• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Da, si eu sunt de acord cu Vasi. Pe de alta parte imi amintesc de grevele celor de la PSA de anul trecut, inclusiv la Salonul de la Geneva. Nimeni nu a facut scandal, au protestat ce au protestat omeneste, dupa care si-au vazut de munca. Cand Dacia vindea foarte bine si angajatii aveau prime (si ce prime!) atunci toti erau multumiti si intindeau covorul rosu cand veneau oficialitatile de la Renault in vizita la Pitesti. Acum, cand vanzarile sunt mai slabe, si nu doar la Dacia, se arunca cu pietre. Lasa-i sa bata cu pumnul in masa si apoi sa bata cu pumnul in masa si cei de la Renault. Am un prieten care este medic neurochirurg la un mare spital de la noi. Castiga pe luna jumatate din cat castiga muncitorii de la Dacia, iar omul ala face operatii pe creier. Asta e rasplata pentru anii de facultate si master in care a invatat meserie de i-au sarit capacele. Uneori imi este si rusine sa vorbesc cu el despre asta, pentru ca si meseria mea e drept ca inseamna si responsabilitati, insa nu la fel de grave si mari ca ale lui. Si cu toate astea salariul meu e mult mai mare. In timpul crizei din State din anii '30, cand si Ford a avut probleme foarte nasoale, cei din conducere le-au explicat angajatilor ca situatia nu e tocmai buna, ca va mai dura cativa ani buni si cine vrea sa plece... poate sa plece, nimeni nu se supara. Ei bine, din cele cateva mii care lucrau pe atunci la Ford, foarte putin au parasit compania la greu. Ma intreb oare daca cei de la Pitesti ar proceda la fel. Pentru ca sa si recunoastem, Renault a avut grija ca si angajatilor sa le fie bine. Oare cum ar reactina angajatii de la Dacia daca Renault ar ajunge in situatia actuala a celor de la PSA? Sau ar pati ce a patit Fiat prin 2000-2001. Acum ca nu sunt in Romania salariile la fel ca in Franta... scuzati-ma, dar nici Romania nu se compara cu Franta si nici masinile ultimul tip cu romb pe capota concepute sa se bata cu greii industriei auto nu sunt proiectate in Romania.
    Dacia: "Protestul spontan de astăzi este ilegal"
  • Mi se pare absolut normal ca Dacia sa nu-si extinda gama in viitorul apropiat. La cum arata piata trebuie sa se concentreze pe vanzari... ideea este ca au bagat destui bani in Logan 2, Sandero 2, Lodgy si Doker, au adus inclusiv motoare supraalimentate pe benzina (deliciul Europei as spune)... asta e, Duster poate sa mai astepte 2 ani, nu e un capat de tara. Oricum retetele anterioare au demonstrat ca daca ai un marketing bine pus la punct, iar Renault mereu a avut (gen pret bun, dotari bune, finantare buna) poti sa vinzi bine.Asta s-a intamplat cu Clio Symbol de exemplu. Deci decizia celor de la Dacia mi se pare cat se poate de fireasca si normala.
    Gama Dacia nu se va mai extinde în următoarele 18 luni
  • Voi stiati ca in Romania, daca nu vezi cu un ochi, poti lua permisul de conducere fara probleme si perfect legal?
    Suntem vârf în clasamentul ruşinii: România, printre ţările Europei repetente la capitolul siguranţă pe şosele
  • @@mafia Da, ai dreptate. Singura problema era ca I-Drive-ul era la inceput si era un sistem multimedia destul de greu de folosit. Mafia, iti mai spun o data: aceste sisteme NU sunt inventate de baietii in halat alb care au pe ele o sigla de Lexus sau Mercedes. Sunt companii care se ocupa numai de asa ceva. Este ca si cum ai spune ca un producator de masini este inventatorul... nu stiu... anvelopei run flat sa zicem, in conditiile in care este o inventie a unul producator de anvelope, adica a unuia care se ocupa NUMAI de asa ceva. Asta incerc sa spun, faptul ca pe o masina este sigla unei marci, NU inseamna ca acea marca de masini a conceput toata masina. Si sunt foarte multe cazuri, fie ca e vorba de electronica, interioare, cutii de viteze, subansamble etc. etc. etc. Toti acestia iau bani de la producatorii de masini cu care lucreaza si/sau pentru care colaboreaza (uneori DOAR pentru ei).
    Mercedes S-Klasse - primele imagini cu interiorul noii generaţii
  • Nu stiu cine esti, dar iti multumesc. Exact asta incerc sa explic si eu de mult timp. Salutari din partea unui posesor de VW (care culmea, e multumit de masina lui).
    Mercedes S-Klasse - primele imagini cu interiorul noii generaţii
Pagina
12345...207208209...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău