• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @mntsn, eu cred ca sunt putini si rai. sau e doar unul, care datorita faptului ca se poate scrie foarte usor pe site, se cloneaza la fiecare stire despre Renault. @io: asa, si?
    Renault renunţă la planurile de a construi un sedan bazat pe modelul E-Klasse
  • Asta ai inteles tu din tot ce am scris, nu? Pacat ! Ah, o propozitie se termina cu punct, ca eu asta am inteles din ce ai scris tu. :))
    PSA schimbă dramatic orientarea gamelor Peugeot şi Citroen
  • Stai linistit, ca nu ar fi prima data cand parerile unor ultrasi sunt contrazise de oficialii Renault. Vezi daca vrei stirea in care cei de la Renault spuneau ca trebuie sa creasca preturile, pentru ca sunt sub nivelul concurentei. In conditiile in care in urma cu o luna spuneam ca unul din avatajele lui Renault e pretul mai mic decat al concurentei directe. Evident ca "am batut campii".
    Renault renunţă la planurile de a construi un sedan bazat pe modelul E-Klasse
  • Evident, sa-i raspund unui fan Renault anonim: citeste titlul. Cand construiesti e logic ca la un moment dat vei si lansa. Si referitor la premium sportiv made by Renault... ok, fie asa. Sa se bata cu Seria 3, A4 si Clasa C sa vedem ce se intampla. Daca voi rade, voi promite ca nu voi rade de Renault si nici de Alpine. Doar ca imi voi aminti niste discutii de pe-aici.
    Renault renunţă la planurile de a construi un sedan bazat pe modelul E-Klasse
  • Domnilor, voi chiar credeati ca Renault va lansa o masina pe baza Clasei E? Nu are rost sa intru in detalii degeaba, pentru cine va intelege, bravo lui... pentru cine nu intelege, ii recomand sa citeasca in arhiva site-ului. Renault nu este o marca premium, iar oricat de mult s-ar bate unii cu pumnul in piept, fiabilitatea e adevarat ca a crescut. dar nici concurenta nu a stat pe loc. Si referitor la Infiniti, as vrea sa-i spun lui Alpine ca Infiniti este o marca premium, a unei marci care ghici, e recunoscuta pentru fiabilitate si calitate. Si ghici unde in primul rand. In State, iar in Europa vanzarile sunt mult sub concurentii directi de pe continent. Din nou, ghici de ce. Infiniti nu face masini deloc slabe, insa e vorba de niste lucruri (nu tehnice) care ii lipsesc. Aici a fost si problema lui Renault cand s-a "bagat" in clasa mare. Si asa cum am anticipat inca de acum o jumatate de an, Latitude nu se vinde prea bine. Dar mai intai sa faca ceva sa creasca vanzarile lui Laguna.
    Renault renunţă la planurile de a construi un sedan bazat pe modelul E-Klasse
Pagina
12345...211212213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău