• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Ai si tu dreptate intr-un fel. Concurenta din Europa de exemplu nu mai este ca acum 20 de ani, cand clasa compacta inseamna in primul rand Astra F, Escort, Golf III si Renault 19. Ideea este ca numele "grele" ale clasei compacte erau mai putine, banii se imparteau intre mai putini si implicit nimeni nu avea vreo problema in privinta asta. Ori lucrurile sunt foarte diferite acum, concurentii sunt mai multi, inovatiile sunt mai multe si evident ca si banii care le revin din vanzari sunt mai putini. Asta inseamna ca trebuie sa te adaptezi vremurilor (tu, ca producator). Din cauza asta aproape nimeni nu mai construieste masini in primul rand fiabile, pentru ca toti constructorii castiga bani frumoasi si din partea de service. Dar de pe alta parte hai sa recunoastem si progresele care s-au facut in timp, fie ca e vorba de siguranta, confort sau tehnologii (de exemplu motoare supraalimentate care au aproape acelasi randament ca cele aspirate).
    Preţuri Seat Leon în România: start de la 14.176 euro
  • Oricum daca incepeti cu acuzatii de parca vezi doamne v-as fi jignit inseamna ca nu intelegi o boaba din comentariile mele. Si pe principiul explica-i prostului ca e prost sa vezi daca intelege de ce, ma dau batut. V-am pupat! ;)
    A doua Loganizare
  • @mda, si tu imi spui ca sunt arogant. esti foarte amuzant, ca taximetristii care le stiu pe toate.
    A doua Loganizare
  • @crunt_temmpo, acum iti intelegi despre ce vorbeam? Poftim dovada. Ce spun eu si ce vor altii sa inteleaga. Ah, si nu cred ca este cazul ca acum sa-mi cer scuze. Cand am gresit, am recunoscut (daca "mda" ar fi citit si alte comentarii de-ale mele ar fi vazut). Doar ca pana acum cam tot ce am spus despre Dacia si Renault s-a cam adevereit. Piata globala nu e doar la Renault si Dacia, amigo. Domnul de mai sus nu vrea sa inteleaga ca o masina low cost are si puncte slabe, uneori vizibile.
    A doua Loganizare
  • @crunt_temmpo, daca tinem cont de unii care in afara de Renault si Dacia nu mai stiu nimic, care te mai si jignesc daca nu esti de acord cu ei, cred ca limbajul meu nu a fost unul agresiv. Nu am spus ca Dacia este o masina proasta, o teapa, am spus ca este o masina medie cu un pret low cost. Iar daca tinem cont de faptul ca salariul minim pe economie in Germania este de peste 1000 de euro, fata de nici 200 de euro cat este acum in Romania, cei care isi permit un Logan nou este evident ca sunt mai multi in Germania. Deci unul din motivlele pentru care Dacia se vinde bine in tarile dezvoltate e faptul ca este o masina mai accesibila pentru cei care vor o masina noua. In Germania un Logan nou isi poate permite chiar si un student care are un simplu job. Ori unui roman obisnuit nu prea i se pare lucru usor sa plateasca o rata de 200-250 de euro/luna timp de 3,4 ani, in conditiile in care el castiga 500 euro/luna sa zicem. Parerea mea este ca principalul avantaj pentru care Dacia vinde bine e faptul ca este o masina care nu ridica probleme prea mari la fiabilitate, ofera niste dotari pe care nu te astepti sa le aiba un low cost si evident pretul. Ori daca vrei o siguranta foarte buna, daca vrei mai mult confort, o tinuta de drum mai buna, e cutie mai bine etajata, o pozitie mai buna la volan, sau o caroserie galvarizata... tre' sa te mai cauti in buzunare si sa mergi in alta parte. Bine, nu m-as mira ca acum unii sa inteleaga ca i-am facut sarantoci pe cei care au Logan...
    A doua Loganizare
Pagina
12345...213214215...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău