• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Asta cu vanzarile foarte bune, e adevarat... in Germania Dacia inca se vinde bine. Insa asta nu e chiar un pretext. Un neamt isi permite mult mai usor o Dacie decat un VW sau o Skoda. Si sa nu uitam ca sunt multe masini care s-au vandut in milioane de exemplare de-a lungul anilor (de ex. imi vine in minte Peugeto 206). Si VW are vanzari record, insa asta nu inseamna ca face cele mai fiabile masini. Parerea mea este ca trebuie tinut cont de faptul ca Dacia este o masina ieftina si din multe puncte de vedere medie.
    A doua Loganizare
  • Cica: http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2013-4-5/307 Pentru cui ii e lene sa deschida linkul e vorba de untimul raport facut de TUV, in ceea ce priveste fiabilitatea masinilor din Germania. Este vorba de cei care acum 2 ani laudau Loganul, iar ultrasii Dacia ma puneau la zid si aruncau cu rosii ca nu stiu ce vorbesc (valabil si in cazul lui Megane). Clasamentul ma surprinde si nu prea.
    A doua Loganizare
  • "Sunteti de acord ca pretul la revanzare al unui autoruism spune mult despre calitatile sale? " Eu nu sunt de acord deloc. La pretul de revanzare un procent important il are si imaginea de marca. Trist, dar adevarat.
    OFICIAL: VW Golf 7 este Car of the Year 2013
  • Pai ce sa-i faci, Victore?!... VAG e mare si are zeci de masini in gama, de la Up! pana la Veyron. Domnilor, voi nu vreti sa intelegeti ca in general lucrurile evolueaza si se adapteaza la prezent, fie ca sunt masini, fie ca sunt fiare de calcat... fie ca VW, fie ca e Toyota, fie ca e Rolls Royce. Eu conduc zilnic un VW... oare sunt un om de nimic care nu stie pe ce lume traieste dava este multumit de masina lui? Foarte multi critica VW, dar daca ati fi in faza sa va cumparati o masina oare cati v-ati inghesuit in showroom-urile lui Toyota si cati in cele ale lui VAG? Va pricepeti la masini dar sunteti extrem de subiectivi si omiteti ca totusi in ultimii 8 ani VW a oferit in gama doua lucruri importante care din start au fost peste concurenta si nici pana acum concurenta nu a ajuns la un nivel asemanator. Ia spuneti voi care, ca ziceti ca va pricepeti la masini. Pe bune, inainte sa criticati un lucru mai intai analizati-l. Ca sa-ti dai cu parerea pe internet e simplu. Sa spui concret de ce ai parerea aia... mai greu.
    OFICIAL: VW Golf 7 este Car of the Year 2013
  • Desi este greu sa nu se simta unii jigniti cand vorbesti de Dacia (si evident vor incepe sa se umfle in pene), in primul rand NU are rost sa compari Logan 2 cu Rapid. Skoda Rapid nu este o masina low cost precum Dacia. Skoda in sine nu este low cost. Iar faza ca Dacia are navigatie si piele... cumpara-le si simte-te ca intr-o masina de 20000 de euro. Dar nu te mira ca nu ai caroserie galvarizata si dupa 3-4 ani incep sa apara primele puncte de rugina si ca ai una dintre masinile fabricate in Europa a carei siguranta e printre cele mai slabe. Pentru ca este o masina gandita sa fie fiabila, accesibila si eventual cu niste dotari la care pana acum doar visai ca ti le puteai permite la o masina noua. Evident ca se puteau face imbunatatiri si in privinta caroseriei sau sigurante, insa asta crestea pretul si se apropia cam mult de cel al unui Renault Symbol. Sunt curios daca sistemul de injectie este acelasi ca la Logan 1. Ma refer evident la DCI-uri.
    A doua Loganizare
Pagina
12345...214215216...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău