• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @mntsn, sincer sunt si nu prea de acord cu ce ai spus tu, referitor la Opel, Lancia, Seat si Citroen. Pentru ca ma uit la DS sau C5 si sufletul imi spune ca exista un motiv pentru care sunt in productie. Si referitor la Opel, tatal meu este la al treilea Opel si nu intamplator (Ascona B 1980, Vectra A 1991, Astra G 2002). Iar ca el crede-ma ca sunt multi. Deci argumente ar putea exista. Dar daca e asa cum zici tu, cred ca ai uitat de Alfa Romeo, dar revenim la motivul legat de Citroen pe care l-am scris mai sus. In rest sunt de acord cu tine.
    Grupul Volkswagen aşteaptă creşteri ale vânzărilor şi profitului în 2013
  • Dane, Volvo si SAAB nu au avut probleme dpdv tehnic. Au avut probleme de coordonare a marcii. Din cauza asta inca de la inceputul anilor '90 Volvo a pierdut teren in fata rivalilor directi, mai ales in Europa. Volvo nu a mai investit decat putin in masinile propriu zise, au preferat sa se bazeze in continuare pe cercetari de siguranta sperand ca pot miza pe asta. Ei bine, cam asa s-a si intamplat, Volvo fiind in continuare undeva sus in domeniul sigurantei. DAR sa nu uitam ca vechile motoare diesel de exemplu de pe primul S40 erau de provenienta Renault, la fel si cutiile de viteze, motorul de 2400 cmc TDI de 140 CP cumparat de la Audi prin '93-'94 a fost pastrat in productie pana acum 3-4 ani (enorm de mult, concurenta scotea peste 150 CP din 2000 cmc) , V8-ul de la Ford care a fost pe XC90 si S80 a fost in productie doar cativa ani etc. Deci a fost precum un lant al slabiciunilor care au facut ca de-abea dupa 20 de ani Volvo sa inceapa sa-si mai revina in primul rand moral. Oricum eu zic ca este de remarcat ca, desi au fost stransi rau, cei de la Volvo nu au facut rabat de la calitate. Iar fiabilitatea a fost si este buna.
    Volvo lansează noi variante ale modelul V40
  • Nu, Suedezule, nu-mi place sa sar la gat... oricine ar fi, fan BMW, Mercedes sau Lexus. Fiecare intelege ce vrea. Suntem pe un site auto destul de apreciat la noi si se presupune (teoretic cel putin) ca masinile nu sunt un hobby de duminica. Deci cine vrea sa inteleaga ce am scris, bine. Cine nu, nu-mi bat capul. N-are rost. :)
    Volvo lansează noi variante ale modelul V40
  • Ah, si inca ceva. Nu uitati ca Volvo are de recuperat un teren pentru izolarea de care a avut parte in perioada Ford, cand i s-a impus strict ce sa faca si cum sa faca. Are de recuperat in primul imaginea pe care a pierdut-o acum multi ani. Pentru ca de foarte multe ori imaginea este un factor care vinde al naibii de bine.
    Volvo lansează noi variante ale modelul V40
  • Wow! In primul rand lasati Volvo Trucks in treaba lui. E alta mancare de peste si nu are vreo legatura cu automobilele. La camioane Volvo se poate pune oricand cu concurenta, fie ca e Scania, Man sau Mercedes (eu consider ca astia sunt principalii rivali - "camionagii" stiu de ce). Apoi, sincer sa va spun apreciez foarte mult ca Volvo nu mai este sub umbrela Ford. Daca ne uitam unde era Volvo acum 10 ani, cand doar XC90 era proaspat si se vindea bine (probabil alaturi de XC70) si aveau un motor diesel, singurul facut de Volvo in totalitate (ma refer la D5-ul de 163 CP), nu am cum sa fiu trist. Au mai incercat ceva cu S60 R, insa diferentele fata de M3 si RS4 au fost destul de mari. Ford a spus "stop!", Volvo a inceput sa planga. Dar nu-i nimic, Polestar care a aparut sub umbrela Gelly ii face pe multi sa tremure, chit ca este (inca) un concept. Buuun, ce s-a intamplat cu Volvo de cand a fost cumparata de Gelly? Pai avem in primul rand o promovare muuult mai buna (asta evident inseamna bani in plus), avem un V40 care mereu lasa o impresie deosebita prin tehnica, eleganta si evident sigranta si care a ajuns printre finalistii Car of the Year, avem sisteme de siguranta tot ai performante (un Pedestrian Protection pe care tot mai ulti in folosesc, insa unul din primii care l-au oferit a fost Volvo) si avem promisiunea ca pana in 2020 intr-un Volvo nu se va muri. Ei bine TOATE lucrurile astea inseamna BANI INVESTITI. Bani pe care i-a dat Gelly. Dar diferenta este ca Gelly, acest stapan "mediocru din lumea a treia a masinilor" a inteles marca asta muuult mai bine decat a facut-o Ford. La un nivel mult mai mare decat Ford a facut-o GM cu SAAB. Chiar m-as bucura daca un constructor chinez cu foarte multi bani ar cumpara SAAB si sa-i lase pe cei de la SAAB sa-si faca de cap cu masinile lor, asa cum o faceau o data. Deci felicitari Volvo, felicitari Gelly, felicitari managerilor celor doua companii si inginerilor Volvo! Ford, nu ai invatat nimic cand ai pierdut Land Rover si Jaguar!
    Volvo lansează noi variante ale modelul V40
Pagina
12345...210211212...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău