ca ii invatati voi afaceri pe cei de la Renault. Si pun pariu pe ce vreti voi ca angajatii Dacia urasc masinile astea. Cand mai vine un Logan cu probleme sau cu rugina spun ceva de genu "ce prost ca si-a cumparat Logan si nu si-a cumparat Golf!" Eu chiar nu cred ca la Dacia angajatii muncesc ca negri pe plantatie. Nu zic ca traiesc in puf, poate nu e chiar un serviciu usor, dar scuzati-ma nici un serviciu care implica responsabilitate mai mare nu este usor. Si oricum sunt oameni care au responsabilitati mult mai mari si castiga mai putin decat angajatii de la Dacia. Dar am o intrebare: cum ar fi daca, doamne fereste, s-ar descoperi foarte tarziu o problema (de exemplu ca un metal din care e facut un pinion din cutia de viteze cedeaza mult mai repede), cand deja este in productia de serie si Renault va fi nevoit sa faca un recall la cateva zeci sau chiar cateva sute de mii de masini? Asta ar insemna o pierdere de cateva zeci de milioane poate. Asta ca sa nu vorbim de responsabilitati. Ori scuzati-ma, cand lucrezi la banda de montaj nu prea te intereseaza asta, ca nu e treaba ta, ci a inginerilor si a proiectantilor (tu ti-ai facut treaba, da-i dracu pe aia! fals! e vorba de echipa si de unitate). Aia si-o vor lua prima data in freza, poate ca vor fi si dati afara. Dar probabil au auzit ca Renault are "la saltea" cateva zeci de miliarde de euro si e timpul sa faca ceva in privinta asta. Si stati voi linistiti ca nu se va face mare lucru, pentru ca Renault va trebui sa bage cateva miliarde in Alpine. Si o va face, pentru ca numai asa poati fi competitiv si implicit sa se si vanda... si mai departe sa ajunga bani si pentru proiectarea altor modele, pentru modernizarea uzinelor si personalului si evident bani pentru angajati. Deci scuzati-ma, la cum stau lucrurile sunt cam de partea celor de la Renault.
    Dacia: "Protestul spontan de astăzi este ilegal"
  • Dan, azi s-a declarat oficial ca Opel va inchide uzina din Bochum pentru ca este pe pierdere de ani buni. Deci Opel a venit cu o propunere, muncitorii au zis nu, iar Opel a spus la revedere. Ghici tu cine a avut de pierdut in treaba asta, compania Opel sau muncitorii? Renault a avut grija ca uzina de la noi sa mearga bine, pe plus. Construieste la noi niste masini care se cer. DAR problema este ca nu se mai cer la fel de mult ca in anii trecuti. Si stai calm, ca nu va dura la infinit. Se vor gasi solutii in cazul in care, doamne fereste, Dacia ar avea pierderi serioase. Intelegi ideea? Oricum Renault nu va pleca din Romania, nu se pune problema asa. Pentru ca asa cum Renault are nevoie de Romania si Romania are nevoie de Renault. O alta chestie este modul cum a fost negociat contractul dintre statul roman si Renault acum aproape 15 ani, cand statul romand le-a oferit foarte multe facilitati. Si apropo, acum 3-4 ani cand vanzarile mergeau bine inclusiv prin programul Rabla, o contributie majora l-au avut si cei de la Renault atunci cand s-a stabilit modul de acordare al tichetelor. Atunci a fost bine, nu? Ca vanzarile mergeau de nu mai facea fata uzina. Oricum nu cred ca mai are rost sa-ti mai explic ceva. Daca tu zici ca de 5 ani nu s-a schimbat nimic... Intelege ca de 5 ani vanzarile de masini noi in Europa au scazut de la an la an, in conditiile in care au fost foarte putini care au sfidat criza, inclusiv Dacia. Si apropo, nu cred ca esti in masura sa te legi de Carlos Ghosn. Daca acest individ impreuna cu inca 3-4 capete luminate nu ar fi luat decizia de a construi o masina low cost in Romania, jumatate din angajatii actuali de la Dacia adunau acum capsuni in Spania, erau soferi pe curse internationale sau aveau grija de mosi si babe in Italia. Deci da, mi se pare firesc ca el si echipa lui sa fie milionari in euro. Merita. Si inca ceva: NU Dacia a scos Renault din criza. Intereseaza-te cate masini a vandut Renault in 2011 si cate din ele au fost Dacia. Dupa care sa le spui asta si colegilor de la uzina.
    Dacia: "Protestul spontan de astăzi este ilegal"
  • @Antonny, esti tu convins ca un sofer pe ratb are 3500 de lei? Intamplarea face ca am o ruda care lucreaza la ratb si nu e deloc asa. Cei cu vechime (de peste 15 ani) au undeva intre 2500-3000 de lei cu tot cu prime, sporuri sau bonuri. Dar cu toate astea 2500 de lei in Bucuresti nu se compara cu 2500 de lei in Pitesti.
    Dacia: "Protestul spontan de astăzi este ilegal"
  • @Dan, nu trebuie sa pupi in fund pe nimeni. Frate, Europa e in criza cu vanzarile de masini (asta e un lucru pe care cei care lucreaza la Dacia nu vor sa-l inteleaga), dupa ceva timp asta a inceput sa se simta si la Dacia, Renault si-a luat niste masuri de precautie (ai fi vrut sa ramana productia la fel de mare ca in 2007, sa se puna praful pe masini in showroom ca vanzarile sunt mai slabe si eventual sa va mareasca salariile? ceva parca nu se leaga, nu crezi?) Asa cum am mai spus, la Craiova lansarea lui B-Max a fost amanata cativa ani, Fiat si Peugeot au unele dintre cele mai slabe compacte de pe piata, Bravo respectiv 308. Crezi tu ca Fiat si Peugeot nu sunt constienti de asta? Dar nu sunt bani in momentul asta pentru inlocuitori. La fel e si cazul lui Opel Corsa. Ce vreau sa spun este ca nu conteaza ca vorbim de Italia, Franta sau Germania, criza este peste tot. Toti o simtim, putini insa o intelegem. Da, imi dau seama ca si muncitorilor le este greu, dar nu sunt singurii. Mie in 2008 mi-au taiat 30% din salariu si am ramas fara bonuri de masa, in conditiile in care plateam chirie 200 de euro si aveam in mana 1800 de lei, iar euro era 4,6 lei. Insa ni s-a spus ca sunt vremuri grele, ca trebuie sa ne vedem de munca si lucrurile in 3-4 isi vor reveni la normal. Ei bine am revenit la vechiul salariu de-abea anul trecut si am avut parte si de niste mariri, insa bonurile de masa din vara e posibil sa ni se dea. Crezi tu ca era mai bine sa plec cand mi-au taiat salariul si am inceput sa muncesc mai mult si mai greu sau sa raman si sa tragem toti tare cativa ani? Asa e si in cazul angajatilor de la Dacia. Deci faptul ca injuri conducerea in conditiile in care aveti cele mai mari salarii din Pitesti, si sa fim cinstiti 2000 de lei intr-un oras ca Pitestiul nu e de lepadat, mi se pare o lipsa de bun simt fata de noi, ceilalti.
    Dacia: "Protestul spontan de astăzi este ilegal"
Pagina
12345...205206207...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău