• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Era oarecum previzibil, pentru ca Golf primeste laude din toate partile. Mai mult VW a umblat si la preturi fata de generatiile precedente, fiind acum la nivelul concurentei. In plus, motoarele supraalimentate au trecut de "bolile copilariei" si fiabilitatea lor usor, usor incepe sa se vada. Acesta e un capitol la care concurenta mai are de tras. Pentru ca in Europa cel putin asistam la un boom in ceea ce priveste aceste motoare, iar VW este singurul care isi are oferta bine pusa la punct, fie ca vorbim de motoare supraalimentate de 86 CP sau de peste 150 CP. Cu siguranta ca si Focus sau Astra pot fi oferte demne de luat in seama la o posibila achizitie, insa fie ca unora le place sau nu, Golf este o masina care daca nu se descurca foarte bine, se descurca bine. Mi se pare intereseant nu ca Toyota s-a clasat pe locul 2, ci faptul ca s-a clasat o masina cu apetit sportiv. Inseamna ca nu este o simpla masina sport, latura practica este una buna pentru clasa ei. Deci fara mari probleme te poti duce cu ea si in concediu de exemplu. In plus, pentru clasa ei, pretul e foarte bun. Iar pe 3... avem o masina premium. Performanta, depedenta de siguranta, insa accesibila la mult mai putini decat un Golf.
    OFICIAL: VW Golf 7 este Car of the Year 2013
  • Asta cu fiabilitatea este o chestie relativa in opinia mea. Atunci cand o masina te atrage si te simpti bine in ea de multe ori inchizi ochii la multe lucruri care uneori pot fi agasante. Ti-am mai spus, nemtii nu fac cele mai fiabile masini, inasa asa cum ti-am spus si in trecut probabil ca la ei se gaseste compromisul cel mai bun. Si aici este motivul pentru care vor vinde bine multi ani de acum inainte. Foarte multi care isi permit o masina nu sunt pasionati de domeniul asta si vor apela la prieteni sau la revistele auto care stiu cum se comporta masinile astea pe sosea si evidend ca un Golf va fi mai bine vazut decat un Auris, cu toata fiabilitatea lui. Scuze de off... zic sa nu ne intindem ca ni se sterg comentariile :))
    Mercedes va oferi o siglă iluminată pentru modelele sale (VIDEO)
  • Ma gandeam acum la o chestie. Stiti cum procedeaza constructorii atunci cand proiecteaza un model? Se uita la ce are concurenta, analizeaza tot, chiar cumpara cateva masini de-ale concurentei pe care le desfac pana la ultimul surub si le analizeaza in detaliu. Fac niste modificari astfel incat masina sa fie mai eficienta tocmai in punctele slabe ale concurentei, iar apoi lanseaza o masina care e referinta (sau nu a) segmentului. Chestia asta se intampla la orice nivel, chit ca LS vs Clasa S, sau... Clio vs Polo, un simplu exemplu. Concluzia? Ce a spus Mafia nu e chiar gresit. Iar atata timp cat nu se dau in judecata pentru furt de identitate sau tehnologii, cine stie ce se intampla in spatele usilor inchise ale constructorilor?! Pentru ca sunt si multe secrete si colaborari intre constructori de care nimei nu stie. Iar situatia se complica si atunci cand intervin si furnizorii comuni de subansamble. Parerea mea e ca s-a facut destula valva pe seama acestui subiect. Concluzia este ca vorbim despre niste tehnnologii despre care se stie de ceva timp. Si sa-i acuzi pe cei de la Mercedes ca au "furat" nu stiu ce tehnologie de la Lexus... sa-i acuzam si pe cei de la Lexus ca echipeaza masinile cu ESP, ABS sau airbaguri... ca prima data au fost puse pe Mercedes.
    Mercedes va oferi o siglă iluminată pentru modelele sale (VIDEO)
  • Mafia, nu ma supar... insa nu cred ca mai am ce sa spun. Intelegi numai ce vrei tu. Cele 4 faruri le are Clasa E inca din '95. Apoi a venit Lexus si le-a "ovalizat". Se intampla in '98. Intre timp cele 4 faruri au inceput sa fie una din identitatile Clasei E. Motiv pentru care e cat se poate de normal ca Mercedes sa se foloseasca de ele si pe urmatoarele generatii, pana in prezent. La Clasa C a fost acelasi lucru. Forma tringhiulara a stopurilor a aparut in '93 si s-a pastrat pana in 2007. La IS au aparut in 98. Concluziile mai mult sau mai putin obiective le trage fiecare dupa cum vrea. Cat despre X6 care seamana cu Actyon... zau asa!
    Mercedes va oferi o siglă iluminată pentru modelele sale (VIDEO)
  • Si apropo de faptul ca Clasa C a copiat stopurile ascutiete de la Lexus. Serios? http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mercedes_W202_rear_20071030.jpg Ghici in ce an a aparut si masina asta.
    Mercedes va oferi o siglă iluminată pentru modelele sale (VIDEO)
Pagina
12345...215216217...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău