• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Foarte bine punctat, Alex. Pentru cel care nu s-a semnat. Nu ti se pare cam aiurea ca pe o marca ce are pretentii de premium cu unele modele (gen DS), cei din conducere sa o considere o marca mediu spre low cum zici tu? Si iti dau un exemplu simplu sa intelegi ce vreau sa spun: crezi tu ca daca Dacia sa zicem, ar face o masina de calibrul lui... Insignia sa zicem, s-ar vinde foarte bine? Nu prea cred, pentru ca ai obisnuit piata cu un anumit standard. Este si cazul de fata. Daca v-a scadea calitatea la Citroen C3 sau C4, ca sa fie sub Peugeot ca pret, cred ca gama DS va avea o problema de perceptie si imagine din partea pietei. Si este foarte riscant, mai ales ca in gama DS PSA a "pompat" zeci de milioane de euro. Bani care e destul de posibil sa fie recuperati, insa profitul va fi sub asteptari.
    PSA schimbă dramatic orientarea gamelor Peugeot şi Citroen
  • Da, si eu sunt de acord ca ar trebui facut tocmai invers. Trebuie tinut cont ca mai mereu Citroen a tintit spre premium si mereu a avut tehnologii la care Peugeot nici nu visa in acele vremuri, gen aer conditionat, piele, geamuri electrice, bord electronit inca din anii '60 etc. Pentru acele vremuri au fost inovatii serioase. In plus PSA gandeste tot gresit aceasta strategie. Nu inteleg de ce nu au "furat" ideea si politica celor de la VAG care reusesc sa vanda foarte bine si VW si Skoda. Iar sansele ca Seat sa-si revina sunt destul de mari. Imi amintesc ca acum vreo 12-13 ani si la ei s-a pus problema asta. Asa ca scuzati-ma, dar PSA are una dintre cele mai slabe conduceri din industria auto europeana. Degeaba se vinde bine 208, cu o floare nu se face primavara.
    PSA schimbă dramatic orientarea gamelor Peugeot şi Citroen
  • Civicul ala nu era cine stie ce, adica era versiune de baza. Nu era foarte puternic, era cam rigid, insa iti dadea o senzatie de placut. Mi s-a parut o masina incisiva, iar acel zgomot ceva mai ridicat nu era unul chiar deranjant. Cam cum e si in cazul fostei Mazda 3, cand intentionat sunetul tobei se aude inauntru. Si se aude destul de placut. Referitor la GS, sigur ca iti voi spune. Am condus in 2006 cand a fost in vizita in State, la un fost coleg de facultate roman. Parintii lui s-au mutat in America imediat dupa revolutie, astfel ca a venit si ziua cand si-au permis un Lexus. Daca imi amintesc bine era cu un motor de 3000 cmc si cutie automata in 5 trepte (sincer asta nu mai retin exact). Imi amintesc ca era o masina extrem de confortabila in care pielea mirosea foarte bine si la cele 150 000 de mile pe care le avea. Defapt masina mergea impecabil, iar lemnul de pe bord era la fel de lucios si fin la atingere precum a unei masini noi. E foarte adevarat ca era o masina la care familia tinea. Imi amintesc ca mi-au placut foarte mult gadgeturile dragute, gen volan si scaune incalzite (din curiozitate le-am testat, pentru ca era foarte cald atunci), volanul regalbil electric si chiar pedalierul reglabil electric. Plus un super sistem audio pus la punct de Alpine (in perioada aia cu ei stiu ca colabora Toyota pentru Lexus). In rest senzatie de liniste, lux, confort si calitate. Deci mi-a placut. :)
    Preţuri Honda Civic 1.6 Diesel în România: Start de la 18.588 euro
  • Si Golf VII. :) Ah, si mie mi se pare putin cam scumpa totusi, insa imi place foarte mult. Am avut ocazia sa conduc genratia precedenta, din pacate din Bucuresti pana in Ploiesti si a fost o experienta foarte placuta, in felul ei. :)
    Preţuri Honda Civic 1.6 Diesel în România: Start de la 18.588 euro
  • Eu nu am inteles niciodata de ce se agita unii din cauza manutelor. E parerea ta, consideri ca ai argumente sa ti-o sustii, cine e de acord cu tine bine, cine nu, iar bine. Ah, si apropo de masina cu pricina. Leon 1 avea un bord cam naspa, cel putin mie nu-mi placea. Dar cel al lui Leon 2 mi se pare oribil. Si de ce naiba o fi atat de scump un Peugeot 308?
    Preţuri Seat Leon în România: start de la 14.176 euro
Pagina
12345...212213214...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău