• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @Mararu, aceiasi problema au avut-o si cei din Europa, VW a rechemat in service cateva zeci de mii de masini care aveau problema la senzorul de temperatura de la DSG. Deci stati linistiti ca VW face destule recall-uri (inclusiv la 1.2 si 1.4 TSI a facut). Diferenta fata de japonezi este insa ca nu le face publice, ci prin scrisori cu invitatii in service sau la telefon.
    Recall pentru mărcile VW Group în China: 385.000 de maşini cu DSG sunt afectate
  • @Mafia, ti-am raspuns cu mare placere. :) Iar referirea mea la B-Max am facut-o gandindu-ma la Romania. In rest, sunt total de acord cu tine.
    Dacia: "Protestul spontan de astăzi este ilegal"
  • @Dan, la cat de in rahat e tara asta sa spui totusi merci ca Renault nu a dat afara din Romania si nu a limitat productia, adica salariile nu prea au fost afectate. Din contra. Uita-te inclusiv la cei de la Ford cum au amanat lansarea lui B-Max 2 ani (!) datorita problemelor cu banii pe care le-au avut in State. Sunt salarii mari la Tarom si Metrorex... la cine domnu', la mecanicul de la metrou, cel cu salopeta murdara, care lucreaza doar noaptea sa repare magistralele la lumina lanternei? Si revin la vechea intrebare, ce studii are mecanicul ala, ce studii are conductorul de tren de metrou si evident ce studii are pilotul de avion de la Tarom. Nu va convine Romania, mutati-va in tari straine. Ca parca tot mai multi spun cat de greu ne este, iar cand e vorba sa faca ceva in privinta asta aleg metoda cea mai simpla: ii injuram pe sefi, pe guvernanti, pe patroni, facem greve si asteptam sa ne pice bunatatea din cer. Daca Renault era un constructor incompetent care isi batea joc de angajatii lui dadea faliment de mult si nu mai ajungea la peste 100 de ani de construit masini. Si stai linistit, ca nu doar la Dacia se munceste 12 ore/zi.
    Dacia: "Protestul spontan de astăzi este ilegal"
  • @Salar, imi dau seama ca este mult de munca, imi dau seama ca salariatii nu de drag fac greva. Nici mie nu-mi place de multe ori ce se intampla la mine la serviciu. dar e simplu... iti convine, e bine si ne intelegem. Nu-ti convine... imi pare rau, eu atat pot sa-ti ofer, du-te sa-ti dea altul mai mult pe munca mai putina. Angajatii nu vor sa inteleaga ca vanzarile din Europa sunt la nivelul anilor '90. Cat timp Dacia a sfidat criza cu o masina low cost atunci nici un angajat nu a fost nemultumit. Ce nu vor sa inteleaga angajatii este ca la nivel european doar VAG nu a avut astfel de probleme. Voi credeti ca, de exemplu la uzinele GM e usor sa lucrezi la banda de montaj? Dar cu toate asta, desi GM a avut probleme foarte mari cu banii in timpul crizei, eu nu am auzit sa fi fost vreo greva. Si oare muncitorii care lucreaza la banda de montaj, la Dacia, ce pregatire au ei in domeniul asta? Au vreo facultate de mecanica? Nu, au facut niste cursuri ca sa vezi, pe banii lui Renault cand a venit in Romania si a modernizat fabrica. Atunci oare de ce nu s-au revoltat cei de la Renault din Franta, Anglia sau Spania ca se baga bani in uzina de la noi? Daca nu va convine... imi pare foarte rau sa o spun, depuneti-va CV-urile la Ford, la Craiova. Sau daca nu, in Ungaria la Mercedes sau la Suzuki., ca poate la aia e mai bine. Pentru ca un om care e stapan, isi cunoaste foarte bine meseria si are si o diploma in domeniu, nu cred ca moare de foame. Dar uneori orgoliul de roman e mai presus de orice. Uzinele VW dupa al doilea Razboi Mondial au fost facute praf. Iar muncitorii de acolo nu au comentat nimic, au tras de le-au sarit capacele pe un salariu de mizerie si nu au comentat. Si uite unde e acum VW.
    Dacia: "Protestul spontan de astăzi este ilegal"
  • Pai na, unii dintre noi mai traiesc cu speranta ca in tara asta, daca ai o facultate pe care o termini cu note foarte bune, poti sa faci ceva. Stai linistit, in cel mult 2 ani va pleca in Anglia sau America. Desi nemtii inca ii mai fac propuneri. Doar ca, din cate am inteles de la el, pe specialitatea lui, in Anglia sunt cele mai bune clinici din Europa, iar in State ar fi printre cele mai bune din lume. De-asta vrea intr-una din cele doua.
    Dacia: "Protestul spontan de astăzi este ilegal"
Pagina
12345...206207208...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău