• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Mafia, am tot incercat sa iti explic defapt ce ofera nemtii. Ti-am inteles opinia in privinta masilor japoneze care sunt un "guru" in ceea ce priveste fiabilitatea, ti-o respect, insa nu imi cere sa fiu de acord cu tine cand pot gasi argumente si in favoarea nemtilor. Cand am spus ca nemtii zic (desi toti zic ca au ceva special) ca le au pe toate, m-am referit la compromisul... cel mai fericit in ceea ce priveste o masina. Fie ca e vorba de fiabilitate, siguranta, confort sau calitate perceptibila. Apropo, Volvo si Mercedes investesc cel mai mult in siguranta. Si pe de alta parte consider ca, inainte de toate, o masina trebuie sa fie cat mai sigura.
    Volvo lansează noi variante ale modelul V40
  • EDIT: italienii spun "masinile noastre au "... americanii spun ce vor ei. Te rog sa ma scuzi si pentru greselile gramaticale, oboseala incepe sa se vada.
    Volvo lansează noi variante ale modelul V40
  • Mafia, in ziua de azi 5 stele se iau pe banda rulanta. EuroNCAP califica drept foarte sigur si un Fiat 500 sau un Renault Twingo si un Clasa M sau un Q7 de exemplu. Diferenta este ca siguranta la Volvo inseamna mult mai mult decat EuroNCAP. Eu nu am vazut la EuroNCAP un test de rasturnare, un impact din diagonala sau din spate, ci doar niste masini testate in niste conditii de viteza si pozitie exacte. Constructorii stiu foarte bine asta si de cele mai multe ori au grija ca in asemenea situatii masina sa se comporte exemplar. Asa se face ca in 2002 Renault Laguna a luat 5 stele la EuroNCAP iar Volvo S60 si BMW Seria 3 au luat 4 stele. In conditiile in care sa scapi doar cu un picior rupt dupa ce ai intrat cu un S60 intr-un cap de pod eu zic ca e ceva. Un prieten de pe un forum Volvo a patit-o. Masina s-a facut praf pana la montantul A, astfel ca si usile s-au putut deschide fara probleme si nu a avut nevoie de descarcerare. Interesant, nu crezi? Si sunt multe astfel de cazuri. Ia citeste asta: http://www.automarket.ro/stiri/designerul-sef-volvo-euroncap-e-ok-dar-volvo-ofera-o-siguranta-40629.html Da, afirmatia mi-o sustin. Pentru cei mai multi care isi cumpara o masina foarte mult conteaza cum te simti in masina si imaginea de marca. Vorbind la masini de volum conteaza foarte mult si raportul calitate/pret/dotari. De multe ori poate fi un factorul principal (de exemplu Renault, Hyundai sau Kia - mai multe dotari la un pret mai mic). Daca toata lumea si-ar cumpara masini analizandu-le doar dpdv al sigurantei si a fiabilitatii oferite am avea pe piata mult mai putine marci. Dar fiecare marca incearca sa-si promoveze anumite lucruri cheie (sau cel putin asa sustin ei). Motiv pentru care japonezii spun "noi avem masini in primul rand masini fiabile", Volvo spune "noi avem cele mai sigure masini", nemtii spun "masinile noastre le au pe toate", italienii spun "masinile noastre au "... americanii spun ce vor ei. :))
    Volvo lansează noi variante ale modelul V40
  • Poate ca nu isi are sens, poate ca multi nu ii inteleg existenta, poate ca nu era nevoie de un asemenea motor... dar cui ii pasa? Incredibila... creatura! Ma intreb totusi cine oare i-a suparat asa rau pe cei de la Mercedes de au lansat un asemenea monstru.
    Mercedes-Benz G63 AMG 6x6, un pick-up de serie cu şase roţi motrice şi 544 CP
  • Dane, acei indivizi care erau la conducere atunci cand Volvo incepea sa piarda teren trebuiau sa faca ceva concret ca sa aduca bani si astfel Volvo sa nu ajunga de vanzare. De-asta zic ca a fost o problema veche a conducerii. Poate ca lumea mai vroia si altceva in afara de break-uri patratoase (ale naibii de fiabile, e drept), care isi aveau radacinile, atentie, in anii '70. Volvo nu a facut decat sa le faca fiabile si sa ofere o siguranta de top pentru acele vremuri. Si revenim la ce tot spun, o masina nu inseamna numai atat, pentru ca cei care au masini si sunt pasionati de domeniul nu reprezinta nici sfertul sfertului din vanzarile unui constructor Si hai sa ne gandim ce aveam la inceputul anilor '90, aveam BMW E36 aparut un 1991, aveam E34 care a devenit repede referinta segmentului... la fel si in cazul lui Mercedes. In timp ce Audi pregatea terenul pentru A4 care a aparut in 1994 si a luat si el o "felie" buna din piata. Volvo e drept ca investeste foarte mult in siguranta (cel mai mare centru de cercetare a accidentelor, EuroNCAP e minciuna pe langa laboratoarele lui Volvo, colaborari cu politita din State si Suedia astfel incat inginerii pot vedea concret cum s-au descurcat masinile implicate in accidente etc.) Si apropo de Gelly, stai linistit ca la cum arata lucrurile Gelly a bagat bani multi in Volvo, dar e bine ca sunt constienti ca nu-i vor recupera chiar atat de repede. Si pe de alta parte nu ma deranjeaza ca Volvo le da tehnologie celor de la Gelly, pentru ca si Gelly are grija ca Volvo sa mearga bine. E si interesul lor pana la urma. Ei bine lucrurile astea Ford nu le-a inteles. Dar ce, se pot pune niste galbejiti cu business made in usa?
    Volvo lansează noi variante ale modelul V40
Pagina
12345...209210211...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău