• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Pe cat punem pariu ca va da "de pamant" cu Lexus? Nu de alta, dar cam asa s-a intamplat pana acum. Am o presimtire ca acum vei crede ca am ceva cu Lexus si cu Toyota. :p Apropo de Toyota, penru ca azi a fost o zi mare pentru mine am zis sa fac ceva ce nu am avut timp sa fac demult. Si anume am fost la un drive test cu o Toyota (nu intamplator). Nu pot sa spun care si nici impresiile pentru ca suntem foarte off topic. :p
    Mercedes S-Klasse - primele imagini cu interiorul noii generaţii
  • Nu sunt fan BMW, dar cand Toyota va castiga macar jumatate din titlurile gen Engine of The Year ale lui BMW (titluri la diesel-uri sa zicem) mai discutam. Sa spui despre BMW ca are motoare slabe, mi se pare aberant. Este probabil principalul avantaj al lui BMW. Si apropo, la inceputul anilor '90 cand McLaren F1 avea performante pe care unii nici pana acum nu le-au egalat (japonezii in niciun caz), ghici cu ce motor era echipat. Motoarele BMW sunt unele dintre cele mai echilibrate si rafinate motoare din lume. Si apropo, daca Toyota nu ar fi lansat pentru State hibrizii, acum vreo 15 ani, erau acum in aceiasi situatie ca restul lumii. Adica stateau prost la capitolul asta. Iar Toyota daca lansau hibrizii in Europa acelor vremuri, se punea praful pe ei in showroom, ca numeni nu-i cumpara. Asa este si cazul lui BMW cu diesel-urile. A fost o perioada in care marcile europene au investit mult in tehnologia diesel. A fost perioada in care aproape toti au trecut la common rail de exemplu. Repet, intereseaza-te si vei vedea ca diesel-urile care sunt acum pe Toyota isi cam au originile in motoarele diesel de la PSA (gen 1.4 D4D de 90 CP de pe ultima Corolla sau 2.0 D4D de pe Avensis 2). Deci si Toyota are nevoie de BMW. Acum ca tu vrei sa nu sa te impaci cu asta, e alta treaba. O zi buna!
    Volvo lansează noi variante ale modelul V40
  • La cum pui problema, de ce nu ii iei direct Logan ca e cel mai ieftin si sta destul de bine la fiabilitate. Si de ce BMW a apelat la Toyota? Din doua motive simple: pentru ca Toyota are mult mai multa experienta cu astfel de sisteme si si-a facut o imagine buna. Si in al doilea rand pentru ca era mai ieftin pentru BMW sa colaboreze decat sa conceapa sistemele de la 0. Iar preturile de care spui tu sunt DE LISTA. daca te vei duce in showroom vei vedea ca sunt cu aproximatin 2000 de euro mai mici decat pe site-urile oficiale. Iar asta cu preturile diferite din lista importatorilor si lista celor din showroom e valabila cam pentru orice masina.
    Volvo lansează noi variante ale modelul V40
  • @Gabrovo, te referi la diesel-urile actuale care isi au originile in motoarele de acum 9-10 si si care, ca un cunoscator al marcii Toyota, iti amintesc de PSA? ;)
    Preţuri Toyota RAV4 în România: Start de la 26.022 euro
  • Sincer sa fiu nu credeam ca Titi Aur ar avea atatia bani. Evident, nu pot decat sa ma bucur pentru ca, cel putin in opinia mea, a fost si este cel mai bun pilot de lariuri roman. Imi amintesc ca atunci cand prinsesem placerea fata de masini mai urmaream campionatul nostru Atunci facea legea cu Toyota Celica. Pacat ca nu a avut prea mare succes in WRC cu Cordoba. Dar sa nu fim rai, sa-i multumim pentru ce a facut pentru raliurile de la noi si pentru curajul de a-si duce visul pana la capat, inclusiv cu acest circuit, intr-o tara in care daca faci sport si acela nu e fotbal esti "fraier".
    Titi Aur va construi propriul său circuit pentru şcoala sa de pilotaj
Pagina
12345...208209210...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău